חיים מילר: "מאז שעליתי לשידור צמרת אגד הבטיחו להשתפר"

    הם הבטיחו וראיתי שיש היערכות רצינית לפתור את הבעיה. הם הבינו שאין יותר מקום לתשובות והתחמקויות והציגו בפניי עבודת צוות קשה. הם הבטיחו שיהיה שינוי בשטח, דבר שלא שמעתי אף פעם
    עמית דניאל 2 Comment on חיים מילר: "מאז שעליתי לשידור צמרת אגד הבטיחו להשתפר"

    יו"ר התנועה למען ירושלים ותושביה מספר לרב משה בן לולו על הפגישה עם צמרת אגד וההתקדמות שהחלה בעקבות הראיון בקול חי • ""ממש בשבועות אלו. הם יפסיקו להכניס רכבים קטנים דרשתי מהם רק רכבים ענקיים"

    אוטובוסים • אילוסטרציה
    הם הבטיחו וראיתי שיש היערכות רצינית לפתור את הבעיה. הם הבינו שאין יותר מקום לתשובות והתחמקויות והציגו בפניי עבודת צוות קשה. הם הבטיחו שיהיה שינוי בשטח, דבר שלא שמעתי אף פעם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר התנועה למען ירושלים ותושביה, חיים מילר, שוחח עם הרב משה בן לולו בתכנית "הפוך על הפוך" וסיפר על מהפך דרמטי ביחסו של אגד לתנועה.

    "כל מה שאדבר כרוך בקרדיט לך ולאשר גרייבר" פתח מילר בשבח התכנית "התנועה למען ירושלים פועלת למען תושבי ירושלים בנושאים שונים וביניהם שיפור בתחבורה ציבורית בדגש על הנסיעה לכותל" אומר מילר ומספר על השתלשלות העניינים האחרונה שהביאה להתקדמות משמעותית "אתם העלתם אותי לשידור לראיון משותף עם דובר אגד. בעקבות כך נקבעה פגישה מיד לאחר מכן עם צמרת הנהלת אגד. פתאום לא צריך לרוץ אחרי אף אחד. התקשרו מאגד וקבעו פגישה לימים שלאחר מכן עם צמרת אגד".

    על תוכן השיחה ומסקנותיה מספר מילר "השיחה בתחילתה היתה קשה. אמרתי שהציבור שלנו משלם כמו כולם ומגיע לו תחבורה ציבורית כמו שצריך. ההנהלה מצידה הסבירה לי את בעיות הכבישים והסדרי התנועה בירושלים. הסברתי להם שאברכים אומרים שהם מרגישים כמו סרדינים וזה לא יכול להימשך. כשדיברתי על הקו לכותל מישהו מההנהלה אמר שזה קו הדגל שלהם אמרתי לו אם זה קו הדגל איך יכול להיות המצב בו נתון 'קו הדגל' הזה כיום? קח את הדגל ותשפר אותו. הוא הסביר שיש בעיות. הראיתי לו מכתבים שאנשים שלחו לי שבגלל כל איזו הפגנה קטנה בכיכר השבת וכדו' נגרם עיכוב גדול".

    "מעבר לכך" אומר מילר "אמרתי להם שאני מסכים שהרובע היהודי זה לא מקום שאפשר לנסוע בו. הזכרתי להם שבעבר כשנלחמתי נגד סגירת הרובע לרכבים פרטים, אמרו לי 'תוותר על המאבק זה יעזור לתחב"צ' והיום אין לא את זה ולא את זה".

    לבסוף מספר מילר כי השיחה הגיעה לידי מעשה כאשר חברי ההנהלה הבטיחו שהשירות ישתנה דרסטית "הם הבטיחו וראיתי שיש היערכות רצינית לפתור את הבעיה. הם הבינו שאין יותר מקום לתשובות והתחמקויות והציגו בפניי עבודת צוות קשה. הם הבטיחו שיהיה שינוי בשטח, דבר שלא שמעתי אף פעם" לשאלת המראיין מתי השינוי אמור להתבצע, ענה מילר "ממש בשבועות אלו. הם יפסיקו להכניס רכבים קטנים דרשתי מהם רק רכבים ענקיים. הם כבר הפעילו את השילוט שיש בהמתנה לכותל, מתי האוטובוס מגיע, מאיפה ולאן. הדברים החלו לרוץ מאז שהחלתי לעלות לשידור. אני נלחם על הר הזיתים 25 שנה. נתחיל להעלות שרים וח"כים ונשאל מה הם עשו למען זה והכח של השידור שלכם ישפיע. אני מודה לכם" סיים.

    האזינו:



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ר' חיים, אתה פולטיקאי "אמיתי" עם ניחוח של פעם ועם מסירות "אמיתית" למען הציבור, למרות שיש בידך פחות כלים מבעבר, הנך עוזר ומתמסר הרבה יותר מהאנשים שאמורים היו לקחת את הדברים לתשומת ליבם, ר' חיים, מחכים ומצפים לשובך, למרכז הבמה בעשייה הברוכה והמועילה שהנך עושה ופועל למען הכלל… ראש עיריית ירושלים הבא : חיים מילר לראשות העיר חיים… בשביל "החיים" "וראה בטוב ירושלים"

    2. 1

      חיים , אתה מדהים……………. יו"ר התנועה למען ירושלים ותושביה ויו" הקרן לעזרה לזולת האיש היחיד שבאמת עוזר בירושלים ………..