הוועדה המשותפת אישרה לקריאה ראשונה את חוק ההסדרה

    איתי גדסי No Comments on הוועדה המשותפת אישרה לקריאה ראשונה את חוק ההסדרה

    חברי הוועדה המשותפת דחו ברוב של תשעה מול שישה את הרביזיה שהגיש ח"כ סעדי, שאמר: "מה שנעשה בוועדה ושהייעוץ המשפטי לכנסת הכשיר, מריח רע מאוד. זה הזוי להביא הצ"ח כמו שתי גרסאות של בחינה"

    צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הוועדה המשותפת אישרה לקריאה ראשונה את חוק ההסדרה 8 מול 6.

    היו"ר ח"כ ניסן סלומינסקי אמר כי "הוועדה המשותפת אישרה את הצעת חוק ההסדרה שמשמעותה שכנסת ישראל מסדירה בצורה טובה את מצב התושבים והיישובים באיו"ש בכלל ונותנת פתח לתקווה טובה לעמונה, נתיב האבות, תשעת הבתים בעופרה ועלי. ל-450,000 אזרחי ישראל שגרים ברחבי ארצנו מגיע לחיות כמו כל אזרח. יש להם את כל החובות ומגיעות להם כל הזכויות. מגיע להם לדעת שזהו ביתם ושאף אחד לא ידפוק להם בדלת ויאמר שצריך להתפנות"

    חברי הוועדה המשותפת דחו ברוב של תשעה מול שישה את הרביזיה שהגיש ח"כ סעדי, שאמר: "מה שנעשה בוועדה ושהייעוץ המשפטי לכנסת הכשיר, מריח רע מאוד. זה הזוי להביא הצ"ח כמו שתי גרסאות של בחינה. יש גרסה א' שאינה חוקתית ויש גרסה ב' ללא סעיפים 7, 10 והתוספת. אני בטוח שבסופו של יום זה לא יעבור וייקבר. היועמ"ש הזהיר את מי שמשתתף, שימצא עצמו על ספסל הנאשמים בהאג אז עדיף שתתעשתו".

    חברת הכנסת לבני: "זה הווזלין שמחליק את כולנו פנימה. גרסה אחת זה הצלת עמונה והשנייה זה להצלת כולנו. מעשי ידינו טובעים בים ואתם אומרים שירה".

    תמכו ברביזיה: הח"כים ציפי לבני, רויטל סויד, עמר בר לב (המחנה הציוני), יעל גרמן (יש עתיד), אוסאמה סעדי (הרשימה המשותפת) ומיכל רוזין (מרצ).

    התנגדו לרביזיה: היו"ר ח"כ ניסן סלומינסקי והח"כים נורית קורן, יואב קיש, אמיר אוחנה, שרן השכל (הליכוד), אורי מקלב (יהדות התורה), רוברט אילטוב (ישראל ביתנו), מיכאל מלכאלי (ש"ס) ושולי מועלם רפאלי (הבית היהודי).

    נעדרה מההצבעה: חברת הכנסת טלי פלוסקוב (כולנו).

    היו"ר ח"כ סלומינסקי הגיב לדברי הח"כים בסיום ההצבעה: "אם יהיו אופציות אחרות אנחנו פתוחים. חבל לי שיש כאלו שעושים פינוי של משפחות וילדים בלב קל".



    0 תגובות