"משפחות נזקקות קיבלו בשר טריפה כבר כמה חודשים"

    האיש, מקבל את סל התמיכה של אגף הרווחה מדי שבוע, מספר כי קיבל בסל בשר טריפה לחלוטין. בשר שהוא גם בלי חותם וטרינרי.
    עמית דניאל No Comments on "משפחות נזקקות קיבלו בשר טריפה כבר כמה חודשים"

    ח"מ הרצליה, אלעד צדיקוב, חושף אצל בן לולו "משפחות נזקקות קיבלו בשר טריפה במשך כמה חודשים" • "אנחנו רוצים להחליף את העמותה הזו לעמותה שיודעת מהו בשר כשר. מדובר ברפיון ניהולי"

    אילוסטרציה
    האיש, מקבל את סל התמיכה של אגף הרווחה מדי שבוע, מספר כי קיבל בסל בשר טריפה לחלוטין. בשר שהוא גם בלי חותם וטרינרי.
    15:19
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on דרמטי: מפקד חיל האוויר השתתף בעצמו בתקיפה | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סיפור מטלטל הועלה בתכנית "הפוך על הפוך" בהגשת הרב משה בן לולו. מסתבר שנזקקים המשוייכים למח' הרווחה בהרצליה קיבלו במסגרת חלוקה שבועית, בשר טרף. ח"כ עיריית הרצליה, אלעד צדיקוב, שוחח בתכנית וסיפר על השתלשלות המקרה עד לגילוי המסעיר.

    "ראשית, צריך להבין שאגף הרווחה בעירייה מקציב מיליון שקל בשנה לחלוקת אוכל לנזקקים אחת לשבוע. הקבלן המבצע, במרכאות, היא עמותת 'מתנדבי הרצליה'" מסביר צדיקוב

    השבוע" מספר צדיקוב "אני מקבל שיחה מרב העיר הגר"י יעקובוביץ' שליט"א והוא מבקש ממני לבוא אליו. כשבאתי הוא ביקש מאיש נוסף שהיה במקום לספר לי סיפור. האיש, מקבל את סל התמיכה של אגף הרווחה מדי שבוע, מספר כי קיבל בסל בשר טריפה לחלוטין. בשר שהוא גם בלי חותם וטרינרי. הזדעזנו ומיד ביקשתי לבדוק עם העמותה איך ייתכן שתקלה כזו מתרחשת והם השיבו שמדובר בתקלה אחת ויחידה שהיתה לפני ראש השנה אך השבתי להם שהבשר שאני רואה אל מול עיניי מופיע עם תאריך מאוחר יותר מראש השנה. בדקתי קצת יותר עם עוד משפחות המשוייכות לאגף הרווחה והתברר לי שזו תופעה המתפרשת על פני כמה חודשים".

    "תחשוב על משפחה נזקקת" אומר צדיקוב "שביום חמישי בערב, מגיע סל עם עוף. הם חושבים שזה מהעירייה וזה בטח כשר אבל רק מי שמסתכל היטב מבין כי זה ממש לא כשר"

    "לאור זאת" מספר צדיקוב על פעילותו בנושא "אנחנו רוצים להחליף את העמותה הזו לעמותה שיודעת מהו בשר כשר. מדובר ברפיון ניהולי".

    האזינו:



    0 תגובות