בוק של בית • טיפים מצטלמים

    כדאי להקדיש זמן לצילום ממקום חוויתי אפשר לאפות יחד, לבשל, ולתפוס בין לבין רגעים טבעיים ומתוקים, (אין על הפרצופים שלהם מרוחים בלילת עוגת שוקולד)
    יהודית ויסברג 3 Comment on בוק של בית • טיפים מצטלמים

    החורף מביא בכנפיו זמן איכות עם המשפחה • נצלו את הרגעים הקסומים הללו והנציחו אותם בתמונות • כל הטיפים כבר בפנים

    צילום: יהודית ויסברג
    כדאי להקדיש זמן לצילום ממקום חוויתי אפשר לאפות יחד, לבשל, ולתפוס בין לבין רגעים טבעיים ומתוקים, (אין על הפרצופים שלהם מרוחים בלילת עוגת שוקולד)
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החורף כבר כאן בחוץ הגשמים מנגנים לנו מנגינה נעימה, זהו זמן קסום בו מתכנסת המשפחה בין כותלי הבית החמימים.

    תקופת שיגרה רגועה ויפה ואין זמן מתאים מזה לצילומי משפחה חווייתיים וכיפיים,כאלה שישאירו לכם מזכרת של רגעים שמחים ויפים לנצח.

    ולא, זה לא חייב להיות מקצועי מדי זה יכול להיות ספונטני וכיפי ומשוחרר וכל אחד יכול לעשות את זה.

    אספתי לכם כמה טיפים מקצועיים  שיתנו לכם כלים לנסות את זה בבית:
    1. אור – צילום באווירה ביתית לדוגמא זמן ארוחה משפחתית –בכדי ליצור תאורה מושלמת לכו על חדר מואר בבית , שימו לב שיהיה שולחן או ספה שממוקמים ממול לחלון- דלת לחצר/מרפסת האור-התאורה שתקבלו שם היא תאורה טבעית ויפה.

    2. פאן- תחשבו ותתכננו מראש את מה אתם רוצים בצילום זרמו עם החיוכים ועם הפעולות הספונטניות כמו מזיגת שתיה או אכילת קורנפלקס בחלב ,חיוכים ומבטים שובבים ייצרו אווירה משפחתית כיפיתשאותה תגלו בתוצאה הסופית

    3. מקצועיות – הקפידו על מרחק סביר מהאובייקט-  מומלץ לא לצלם רק את הראש אלא מחצי גוף- מותנים ומעלה או גוף שלם, אין לחתוך תמונה באמצע למשל רגלים בלי נעלים.

    4. גיוון – שנו זווית צילום מידי פעם.

    5. סטיילינג התאימו צבעים–שילוב של צבעים חשוב מאד ומוסיף מאד לתוצאה מושלמת ומיוחדת

    6. חוויה– כדאי להקדיש זמן לצילום ממקום חוויתי אפשר לאפות יחד, לבשל, ולתפוס בין לבין רגעים טבעיים ומתוקים, (אין על הפרצופים שלהם מרוחים בלילת עוגת שוקולד)

    7.לזרום -ילדים לא אוהבים שמכריחים אותם להצטלם כשזה בא ממקום משוחרר ואמיתי זה ניכר בתמונות לכן שאתם לא מכריחים אותם כשאתם מדברים איתם וזורמים איתם הם מתרככים, צוחקים ובסוף נהנים עד הגג . שווה לא?

    8. טריקים לסרבנים אם הילד לא ממש רוצה לשתף פעולה אפשר לקחת דברים שהוא אוהב לתת לו לשחק איתם ומזה ליצור ולתפוס רגעים מקסימים-לדוגמא ילד שאוהב לקרוא אפשר לתת לו ספר,או להניח לידו ערימת ספרים צלחת עם חטיף או עוגיות ובלי שהוא שם לב אתם כבר מנציחים לו רגע מקסים ,או ילד שאוהב דגים קחו צנצנת יפה שיש לכם בבית תוציאו דג או שתיים מהאקווריום הביתי ותנו לילד להנות מהרגע.

    9. הופ סמיילי זה לא סוף העולם אם לא כולם יסתכלו למצלמה ,לפעמים המבטים הטבעיים ולאו דווקא למצלמה הם הכי מוצלחים. חשוב להביט אחד על השני לחייך לעשות פרצופים חמודים ומצחיקים וליצור זווית ורגע מושלם.
    צילום 7

    קחו את הטיפים צלמו וצלמו בכיף שלכם ושלחו אליי בכדי שאוכל לתת עוד הערות מנסיוני
    ואם לא תצליחו או סתם אם בא לכם אני פה בשבילכם-תמיד,אשמח להנציח לכם תמונות-אלבומים לרגעים יפים ומנצחים
    שלכם יהודית ויסברג

    האתר שלי- http://www.judithphoto.co.il/



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      נו….. באמת…..
      בלי בגדים……
      לא מתאים