תעשו עמונה • "החרדים יכולים להפוך את הקואליציה על מצוקת הדיור"

    אבי יעקב No Comments on תעשו עמונה • "החרדים יכולים להפוך את הקואליציה על מצוקת הדיור"

    ח"כ אורלי לוי: אם כל המדינה הפכה להיות שבויה של קבוצת מיעוט בקואליציה גם החרדים יכולים • מרדכי קרליץ: פרויקטים חדשים יקומו אולי עוד 15 שנה • אודי סגל: מנהיגי הימין מבטיחים לבוחריהם הבטחות שהם אינם יכולים לממש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אורלי לוי אבקסיס שהקימה סיעת יחיד לאחר שפרשה מישראל ביתנו שוחחה הערב ארוכות עם בצלאל קאהן במהדורה המרכזית של קול חי על מצוקת הדיור החרדית והציעה הצעה מעשית.

    לדבריה, היא ממליצה לחרדים ש"תעשו 'מעשה עמונה'. אם כל המדינה הפכה להיות שבויה של קבוצת מיעוט בקואליציה, גם החרדים יכולים להפוך את הקואליציה על מצוקת הדיור".

    גם היזם מרדכי קרליץ ששוחח במהדורה המרכזית אמר כי "מצוקת הדיור היא פצצה מתקתקת. כחלון מבטיח דירות מחר בבוקר". קרליץ הטעים כי "הציבור צריך לדעת: פרויקטים חדשים יקומו אולי עוד 15 שנה. גם ברכסים הדירות ייבנו עוד שנים. צריך לתת מענקי מקום בפריפריה ולעודד אברכים לרכוש דירות בערים מרוחקות"

    אפרופו חוק ההסדרה ועמונה, כתב ערוץ 2 אודי סגל טען הערב במהדורה המרכזית כי "חוק ההסדרה לא יעבור את מבחן בג"ץ. מנהיגי הימין מבטיחים לבוחריהם הבטחות שהם אינם יכולים לממש. כמו מירי רגב שהבטיחה שעמונה לא תפונה. ועמונה תפונה".



    0 תגובות