יוסי דגן לרה"מ נתניהו: "חזור בך מהצהרת שתי המדינות"

    איתי גדסי 1 Comment on יוסי דגן לרה"מ נתניהו: "חזור בך מהצהרת שתי המדינות"

    ראש המועצה האזורית שומרון פנה היום במכתב לראש הממשלה נתניהו בו הוא דורש ממנו לחזור בו מהצהרתו אמש בה אמר כי הוא מצפה מנשיא ארה"ב טראמפ לסייע למתווה שתי המדינות

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הוציא היום מכתב חריף לראש הממשלה, זאת בעקבות הדברים שאמר אמש לרשת cbs על כך שישמח לקבל סיוע מטראמפ בהגעה לפתרון שתי המדינות.

    ראש מועצת שומרון ציין במכתבו לרוה"מ: כי הדברים נאמרו מיד אחרי שהמפלגה הרפובליקנית הוציאה בעצמה ממצע המפלגה את פתרון שתי המדינות זאת כמחווה למדינת ישראל.

    במכתבו הוא אומר: "אינני יכול לתאר לעצמי מדוע ירצה מנהיג המחנה הלאומי לאגף את הממשל האמריקאי משמאל ולהציע להם את מה שמעולם לא ביקשו".

    עוד הוא מוסיף במכתבו: "האמירות הללו, בעת הזו, יש בהן פוטנציאל סכנה עצום למדינת ישראל. עיתוי כזה לאמירות מהסוג הזה עלול להביא על מדינת ישראל אסון מדיני ופספוס של הזדמנות היסטורית. הרי ברור לכל בר דעת שנשיא ארה"ב ויהיה אוהד ככל שיהיה לעולם לא יהיה ציוני יותר מראש ממשלת ישראל. ועל כן האמירה הזו בעת הזו תמוהה אף יותר". לבסוף הוא קרא לראש הממשלה לחזור בו מדבריו וכתב:

    "אני קורא לך אדוני ראש הממשלה, לחזור בך מההצהרה הזו שלא ברור מה מקומה בימים אלו" חתם דגן.

    30bf9c4f-498c-48f2-810f-a45d38af06a3



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      איזה תמים,או מיתמם!
      תקרא להדחתו של נתניהו!
      אחרי שנתניהו פונה לטראמפ שיעזור לו להקים מדינה פלשתינאית, אתה קורא לו לחזור בו מהצהרת בר אילן?!
      או שאתה מנסה לעבוד על בוחריך,מתוך שיתוף פעולה סמוי עם נתניהו, או שאתה מגלה תמימות בלתי נסבלת לגבי מי שאמור לייצג את האינטרסים הבסיסיים של בוחריו במועצה האזורית.