כשהבובע מייסעס הניחו תפילין לעוברים ושבים

    עמית דניאל No Comments on כשהבובע מייסעס הניחו תפילין לעוברים ושבים

    שליח חב"ד בשוק מחנה יהודה: "אני מניח לקרוב ל-100 יהודים תפילין ביום רגיל, בסופי שבוע זה מגיע לכ-1,000 אנשים שלא היו מניחים תפילין אם לא שם. אנחנו ממוקמים באמצע השוק"

    תפילין | אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "בובה מייסעס" בניהולם של שי ברק ונתי שיש, גורפת הצלחה במקומות רבים ברחבי העולם. ההופעה בעלת האורנטציה היהודית, משמות גם קהילות מקרבות כדוגמת שלוחי חב"ד. בימים האחרונים דוכן חב"ד בשוק מחנה יהודה הפך לצבעוני במיוחד כאשר נתי שיש ושי ברק נכנסו לבובות והחלו להניח ליהודים תפילין תוך שירה וריקודים. בתכנית "זמן אוויר" סיפר שי ברק למנחם טוקר על החוויה.

    ראיון חורפי נפתח מעת לעת כאשר המרואיין נשמע מצונן מתמיד וברק מסביר "ב"ה טירוף כרגיל. החורף לא עושה טוב לזמרים, אני שם צעיף ושותה גוגל מוגל אבל הקב"ה מחליט וזה מה שקורה" על החוויה הוא מספר "יש את הדוכן של חב"ד בשוק. לא יאמן כמה אנשים מניחים תפילין בזכותם. באנו עם הבובה מעייסעס ועזרנו להם לעשות שמח, שאנשים יניחו תפילין".

    "יש לנו קשר עמוק לחב"ד. אנחנו בלהקה נוגעים גם ביהודים שלא קרובים כל כך וזה עוזר לחב"ד במקומות מסויימים בעולם כך שהקשר ביננו הוא חזק".

    שליח חב"ד בשוק מחנה יהודה, הרב צבי רודמן, מספר ב"זמן אוויר" "הגיעו חבורה של בובות. בדרך כלל המקום חי אבל כשהם הגיעו, הוא היה עוד יותר חי ומעניין" על כמות הנחת התפילין במשך היום הוא אומר "אני מניח לקרוב ל-100 יהודים תפילין ביום רגיל, בסופי שבוע זה מגיע לכ-1,000 אנשים שלא היו מניחים תפילין אם לא שם. אנחנו ממוקמים באמצע השוק".

    בהמשך התכנית ביקש טוקר ממאזינים לבוא לדוכן חב"ד בשוק ולהניח תפילין ליהודים. הראשון יקבל פרס הבטיח ומאזינים רבים נענו לאתגר.

    האזינו:



    0 תגובות