לובשים חורף • לפעמים הכובע כן קובע; למה? כובע

    סתם פריט אופנה מרענן,צבע מדליק של כובע,צורה מעניינת ולא שגרתית , יכולים להפוך את החיים לצבעוניים יותר,מה רע?
    שרה פכטר 1 Comment on לובשים חורף • לפעמים הכובע כן קובע; למה? כובע

    אם בעבר הכובע התאפיין בעיקר כאביזר ששומר ומגן מפני הקור והגשם שהרי היום, הכובע הפך לפריט אופנתי סוער בדיוק כמו הגשם,כחלק מההוראות של הסבתות על הנהגות בימי החורף הן מבקשות לעטוף את אוזניהם של הקטנטנים ברכות ובחמימות • לכובע שלי שלוש סיבות

    סתם פריט אופנה מרענן,צבע מדליק של כובע,צורה מעניינת ולא שגרתית , יכולים להפוך את החיים לצבעוניים יותר,מה רע?
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אישיות חובשת – הכובע שהפך לאופנת החורף
    כמו הרבה תופעות חורף שהשתלטו לנו על החיים,לכובעים יש חלק מכובד מאד,הם מגיעים בכל כך הרבה צורות ודגמים, טקסטורות ובדים. הם משמשים לעיתים כהשלמה לקולקציה, או כסתם פריט אופנה מרענן, צבע מדליק של כובע, צורה מעניינת ולא שגרתית, יכולים להפוך את החיים לצבעוניים יותר,מה רע?

    אם בעבר הכובע התאפיין בעיקר כאביזר ששומר ומגן מפני הקור והגשם שהרי היום, הכובע הפך לפריט אופנתי סוער בדיוק כמו הגשם, כחלק מההוראות של הסבתות על הנהגות בימי החורף הן מבקשות לעטוף את אוזניהם של הקטנטנים ברכות ובחמימות,בחנויות השונות מצאנו מגוון כובעי ילדים יפהפיים, מחממים, רכים ולא יקרים, כשבוחרים כובע לתינוק חושב שלא יהיה כבד, מגרד או מעצבן.

    לילדים וילדות בית ספר מצאנו כובע שמתאים ללימודים ,רך שיכול להשתחל בקלות בתוך השרוול (ולא להעלם כל יומיים) ובנוסף מצאנו שם כובעים מהממים אציליים שישלימו את הלוק החורפי האופנתי לחג שבת.

    ויש גם עיצה שווה לאמהות מהמוכרת ב"קדס": "שימו את השיער של הילדה בקוקו מתוח ככה כשהיא תסיר את הכובע השיער ישאר מסודר". (תודו שהדבר הכי מעצבן זה שהכובע מבלגן את הקוקו).

    לנשים ההיצע של הכובעים רחב ועשיר, הקישוט הכי פופלארי לכובע זה הפונפון שפתאום התנחל. אלישבע קסטנבאום סטילסטית ובעלת בוטיק לשמלות ערב בירושלים (רנואר) ממליצה לנו כאשר אנו מתאימות כובעים יש להסתכל על צורת הפנים, אם מבנה הפנים שלכן ארוך חפשו את הכובע שמסתיר את אזור המצח,במידה ומבנה הפנים שלכם עגלגל זה הזמן להנות מכובעים בצורה אובאלית, וכמובן ישנן ברות המזל שכל כובע מחמיא למבנה הפנים שלהם.

    אז לכו ותהנו ותחבשו והעיקר שיהיה חורף בריא.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ממש מצחיק
      אהבתי את ה-למה? כובה