רבי דוד אבוחצירה לדרעי: "תמשיך להצליח למען עולם התורה"

    איתי גדסי 1 Comment on רבי דוד אבוחצירה לדרעי: "תמשיך להצליח למען עולם התורה"
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ״נהריה מתאפיינת בכבוד הרב שהיא רוחשת לכל הציבורים ובבניית בתי כנסיות רבים״, אמר יו״ר שס אריה דרעי בפגישתו עם ג׳קי סבג, ראש עיריית נהריה במסגרת ביקור רשמי בעיר. אל השר הצטרפו חיים ביטון מנכ״ל ש"ס ורשת בני יוסף ומשה אילוז מנכ״ל אל המעיין.

    את פני השר קיבלו רב העיר הגאון רבי ישעיהו מייטליס וכן סגר״ע חיים רואש ובכירי העיריה. בפגישה מיוחדת באולם מועצת העיר סיפר ראש העיר על כ-70 בני כנסת הפועלים בעיר וכעת בונים ביהכ״נ נוסף שיכיל 250 מקומות ישיבה. כמו כן עלה הצורך בהכשרת חוף נפרד לטובת הציבור הדתי. השר קרא לראש העיר ליזום את המהלך והוא יעניק את הגיבוי הדרוש.

    משם יצא לביקור בבית הספר החדש ׳בנות אסתר׳ בעיר והתרשם מרמת הלימודים הגבוהה והתנאים. חיים ביטון, מנכ״ל הרשת ציין כי זהו אחד מ-22 בתי הספר החדשים שנפתחו השנה במסגרת הרחבת רשת החינוך ׳בני יוסף׳, וכי בית הספר נמצא במגמת התרחבות והתפתחות. ראש העיר הבטיח להמשיך ולהקצות משאבים לטובת בית הספר.

    בסיור בת״ת ׳כף החיים׳ התפעל דרעי מידיעותיהם המופלגות של התלמידים, ואף התיישב באחת הכיתות לשמוע את שיעור החומש. כמו כן השר הניח אבן פינה לבית הכנסת ע״ש אהרון הכהן שעומד להיות מהגדולים והמפוארים בעיר.

    בארוחת הצהרים שנערכה לכבוד השר ופמלייתו, סיפר השר על זכרונותיו מנהריה מכהונתו כמנכ״ל משרד הפנים, ואמר: "נהריה עשתה מהפכה של מאה שנה. קשה להאמין איזו דרך מדהימה עשתה העיר הזו. רואים כיום את התפתחותה ופעילותה בתחומי החינוך והתרבות, ובבניית בתי כנסת מרשימים עד לשלב המפתחות. אין לי ספק שנהריה תמשיך להיות עיר בצמיחה ואיתנה כלכלית״.

    את הסיור חתם השר דרעי בביקור במעונו של האדמו״ר רבי דוד אבוחצירא שיצא לקבל את פניו. השר הסתגר עם האדמו״ר לשיחה ממושכת ולאחר מכן ברכו האדמו"ר בחום ואמר: "תמשיך להצליח בכל פעולותיך הגדולות למען עולם התורה ושתזכה להגדיל תורה ולהאדירה".

    כמו כן, ברך האדמו״ר בחום את חיים ביטון ואמר כי מעולם רשת החינוך לא התנהלה טוב יותר.



    1 תגובות

    מיין תגובות