"מי שיפגע בכלכלה הישראלית יפגע בעובדים הפלסטינים"

    בניגוד למדינות אחרות, שבהן חברות צפויות להעריך את הסיכון ולמזער השפעות שליליות, כאן חברות נקנסות על עצם העובדה שהם פועלות על שטח בו יש סכסוך פוליטי
    שלמה בן יוסף No Comments on "מי שיפגע בכלכלה הישראלית יפגע בעובדים הפלסטינים"

    "למרבה הצער, יש מי שבמקום בניית גשרים, רוצה להשתמש בעסקים ככלי פוליטי. ה- BDS אינו שואף לקדם שלום ודו קיום אלא לפגוע בכלכלת ישראל ובמעמדה הבינלאומי"

    ארדן
    בניגוד למדינות אחרות, שבהן חברות צפויות להעריך את הסיכון ולמזער השפעות שליליות, כאן חברות נקנסות על עצם העובדה שהם פועלות על שטח בו יש סכסוך פוליטי
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לעניינים אסטרטגיים, גלעד ארדן, פתח הבוקר את הכנס הבינלאומי לאחריות תאגידית של ארגון "מעלה", בו השתתפו מומחים, משקיעים ומנהלים מישראל ומהעולם. השר אמר כי מי שיקרא לפגוע בכלכלה של ישראל, לא ישנה את המצב הפוליטי אלא רק יפגע בפלסטינים העובדים בחברות הישראליות.

    השר ארדן אמר כי "הממשלה התחייבה לשלב את האזרחים הערבים של ישראל בכל ענפי המשק. בדצמבר האחרון אישרנו תכנית של 15 מיליארד שקל שיוקצו למגזרים הערבי הדרוזים והצ'רקסים. הקמנו 21 מרכזי תעסוקה, אשר מסייעים למגזר הערבי בהשמה והכשרה מקצועית. אלה משלימים את העבודה שנעשתה על ידי ההסתדרות.

    ארדן תקף את אלו המשתמשים בכלכלה כדי לפגוע פוליטית בישראל, "למרבה הצער, יש מי שבמקום בניית גשרים, רוצה להשתמש בעסקים ככלי פוליטי. ה- BDS אינו שואף לקדם שלום ודו קיום אלא לפגוע בכלכלת ישראל ובמעמדה הבינלאומי. פעילי ה-BDS פעילים בזירות רבות. הם מאיימים על אמנים שמתכננים להופיע בישראל, הם מטרידים סטודנטים יהודים, והם זיהו בתחום האחריות החברתית זירות נוספות בהם הם יכולים לקדם אג'נדה אנטי-ישראלית.

    כל אחת ואחד מכם שהתאספו כאן, מחויבים לתחום האחריות חברתית, ולהמשך הפיתוח שלה. אתם מבקשים להחיל קריטריונים אתיים באופן המקצועי ביותר. עם זאת, כשאני רואה גופים ואנשים שקוראים לא לבצע עסקים בישראל אני יכול להסיק רק כי הם כבר מושפעים מהמוסר הכפול.

    בניגוד למדינות אחרות, שבהן חברות צפויות להעריך את הסיכון ולמזער השפעות שליליות, כאן חברות נקנסות על עצם העובדה שהם פועלות על שטח בו יש סכסוך פוליטי. במקום ניסיונות הידברות, אני רואה קמפיינים תקשורתיים שליליים שמטרתם יצירת דמוניזציה. לאילוץ חברות אלה לסגת או לא לממן את ישראל, לא תהיה שום השפעה על המצב הפוליטי. מצד שני, הדבר יפגע בפרנסתם של אלפי פלסטינים, ותערער את הסיכוי לשלום".



    0 תגובות