מהמשכן לפריפריה: הכנסת יצאה ליום שיא בגליל

    בסוף הכנסת משפיעה על כל הציבור באופן יום יומי וחשוב שילדי הגליל יכירו וידעו מה עושה הכנסת ואני מקווה שנראה אותם כח"כים ושרים בשנים הקרובות
    איתי גדסי No Comments on מהמשכן לפריפריה: הכנסת יצאה ליום שיא בגליל

    ״מתחברים לכנסת בגליל המזרחי״: יו"ר הכנסת אדלשטיין, השר אריה דרעי, חברי כנסת ועובדי הכנסת יצאו היום לצפון הארץ לפרויקט "מתחברים לכנסת" • השר דרעי: "אני מקווה שאנחנו כממשלה נתגבר על המכשולים והצפון יהיה הפרוייקט המרכזי שלנו בשנים הקרובות"

    בסוף הכנסת משפיעה על כל הציבור באופן יום יומי וחשוב שילדי הגליל יכירו וידעו מה עושה הכנסת ואני מקווה שנראה אותם כח"כים ושרים בשנים הקרובות
    14:17
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on המפתחות בידיים של הקבינט: צה"ל מוכן לפעולה ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הכנסת יצאה לצפון במסגרת יום שיא שבו יבקרו יו"ר הכנסת, חברי כנסת ומדריכי מרכז המבקרים בלמעלה מ-15 בתי ספר בצפון הארץ

    יום השיא של פעילות חווייתית יצא לדרך כמתוכנן בשלל פעילויות של חברי כנסת ומדריכי מרכז המבקרים בצפון.

    במפגש הפתיחה שהתקיים בפארק העתיק בקצרין אמר יו"ר הכנסת יולי יואל אדלשטיין: "הכנסת מארחת מעל 160 אלף מבקרים בשנה אבל חשוב לנו להגיע גם לפריפריה ולמקומות שגילינו שמהם מגיעים פחות בני נוער לכנסת, בתקווה שיגיעו יותר בעתיד.

    "כמה קילומטרים מכאן יש לנו הוכחה מה קורה במדינה שאין בה דמוקרטיה. חשוב שכולם יבינו שהדמוקרטיה אינה ניתנת במתנה אלא חובה לחנך אליה ולשמר אותה כל העת".

    שר הפנים, והשר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל אריה דרעי: ״אני שמח מאד שפרויקט מתחברים לכנסת מתחיל כאן בצפון. עם כל החסרונות הכנסת היא הכלי החשוב והטוב ביותר של הציבור. בסוף הכנסת משפיעה על כל הציבור באופן יום יומי  וחשוב שילדי הגליל יכירו וידעו מה עושה הכנסת ואני מקווה שנראה אותם כח"כים ושרים בשנים הקרובות".



    0 תגובות