זה נגמר? • נחתם הסכם התייעלות חדש בחברת אל על

    קובי פינקלר 3 Comment on זה נגמר? • נחתם הסכם התייעלות חדש בחברת אל על
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נחתם הסכם התייעלות חדש בחברת אל על . ההסכם כולל העמקה נוספת ומשמעותית של ההתייעלות , חיסכון בעלויות של מלונות ואש"ל כמו גם הרחבת הגמישות הניהולית והתפעולית של החברה שסוכמה בשבוע שעבר.

    תמורת העמקת ההתייעלות יקבלו הטייסים תוספת שכר מגזרית בגובה 8.75% (תבוטל תוספת הפיצוי האישי) . הכסף שייחסך כתוצאה מתהליכי התייעלות ישמש מקור לתוספות שכר.

    כאמור מדובר בהתייעלות משמעותית בקרב מגזר הטייסים.

    כמו כן סוכם כי תוקם ועדת מעקב בראשות יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן ומנכ"ל אל על דוד מימון, שתתכנס אחת לחודש ובמידת הצורך בתכיפות גבוהה יותר, כדי לעקוב מקרוב על יישום ההסכם.

    מנכ"ל אל על ציין את ההערכה הרבה לכל עובדי החברה והצוותים המלווים אותה באוויר וביבשה, 24/7, לרבות הטייסים. :"הנכס האמיתי והמשמעותי של אל על הוא ההון האנושי שלה וזה מה שעושה את ההבדל. לאורך כל הדרך חזרתי ואמרתי שבחברת אל על עובדים האנשים הטובים ביותר והטייסים הטובים ביותר. "

    עוד הוסיף –"זו הזדמנות עבורי למסור תודה מיוחדת לכל עובדת ועובד בחברה, אשר עשו לילות כימים כדי לשרת את נוסעינו ולהביאם ליעדם, למרות עוגמת הנפש שחוו. שום סכסוך פנימי, נקודתי וזמני לא ישנה את מרקם היחסים בינינו, אשר נבנה מזה עשרות בשנים, ואת מחויבותנו המשותפת לחברה ולקהל הלקוחות הנאמן שלנו. אני שמח שהצלחנו לגשר על אי ההבנות ופנינו לעתיד מבטיח יותר."

    אני מתחייב כי כל עובדי החברה מגויסים לטובת חזרה לשגרה והחזרת העבודה התקינה לסדרה, תוך חיזוק האמון שלכם בנו. אנו מבינים שכעת יותר מתמיד חובת ההוכחה היא עלינו ובכוונתנו לעשות כל שיידרש כדי להישאר חברת התעופה המועדפת עליכם, בה תמשיכו להרגיש הכי בבית בעולם. פנינו לעתיד, לחברה שתעבוד באופן יעיל יותר, שקוף והגון.

    בימים הקרובים צפוי להיחתם הסכם נוסף, בהתאם להבנות שגובשו עם יושב ראש ההסתדרות מר אבי ניסנקורן ונציגות העובדים ביחס לסוגיות נוספות שעל הפרק הנוגעות למגזרים אחרים.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      נגמר ? עוד מספר חודשים שוב ישבתו הטייסים כמו כל פעם………………זה אף פעם לא נגמר…

    2. 2

      חבל על אל על כי הרבה עוזבים את החברה בגלל זה….

    3. 1

      הם עוזבים גם בגלל שאל על חברה יקרה מאוד!