הכנסת אירחה את איגוד הרבנים הספרדיים

    יוסי אשר 14 Comment on הכנסת אירחה את איגוד הרבנים הספרדיים
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הכנסת אירחה היום את כנס איחוד הרבנים הספרדיים באולם ע"ש שפרינצק. בכנסת השתתפו ראש הממשלה ח"כ בנימין נתניהו, יו"ר הכנסת ח"כ יולי יואל אדלשטיין, שר הפנים ח"כ אריה דרעי וח"כ יואב בן צור וכן עשרות רבנים מרחבי העולם.

    ראש הממשלה ח"כ בנימין נתניהו בירך את באי הכנס. "אתם אלה ששומרים על הגחלת למען עם ישראל" אמר נתניהו. "דעו לכם כי מעמדה המדיני של מדינת ישראל משתנה בתקופה הזו לטובה. אני מקיים פגישות רבות עם נשיאים, ראשי ממשלה ושרי חוץ ואני יכול לומר כי מצבנו הבינלאומי מזהיר. אני רוצה לציין גם את הרב עובדיה יוסף, שמורשתו נמשכת על ידי תלמידיו ועל ידכם ולבשר לכם שבקרוב ממש נקים מרכז לזכרו ומורשתו".

    שר הפנים ח"כ אריה דרעי: "אם רוצים שעם ישראל יהיה מאוחד, צריך להחזיק אותו סביב משהו שאיחד אותנו במשך השנים – תורת ישראל. כל הכרה שהכנסת תיתן לקהילות עם יהדות מסוג אחר, יעלה אצלכם, בקהילות ברחבי העולם, את הצורך להתמודד עם השאלות שעולות מהכרה במשהו שאינו תורת ישראל. מה שמחזק אותנו זו המורשת שלנו ואתם נמצאים בחזית האמתית של ההתבוללות".

    יו"ר הכנסת יולי יואל אדלשטיין: "מרשים ומרגש לראות התכנסות מסוג זה של מנהיגים רוחניים, מחנכים ואנשי תורה מקהילות מגוונות וממדינות רבות בעולם – המגיעים לארץ. זו זכות מיוחדת לקיים כאן בכנסת ישראל את כנס היסוד שלכם, שכן- הכנסת היא הביטוי המובהק והסמלי ביותר לחידוש הריבונות שלנו כאן. אני יודע שאתם מבקשים להמשיך את דרכו של מרן, הגאון הרב עובדיה יוסף זכר צדיק לברכה. הרב עובדיה השכיל לחבר בין ידענותו המופלגת ובין תבונתו הרבה. באין-ספור מצבים ושאלות שניצבו בפניו. אני מאחל לכם שתרחיבו את הקהילות שלכם ותקרבו אותם, וכמו שעשה הרב יוסף, תחזירו לכולם את המכנה המשותף שמחבר אותנו".

     



    14 תגובות

    מיין תגובות
    1. 13

      מה הגזענות??
      תארו לעצמכם שהיו עושים איגוד רבנים אשכנזיים, כולם היו צועקים

    2. 11

      יהדות המזרח בתפארתה מכל העולם

    3. 9

      חצוף אתה הגזען זה מתחיל מאנשים כמוך……זו האמת שלך ושל חבריך אתם מקנאים זה כואב לכם – זו המציאות , יהדות המזרח פורחת ומשגשגת בכל העולם , זה בסדר…..זה לא חדש אנחנו זורמים הי יעזור משיח ממש קרוב…כן אנחנו גאים בזה ובקרוב ניהיה גם גאים בבתי הספר לבנות שלנו שמתאוששים גם לתפארה!

      1. אנחנו מקנאים בספרדים?
        נראה לי שגם אתה צוחק מהבדיחה…..

        1. יש הרבה מה לקנאות כאיש אחד בלב אחד אין פלגנות בתוך הקהילות ובתוך המשפחות

    4. 8

      וואוו מרגש לראות רבנים מ-50 מדינות מכל העולם כן ירבו ובקרוב נפגש בירושלים בביהמ"ק

    5. 7

      אתה גזען כדי שתשתוק

    6. 6

      ברור שאשכנזים לא איכפת להם, כי הם מבינים שזה לא גזענות, ואינם מתרגמים כל דבר כגזענות.

    7. 5

      תארו לכם מודעה כולל לאברכים אשכנזים בלבד דרעי היה מפיל ע"ז את הממשלה אבל לספרדים מותר כולל לספרדים בלבד או איגוד הרבנים הספרדים וכן ע"ז הדרך לדעתי הספרדים לא באמת נחיתים אלא הם עושים הון פוליטי על השד העדתי

    8. 4

      כן זה כואב לכם מה אתה מנסה להיתמם ,ואם אתה לא מכיר את זה אז בוא למודיעין עילית =צרי העין שלא נותנים לספרדים לפרוח

    9. 3

      שקרן אשכנזים לא באים את מי אתה מרמה הה? [יבואו רק עם שווה שם הכסף]