איך מפה אסטרולוגית יכולה לקצר תהליכים של יובלות?

    בת שבע דרגן No Comments on איך מפה אסטרולוגית יכולה לקצר תהליכים של יובלות?
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מדורי אסטרולוגיה רבים נפתחים, כמו פטריות אחרי הגשם.  מה יעזור לי אם אדע איפה מזל השמש שלי, או באיזה מזל היה הירח ביום בו נולדתי?

    אז קודם כל, עוד לפני שבאים בכלל להסביר מה זו אסטרולוגיה, צריך לדעת ולהפנים כלל חשוב, שבלעדיו אסור בכלל לגשת לכל העניין הזה.

    הדבר החשוב ביותר שצריך לדעת כשבאים לעסוק באסטרולוגיה זה כי המזלות והכוכבים אינם "המקור" לשום השפעה אלא שהם אך ורק "צינורות" להעברת השפע. בדיוק כמו שהצינור לא מחליט מה מידת הלחץ או הכמות שתעבור בו, כך אין לכוכבים שום השפעה על השפע שהם מעבירים אלינו.

    האמירה "יהודים מעל המזל" אינה מתייחסת לכך שהאנרגיה של הכוכבים והמזלות אינה משפיעה עלינו. כלל וכלל לא. אלא שיש בנו את היכולת, מעצם היותנו בניו של המתכנת הגדול, לגשת ישירות אל מקור השפע ולבקש ובכך לעקוף ולהתעלות מעל המזל..

    הדבר הלא פחות חשוב הוא הידיעה שלנו לנו, כיהודים, בחירה חופשית. כן, המסלול שלנו נקבע מראש, אבל לנו יש את היכולת ואפילו את החובה לבחור – לבחור בין רע לטוב, לבחור בין להתמודד לבין לברוח, לבחור בין להישאר כמו שאנחנו לבין לעבוד על המידות שלנו, לעדן אותן ולהתפתח למקום טוב יותר.

    עכשיו, כשהבנו את סדר העניינים אפשר לרדת קצת לעומקם של דברים, להבין מה היא האסטרולוגיה ויותר חשוב – מה היא נותנת לנו.

    אני יודעת, מה לעשות, שה'קסם' הגדול של האסטרולוגיה טמון איפשהו בין עמודי ההורוסקופ לבין אסטרולוגים הספונים בחדרם ומנבאים לנו את עתידנו, תמורת סכום כזה או אחר. בעדינות רבה, כדי שרסיסי ניפוץ הסטיגמות לא יפגע חלילה במישהו, תרשו לי לגלות לכם כי… זה לא 'באמת' עובד.. ולא כי התוכנה דפוקה, היא עובדת מצוין, אלא כי אנחנו, בשר ודם אין לנו את היכולת לפרש במאת האחוזים את מה שנרשם שם.

    ולא רק, עצם ההתעסקות עם העתיד שוללת מאיתנו את מה שהופך אותנו, כבני אדם, נעלים יותר מכל הבריאה – הבחירה החופשית! להיות מסוגלים לבחור בין טוב לרע, לבחור בין לברוח לבין להתמודד..

    ה'קסם' האמיתי בעיניי הוא לא לדעת בדיוק מה עומד לקרות, אלא ביכולת שלנו, כבני אנוש, לקוות, להאמין, לחלום, לרצות דברים, גם אם אין לנו מושג אם הם יתממשו בסוף, או באיזה אופן הם יתממשו.

    אז אם לא הורוסקופים ותחזיות, בשביל מה הטרחתי אתכם עד עכשיו? כי בעיניי הקושי הגדול שלנו הוא כשאנחנו לא מבינים למה קורה לנו מה שקורה לנו. הקושי הגדול הוא כשאנחנו מתנהגים באופן מסוים שוב ושוב ולא מבינים למה.

    כי כשאנחנו לא מבינים קשה לנו לקבל. וכשקשה לנו לקבל קשה לנו לשנות ולהתקדם ולהגיע למקום טוב יותר. תמיד נקודת מפנה בחיים מתחילה כש'נופל לנו אסימון', כשאנחנו שומעים משהו, לפעמים במקרה שמאיר לנו על משהו שכל כך הרבה זמן לא הבנו, ולפעמים כשה' שולח לנו אדם חכם או בעל ניסיון שמסביר לנו משהו שכל כך הרבה זמן ניסינו להבין.

    ידע זה כוח! ידע זה הכוח לקבל והכוח לשנות ולהתקדם למקום טוב יותר. כוח הכרחי, נחוץ ומשמעותי מאוד בתהליכים של שינוי.

    אז איך מבינים? איך מקצרים תהליך שיכול לפעמים לקחת יובלות, עד שמכירים את האדם הנכון, עד שפוגשים את בעל הניסיון, עד ש… בשביל זה ברא הקב"ה את האסטרולוגיה! פתיחת מפה אסטרולוגית עוזרת לנו להבין.

    להבין מי אנחנו. להבין למה הגענו. להבין לאן אנחנו הולכים. להבין מה תוקע אותנו, מפחיד אותנו, מעיק עלינו. להבין מה מקדם אותנו, מה גורם לנו לשמחה, מה יעזור לנו לצמוח ולעוף הכי גבוה.

    להבין מה הנשמה שלנו רוצה, ולכן פעם אחרי פעם, למרות שאנחנו מנסים, היא סוחבת אותנו לכיוון שונה.

    רק אנחנו לא מבינים אחד את השנייה. להבין איפה ממוקמים הפצעים שלנו. אלה שפוצעים אותנו שוב ושוב ובכול פעם, אנחנו מכאיבים לעצמנו שוב, למרות שהבטחנו לעצמנו שלא.. להבין ולהכיר את הכלים שהקב"ה נתן לנו כדי להתמודד ולרפא את הפצעים האלה.

    במפת לידה אסטרולוגית ניתן לראות איך אנחנו מבינים את העולם, איך אנחנו מתקשרים עם העולם, איך ובמה אנחנו בוחרים, איך אנחנו מקבלים החלטות, ממה אנחנו מפחדים, מה מניע אותנו ומה תוקע אותנו. ניתוח מפת לידה אסטרולוגית מאפשר לנו להבין.

    ואחרי שנבין, נקבל. נקבל שזה מי שאנחנו. נקבל שמי שאנחנו זה הכי טוב בשבילנו. ונאהב. ונשמח. ונחיה. וניצור. ונתקדם. ונהיה מאושרים. באמת.

    בת שבע דרגן
    אבחון אסטרולוגי יהודי ואימון ליצירת שינוי
    [email protected]



    0 תגובות