אזולאי "כשתהיה פניה מיו"ר התנועה להתפטר, אשקול זאת"

    היו כותרות לא נעימות באשר למוהל" הוא מתייחס לפרשה שפורסמה בשבוע שעבר ואומר "הדבר הראשון שעשיתי, ביקשתי לנקוט כנגדו אמצעים והשהנו אותו מהעבודה עד לבירור
    עמית דניאל 1 Comment on אזולאי "כשתהיה פניה מיו"ר התנועה להתפטר, אשקול זאת"

    השר לענייני דת, ח"כ דוד אזולאי בראיון למרדכי לביא על הביקור הקצר בסין "הקהילה היהודית היתה מרוצה וזה שווה", על שירותי הדת בישראל "יש הישגים רבים, אני פועל כל העת לשינוי התדמית" וגם, האם הוא יתפטר כשיו"ר ש"ס יבקש ממנו?

    דרעי ואזולאי צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    היו כותרות לא נעימות באשר למוהל" הוא מתייחס לפרשה שפורסמה בשבוע שעבר ואומר "הדבר הראשון שעשיתי, ביקשתי לנקוט כנגדו אמצעים והשהנו אותו מהעבודה עד לבירור
    21:48
    16.04.24
    נתי קאליש No Comments on "מקרה נדיר": נעצר אנטישמי שריסס כתובות נאצה באומן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לענייני דת, ח"כ דוד אזולאי, שוחח ב"מהדורת הבוקר" עם מרדכי לביא על הדמית המלווה את משרדו, על פועלו לשינוי כל זאת. וגם כמה מילים על הנסיעה לסין.

    "אני נסעתי מחמישי עד ראשון" אמר אזולאי "חשוב לדעת שב"ה יש שם קהילה יפה. הייתי בהונג קונג בקהילת ציון בראשות הרב דניאל מעודד. אם בנו לשרת את הקהילה היהודית שם והם היו מרוצים כבר שווה הנסיעה. היו גם כמה פגישות חשובות שהיינו צריכים לעשות עם הממשל המקומי" מספר אזולאי ומוסיף "בסוף כלל לא עלו החוקים שבשלם הוחזרתי, אבל הכל משמים" השאלה האחרונה בנושא היתה בחיוך כאשר המראיין ביקש לברר האם השר אזולאי נסע את הנסיעה הארוכה הזו במחלקה ראשונה "כשנוסעים נסיעות ארוכות, ההנחיות הם לנסוע בביזנס" ענה בחיוך.

    באשר לתדמית המלווה את משרדו נשאל השר איך כשר הדתות הוא מתמודד עם התחקירים והסיפורים שהמטרה שלהם להשחיר את הרבנים ומעמדם בישראל והשיב "לצערי הרב זה קורה וצר לי לשמוע את הדברים האלה מפני שעל הדברים היפים שאנחנו עושים במשרד, לא שומעים. היו כותרות לא נעימות באשר למוהל" הוא מתייחס לפרשה שפורסמה בשבוע שעבר ואומר "הדבר הראשון שעשיתי, ביקשתי לנקוט כנגדו אמצעים והשהנו אותו מהעבודה עד לבירור" בהמשך הוא מונה את הישיגיו בתחום שיפור שירותי הדת "שיפרנו לא רק תקציבים. שיפרנו תנאי שירות, ירידה לשטח, הכנסנו את 'שירת הים', הוספנו שעות קבלת קהל, יצרנו אשכולות של מועצות דתיות. אנחנו עושים דברים" הוא אומר ומוסיף "יש נתון אחד שכולם צריכים לדעת ומתעלמים, במועצות הדתיות עוד לא הוגש כתב אישום אפילו לא אחד כנגד ראש מועצה" הוא אומר.

    השר מספר על תגובה חיובית שקיבל בעת ביקור פתע שערך לאחרונה בבית הדין הרבני בתל אביב "עשיתי ביקור פתע בבית הדין בת"א" הוא מספר "ופגשתי עורכי דין שלא נמנים על הציבור שלנו והם מבלים שם הרבה. כששאלתי אותם על רמת השירות אותה הם מקבלים, הופתעתי לשמוע מהם עד כמה השירות יעיל וטוב" הוא מספר ואומר "מאז כניסתי לתפקיד אני עושה הכל כדי לשפר את התדמית".

    לסיום נשאל השר האם כמו יו"ר מפלגתו, אריה דרעי, הוא צפוי להתפטר מחברותו בכנסת ובכך להכניס כח נוסף למפלגתו "לא התבקשתי, לא היתה פניה רשמית מיו"ר התנועה ולכן זה לא על הפרק. ברגע שתהיה פניה כזו אשקול את הדברים. כל מה שלטובת התנועה, נשמח לעשות זאת" אומר.

    האזינו:



    1 תגובות

    מיין תגובות