דמעות מול תלמידי הכיתה: רבני כינוס הרבנים הספרדי בצפון

    יוסי אשר 1 Comment on דמעות מול תלמידי הכיתה: רבני כינוס הרבנים הספרדי בצפון
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עולו ואתכנשו: משלחת רבני ״כינוס הרבנים הספרדי העולמי״ ממשיכים בועידה המיוחדת בארץ זה היום השלישי. לאחר כנס היסוד המרשים שהתקיים ביום שלישי בערב במעמד מרנן חברי מועצת חכמי התורה והראשל״צ הגר״י יוסף, יצאה המשלחת המונה למעלה ממאה רבנים מ-30 מדינות לסיור מיוחד בצפון הארץ.

    את הסיור פתחו בציון רבי מאיר בעל הנס בטבריה שם העתירו הרבנים להצלחת עם ישראל. לאחר מכן ביקרו בתלמוד תורה ׳תפארת טבריה׳ של רשת החינוך ׳בני יוסף׳ ואף נכנסו לאחת הכיתוב לבחון את התלמידים. הרבנים התרגשו מאד וחלקם אף מחו דמעה לנוכח ידיעותיהם של הילדים. ״זה מאד מרגש לראות ילדים בגיל קטן בעלי ידיעות כה מופלגות בתורה. אנחנו לא רגילים לראות דברים כאלו בחו״ל״, אמרו וציינו כי ״הכל נזקף לזכותו של מרן שייסד את רשת ההחינוך״.

    משם יצאו הרבנים לקיבוץ לביא, שם ביקרו במפעל לרהיטים המתמחה בריהוט בתי כנסת. הם סיירו בכל נקודות התהליך וקיבלו הסבר על תהליך ייצור ארונות הקודש ושאר רהיטי ביהכ״נ. את הסיור חתמו הרבנים בתפילה על קברי רבי עקיבא והרמח״ל ובציון רשב״י במירון. הרבנים חזרן לירושלים בהתרוממות רוח ליומה האחרון של הועידה ההיסטורית, טרם צאתם חזרה למדינותיהם.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מרגש , התלמידים זכו לביקור נדיר….אשריהם!