אוגדת עזה תרגלה היום תרחיש חדירת מחבלים במרחב הרצועה

    קובי פינקלר 1 Comment on אוגדת עזה תרגלה היום תרחיש חדירת מחבלים במרחב הרצועה

    "מטרת התרגיל שהוא בנוי על פי מודל שבו לא היתה התראה לחדירה ומחבלים השתלטו במפתיע על ישוב כל שהוא" אומר קצין בכיר • "בדקנו את תרחישי ההגנה השונים במרחבי ההגנה כולל מנהרות,חדירה מעל פני השטח,חדירה ימית או אוירית ועוד"

    16:59
    25.04.24
    אבי יעקב No Comments on רבנים, שרים ואישי ציבור בברכת כהנים בכותל המערבי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החל מהשעה 2 לפנות בוקר תרגלה אוגדת עזה מגוון תרחישים במרחב הרצועה, כולל הערים אשקלון, שדרות, אופקים ונתיבות. מדובר בתרגיל מתוכנן מראש.

    "מטרת התרגיל שהוא בנוי על פי מודל שבו לא היתה התראה לחדירה ומחבלים השתלטו במפתיע על ישוב כל שהוא" אומר קצין בכיר "בדקנו את תרחישי ההגנה השונים במרחבי ההגנה כולל מנהרות,חדירה מעל פני השטח,חדירה ימית או אוירית ועוד."

    בתרגיל תורגלו מספר תרחישים ובהם גם ובעיקר הגעת תיגבורות, כניסת כוחות נוספים לשטח וקבלת אחריות של המשטרה,מד"א וגופי החירום השונים.

    כל התרגיל כאמור תוכנן מראש והוא חלק מהפקת הלקחים מצוק איתן ומערכות נוספות.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מדובר בסרט תעמולה לקידום ועידוד המכסות הנדרשות לגיוס!
      הצבא עצמו העיד בפני שופטי בג"צ, שדנו בשאלת אישור חוק הגיוס המשודרג: "הצבא אף נוקט צעדים שונים להגברת הגיוס. בין אלה ניתן למנות הפעלתה של תכנית תקשורתית חכמה ורגישה באמצעות פרסום במדיה מותאמת. תוכנית זו כוללת פרסומים מטעם משרד הביטחון באתרי האינטרנט החדשותיים הרלוונטיים…"
      אנחנו לא מאמינים בזה! על זה נאמר "לא בגבורת הסוס יחפץ לא בשוקי האיש ירצה" "רוצה ה' את יראיו את המיחלים לחסדו"(תהילים קמ"ז י-י"א), "כה אמר ה' אל יתהלל חכם בחכמתו ואל יתהלל הגיבור בגבורתו… כי אם בזאת יתהלל המתהלל השכל וידע אותי כי אני ה' עשה חסד משפט וצדקה בארץ… (ירמיה ט',כ"ב-כ"ג)