מה קרה כשחברי להקת "בובה מייסעס" השתלטו על דוכן חב"ד?!

    דוד קליגר 4 Comment on מה קרה כשחברי להקת "בובה מייסעס" השתלטו על דוכן חב"ד?!

    "במהלך השנים האחרונות, אנו מופיעים בבתי חב"ד בכל רחבי הגלובוס ותמיד אנו נפעמים מחדש מהרצון לעזור ולתמוך בכל יהודי ויהודי וכל זה עם חיוך גדול ובשמחה אדירה" מציינים המפיקים נתי שיש ושי ברק, השניים שעומדים מאחורי הלהקה

    8:48
    29.03.24
    קובי פינקלר No Comments on עשרות חיילים סורים נהרגו בתקיפה המיוחסת לישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת י"ט כסלו החליטו לצלם חברי להקת הבובות "בובה מייסעס" קליפ מוזיקלי בו הם קוראים לכל היהודים בעולם "הניחו תפילין!"

    הקליפ צולם בבית הכנסת בו מתפללים חברי הלהקה ובנוסף, בדוכן חב"ד הממוקם בשוק מחנה יהודה. את הדוכן פותח ופוקד בכל יום הרב צבי רודרמן ששמח לקבל כח עזר בדמות הלהקה, מה שגרם כמובן להתקהלות המונית של אנשים שבאו לצפות ב"שלוחים החדשים" ולהניח תפילין עם הבובות.

    אין זה שיתוף הפעולה הראשון בין חסידות חב"ד ללהקת "בובה מייסעס", שכבר צילמה בעבר קליפ מחרוזת שירי חב"ד בכפר ומרבה להופיע ולשמח בארועי חב"ד מסביב לעולם,,כפי שצפויה לעשות גם בחנוכה הקרוב בע"ה.

    "במהלך השנים האחרונות, אנו מופיעים בבתי חב"ד בכל רחבי הגלובוס ותמיד אנו נפעמים מחדש מהרצון לעזור ולתמוך בכל יהודי ויהודי וכל זה עם חיוך גדול ובשמחה אדירה" מציינים המפיקים נתי שיש ושי ברק, השניים שעומדים מאחורי הלהקה.

    על מילות השיר אמון המפיק האמריקאי אברהם זמיסט שמפיק בין השאר את הזמר בני פרידמן כאשר המסר בשיר הוא : לא משנה מי אני והיכן אני נמצא , תמיד אמשיך להניח.

    את להקת "בובה מייסעס" מפיקים נתי שיש ושי ברק והזמר הוא חנן אליאס.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למימי איך זה שאת לא מבינה ואת כותבת באנגלית ודרך אגב איפה את גרה בחול