יתד נאמן: נבילות וטריפות חולקו לנזקקים ע"י עמותה בהרצליה

    איתי גדסי 1 Comment on יתד נאמן: נבילות וטריפות חולקו לנזקקים ע"י עמותה בהרצליה

    עם חשיפת השערוריה על ידי חבר מועצת העיר אלעד צדיקוב הפסיקה העיריה את חלוקת הטריפות באופן מיידי • צדיקוב: "חוסר תשומת הלב הניהולית גובלת ברשלנות פושעת, גם בהיבט הכשרות וגם בהיבט הפיקוח הווטרינרי"

    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עיתון יתד נאמן מפרסם כי במשך מספר חודשים הוכשלו מאות משפחות מהציבור הכללי תושבי הרצליה באכילת בשר שאינו כשר ע"י עמותה פרטית שחילקה עופות לתושבים בשיתוף אגף הרווחה העירוני.

    עם חשיפת השערוריה על ידי חבר מועצת העיר אלעד צדיקוב הפסיקה העיריה את חלוקת הטריפות באופן מיידי.

    צדיקוב אמר בשיחה ליתד נאמן כי "זה ארוע מזעזע שבו עמותה שאמורה להשפיע חסד בעיר, מכשילה מאות משפחות באכילת טריפות ונבלות, במשך שלושה חודשים חולקו נבילות וטריפות למאות משפחות על ידי עמותה פרטית בשם מתנדבי הרצליה במסווה חלוקה. הם מנסים להשתיק זאת ולא אתן לכך, על מנת למנוע מכשול חלילה זו שערוריה מנצלים את חוסר הידע בציבור הכללי.

    בהמשך דבריו אמר צדיקוב ליתד נאמן: "חוסר תשומת הלב הניהולית גובלת ברשלנות פושעת, גם בהיבט הכשרות וגם בהיבט הפיקוח הווטרינרי. ארוע חריג ונוראי זה חייב להוביל לתחקיר מדוקדק. הנהלת עמותת מזון שמחלקת טריפות ונבלות לציבור, חייבת להיות מוסרת מיידית מאחריות ניהולית כזאת. הפתרון הראוי הוא להפקיד את האמון בידיי עמותה שמחלקת מזון ברמה יומיומית, שגם פרוסה לוגיסטית בכל העיר וגם מדקדקת בכשרות והנחיות משרד הבריאות, קלה כחמורה"



    1 תגובות

    מיין תגובות