ראש מועצת שער הנגב: "מצבנו טוב הרבה יותר מלפני אחד עשר שנים"

    אתה יודע שאני לא מדבר מעמדה פוליטית. אני נמצא פה 14 שנים ואני לא מצביע למפלגות השלטון בדרך כלל אבל אני יודע להודות על הטוב ולהוקיר את שעושים
    עמית דניאל 1 Comment on ראש מועצת שער הנגב: "מצבנו טוב הרבה יותר מלפני אחד עשר שנים"

    ראש מועצת שער הנגב, אלון שוסטר, מספר לקובי פינקלר ב"הפוך על הפוך" על השינויים הרבים שנעשו בשנים האחרונות בנושא מוכנותם לשעת מלחמה • ומה הוא חושב על דו"ח המבקר?

    רחפן בטחוני | אילוסטרציה צילום: רפאל
    אתה יודע שאני לא מדבר מעמדה פוליטית. אני נמצא פה 14 שנים ואני לא מצביע למפלגות השלטון בדרך כלל אבל אני יודע להודות על הטוב ולהוקיר את שעושים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דו"ח מבקר המדינה באשר להיערכות ומוכנות העורף שהתפרסם אתמול הביא את קובי פינקלר בתכנית "הפוך על הפוך" לשאול את אלון שוסטר, ראש מועצת שער הנגב ולשאול אותו האם תחושותיו זהות לדברים העולים מהדו"ח.

    "מבקר המדינה הנמרץ עובד" אמר "אשרי המפחד תמיד והדואג והמבקר וזה בסדר. אני אומר תמיד 'החיים והמוות ביד האינטונציה'. המבקר עושה עבודה טובה נקודה, בלי אבל" אמר והוסיף "אני לא יכול לקבל בכל מה שקשור לעוטף עזה. אנחנו חייבים לדעת להוקיר את מה שנעשה. אתה יודע שאני לא מדבר מעמדה פוליטית. אני נמצא פה 14 שנים ואני לא מצביע למפלגות השלטון בדרך כלל אבל אני יודע להודות על הטוב ולהוקיר את שעושים" אומר.

    "נעשו פה ארבעה מבצעי ענק בסדרי גודל של מיליארדים באחד עשר השנים האחרונות" הוא מספר ומפרט את חלקן "מיגון של בתי ספר וגנים ובניה מחודשת של מוסדות חינוך. אנחנו נמצאים ביותר מ-99 אחוזים של מקומות שמוגנו. כתוצאה של צמיחה דמוגרפית אנחנו בפער קטן במעונות ואת זה צריך להשלים".

    על ההבנה שלו מקריאת הדו"ח אומר שוסטר "כאשר אתה אומר 'יורים עלינו מה עושים' אז בתחום הזה המצב הרבה יותר משהיינו לפני 11 שנים. יש כיפת ברזל שלא נותנת מענה ליישובים הצמודים אבל לשאר המדינה כן ויש עוד הרבה מיגונים. בעוטף עזה נעשו מעשים חשובים ביותר, עדיין יש מה להשלים, לתאם בין מערכות שלטוניות בנושא יישובים צמודי גדר, אבל מצבנו פי כמה וכמה טוב יותר מלפני כמה שנים" אמר.

    האזינו:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אםה' לא ישמור עיר שווא שומר שוקד