עוזיה צדוק מציג: 'הבט' – סינגל ראשון מתוך אלבום DVD חדש

    דוד קליגר 10 Comment on עוזיה צדוק מציג: 'הבט' – סינגל ראשון מתוך אלבום DVD חדש

    סגירת מעגל מיוחדת היתה כשעוזיה הזמין לבמה את איציק דדיה וביצע יחד איתו את השיר 'הבט' – השיר הראשון שעליו הם עבדו בתחילת דרכו של עוזיה כילד • מתוך אלבום DVD של מופע קונספט ייחודי

    צילום: ישראל ברדוגו
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נער הפלא עוזיה צדוק לא עוצר לרגע. מאז זכייתו בתחרות לכשרונות צעירים כבר הספיק להוציא שני סינגלים, וכעת הוא משחרר אלבום DVD מתוך מופע קונספט ייחודי שנערך ברידינג 3 בתל אביב. את המופע הפיק דוד פדידה שהפך לערב אחד את ה'רדינג 3' לאולם מפואר עם מסכי לדים ענקיים, שנדלירים ותזמורת מפוארת של 20 נגנים.

    לאחר מילות פתיחה של מנחה הערב מנחם טוקר, עלה עוזיה לבמה להופעה בלתי נשכחת ביצע את מיטב השירים שמזוהים איתו כשבמהלך המופע הצטרף אל עוזיה לדואט חגיגי, אוהד מושקוביץ שביצע יחד איתו את הלהיט 'שומר ישראל' שכתב עבורו שלמה יהודה רכניץ ובאתנחתא המוזיקלית נהנו הצופים ממופע מרהיב של הכנר הווירטואוז דניאל אהביאל. לסיום, קינח עוזיה שוב בסינגל החדש – "פסגות חייך" אותו כבר הקהל הכיר והצטרף אליו לשירה.

    סגירת מעגל מיוחדת היתה כשעוזיה הזמין לבמה את איציק דדיה וביצע יחד איתו את השיר 'הבט' – השיר הראשון שעליו הם עבדו בתחילת דרכו של עוזיה כילד, עד שיצא האלבום אתם מוזמנים להאזין ל"הבט"!



    10 תגובות

    מיין תגובות
    1. 8

      מרגש! על אף שדדיה קצת יותר מדי גבוה. וזיופים קטנים או גדולים פה ושם.
      דרך אגב, מהו האדם השלישי שהצטרף לקראת סוף השיר?

      1. אף אחד לא הצטרף
        אולי זה נשמע ככה כי שניהם שרים ביחד
        ראיתי את ההסרטה עד הסוף (באתר אחר) וגלוי שזה רק שניהם
        מספיק יפה, לא???

        1. תקשיב טוב בחלק של ובכל ובכל זאת בסוף השיר שהם שרים בווקאלי- ללא המוזיקה. עוזיה שר את השיר עצמו (הגבוהה שבינהם), דדיה שר את הקול שני (הקול האמצעי) ואז יש מישהו נוסף ששר יותר נמוך את הקול השלישי. אפשר אפילו לשמוע את שני הגברים שרים ביחד לבד לכמה רגעים. אני לא ראיתי את ההסרטה, אבל יכול להיות שאחד המנגנים הצטרף, והוא שר במקרופון שלידו… תבדוק שוב…

          1. הקול השלישי הוא זה שעמד עם החליל צד והכיפה והמשקפיים.

    2. 6

      בלי איציק השיר לא שווה כלום איציק אתה תותח חיימי שלי

    3. 5

      איציקקקקק i love you אתה תותחחחח