מהפכה כשרה למהדרין פלוס מרק שווה

    אתי קצבורג No Comments on מהפכה כשרה למהדרין פלוס מרק שווה

    מהפכת המסעדות הכשרות דופקת בדלת • עוד ועוד מסעדות מצטרפות לטרנד הכשר • סניף של גרג כשר למהדרין נולד • ושני מתכונים שווים כבונוס

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאט לאט בשקט בשקט מסתמנת מהפכה בעולם המסעדנות,לא ברור האם ציפור קטנה לחשה באוזן של בעלי המסעדות כי שמירת שבת וכשרות זה ערובה להצלחה ולפריחת העסק, אבל היום במקומות הכי לא צפויים קמות מסעדות כשרות למהדרין , מסעדות מצוינות ומצליחות, חלקן מסעדות שהוסבו ממסעדות לא כשרות לכשרות לגמריי.

    תכלס' ענף תיירות הפנים החרדי גדל מיום ליום כך שיש מי שיהנה מהשינוי המבורך הזה, רונן בעל מסעדת גרג בכפר סבא הירוקה הצטרף לטרנד הכשרות ,אז קודם כל שאפו ענק על המהלך,מסעדתו שממוקמת במקום יפהפה הפכה לכשרה בשבועיים האחרונים בשביל שומרי הכשרות שרוצים להנות מארוחת גורמה, שקט ושלווה וממיקום מושלם.

    התפריט שם מבוסס ישראלי ים תיכוני, עסיסי מאד עם נגיעות אסיאתיות לחובבי המזרח הרחוק, רק לבוא להנות , השף של גרג ידוע במנות המרק המושלמות שהוא מכין והוא משתף אותנו בסודות מהמטבח.

    מתכון למרק בצל/נדב מרום,שף ראשי גרג

    מצרכים:

    100 גרם חמאה

    2 ליטר בצל פרוס לרצועות "חצי אמינסה", פרוס דק

    1 כף עלי טימין, קצוץ דק מאד

    1 כוס יין לבן

    2 ליטר מים

    פלפל לבן, מלח, מעט סוכר

    אופן ההכנה: לחמם את החמאה עד שהיא חומה (לא שחורה!), לזרוק לתוכה את הבצל והטימין הקצוץ, לבשל עד שהבצל רך וחום. להוסיף את היין ולערבב היטב, לגרד את התחתית. לצמצם את כל היין. להוסיף את המים ולאחר שמגיע לרתיחה להוסיף את אבקת המרק. לבשל כ-20 דקות נוספות ולתקן טעמים. במקרה שמשתמשים ביין בישול מתוק צריך פחות סוכר. הסוכר רק צריך לאזן את חמיצות היין.

    מתכון למרק בטטה מוקרם

    מצרכים:

    1 יחידה גזר

    חצי בצל גדול

    1 ק"ג בטטות, מקולפות

    100 מ"ל שמנת מתוקה

    1 כף אבקת מרק בטעם עוף(פרווה)

    מלח, פלפל לבן טחון

    אופן ההכנה: לחתוך את הירקות גס, ולהכניס לסיר מתאים. לכסות במים ועוד כמה ס"מ. כאשר הירקות רכים לחלוטין(לאחר כשעה בישול) להוסיף את השמנת והתבלינים ולטחון בבלנדר ידני. לתקן סמיכות עם מים או צמצום במקרה הצורך.

    מרק בטטה

    בתיאבון!



    0 תגובות