בגלל השלג • מלון באילת 260 שקל, צימר בחרמון 1,400 שקל

    אבי יעקב 1 Comment on בגלל השלג • מלון באילת 260 שקל, צימר בחרמון 1,400 שקל

    השלג בחרמון שיגע את מפת התיירות • רק ארבעה אתרי ארוח בחרמון מציעים מחיר שפוי • בים המלח המחירים יציבים יותר אך עדיין זולים מהצפון • "צימרים ברמה בסיסית מתמחרים עצמם גבוה יותר ממלונות 5 כוכבים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השלג שצפוי לרדת בחרמון הביא לתפוסה כמעט מלאה במקומות הארחה סביב ההר. צימרים מנצלים את עודף הביקוש ומתמחרים ללילה בסוף השבוע בין 700 ל- 1,400 שקל.

    לדברי איל סגל, מנכ"ל אתר הוטלס קומביינד ישראל, העוסק בהשוואת מחירי מלונות: "בכל שנה השלג הראשון בחרמון יוצר טלטלה בענף התיירות, מדובר במקרה יוצא דופן שצימרים ברמה בסיסית מתמחרים עצמם גבוה יותר ממלונות 5 כוכבים בשל מיקום גיאוגרפי שהופך למבוקש. רבים רוצים להיות קרובים ולהגיע ראשונים בבוקר להר, להיות בו יומיים בלי צורך לנסוע הלוך ושוב למקום מרוחק ולבלות ערב באוירה אלפינית."

    אתר הוטלס קומביינד ערך סקירה של מחירי אתרי ארוח בסביבת החרמון, מהבדיקה עלו ארבע הצעות יוצאות דופן במחיר מוזל ושפוי. ביניהן לילה בהוסטל "גולן הייטס" במושב אודם המתומחר ב-109 שקל לאורח בסוף שבוע הקרוב, החדרים מתאימים למשפחות וקבוצות.

    במג'דל שמס אפשר להזמין חדר זוגי ב"ריף מג'דל שמס" במחיר של 326 שקל, או ב"מלון בוטיק נרקיס" ברמת ארוח של 3 כוכבים במחיר של 457 שקל.

    כפר הנופש רימונים בנווה אטי"ב מציע חדר זוגי ברמת ארוח של 4 כוכבים במחיר של 700 שקל ללילה. אמנם העלות נכנסת לתווך מחירי הצימרים אבל האורחים יכולים להנות מבריכה פנימית מקורה, ג'קוזי, סאונה וחדר אוכל מפנק.

    ההסתערות על הצפון הורידה את מחירי המלונות באילת ל-260 שקל לחדר זוגי ב"קלאב אין" ברמת ארוח 4 כוכבים, או 339 שקל לחדר זוגי במלון "קלאב הוטל" ברמת ארוח 5 כוכבים.

    בים המלח המחירים יציבים יותר אך עדיין זולים מהצפון, מלונות ברמת ארוח 5 כוכבים כמו "רויאל" ו"לאונרדו פריוילג'" מציעים חדר זוגי ב-950 שקל."



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ברור מה השאלה לפי המקום בזמן שגשוגו כך העלות
      כמו שבקיץ מלון באילת לא עולה 260 אלא הרבה יותר כיזה ה-עיר שנוהרים אליה בקיץ למרות שאני אישית שונאת אילת חם כמו תנור מה כיף לא יודעתתת