מזל של אש • ברוך הבא מזל קשת; מה מצפה לנו?

    הם פשוט נשברים. וכשהם נשברים ונופלים – זה הכי עמוק, הכי קשה והכי שחור שיש.אם יש לכם בבית ילדים בני מזל קשת – תעבדו איתם על זה. אל תהרסו להם את האמונה שלהם, כי בסופו של דבר רוב הזמן היא מנצחת, אבל תכינו אותם גם לימים אחרים
    בת שבע דרגן No Comments on מזל של אש • ברוך הבא מזל קשת; מה מצפה לנו?

    יחד עם האש שפרצה, עברה השמש למזל קשת, ששייך ליסוד האש והבעירה הכול • ידעתם שכשבן מזל קשת 'נופל' כשהוא מאבד את התמימות, או את האמון שלו בטוב ובחיים? • בת שבע דרגן עם מפה מיוחדת לחודש כסליו

    הם פשוט נשברים. וכשהם נשברים ונופלים – זה הכי עמוק, הכי קשה והכי שחור שיש.אם יש לכם בבית ילדים בני מזל קשת – תעבדו איתם על זה. אל תהרסו להם את האמונה שלהם, כי בסופו של דבר רוב הזמן היא מנצחת, אבל תכינו אותם גם לימים אחרים
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשבוע שעבר השתוללה האש וכמו כל דבר בעולמנו, זה לא מקרה.. יחד עם האש שפרצה, עברה השמש למזל קשת, ששייך ליסוד האש והבעירה הכול..

    הפעם אקדיש את הטור למזלות מיסוד האש ובמיוחד לבני מזל קשת, שחוגגים החודש יום הולדת.

    מזלות האש מדברים על חיבור ראשוני וישיר לחיים. ליהנות מעצם זה שאני חי. לחוות. להיות אופטימי, להתלהב. לשמוח. ליהנות. להעז. לעבור הרפתקאות. להיות גלוי. לחוש ביטחון עצמי. לחוש את החיים בעצמות.

    אנשים עם מזלות אש דומיננטיים במפה מאמינים בחיים. מאמינים בעצמם. יצירתיים מאד ומלאי ויטליות – חיים.

    שלושת מזלות האש עניינם חיפוש ורצון. הרצון ברור, גלוי, מבוטא. הרצון הברור שלהם מביא אותם למקומות של מנהיגות, מביא אנשים אחרים ללכת אחריהם, כי ברור שהם יודעים מה הם רוצים..

    אלה שלושת מזלות ה"אני". מחוברים לעצמם בשלימות. מחוברים לעכשיו. לרגע הנוכחי.

    כשבן למזל אש 'לא יודע מה הוא רוצה' הוא לכאורה לא מגשים את הייעוד והמטרה שלו. נושא הרצון מאד חשוב ודומיננטי במזלות אלה, וחוסר ידיעת הרצון יכול להצביע על קושי בחיבור ל'אני', לעיתים אפילו עד כדי ניתוק, וחשוב מאד לעבוד על הנושא הזה, כי מדובר בדפוס שאינו בריא ונכון לבן מזל אש.

    מפות עם יסוד של אש מודגש – נגועים במה שנקרא 'אגואיסטיות', הם עסוקים מאד בעצמם, ביכולת שלהם להביא עוד ועוד חוויות וריגושים אל חייהם ואם הם רואים אחרים, זה בעיקר כי הם צריכים שותפים להתלהבות (טלה) מישהו שימחא להם כפיים (אריה) או שותפים למסע (קשת).

    שחסר יסוד אש במפה, מה שחסרה זו האמביציה. יכולה להיות מפה מושלמת – יכולות עשייה, יצירתיות, חשיבה, אבל כשאין את הדרייב הראשוני שמרים אותנו על הרגליים, היוזמה וההתלהבות ממשהו חדש – הכול נשאר בגדר תיאוריה או תוכניות.

    כשאין את האמונה בעצמנו את האמונה בחיים שמביאה איתה האש קשה מאד להעיז או לצאת לפרויקטים כי הפחדים גדולים.

    כשאין אש במפה, לעיתים ניתן לגייס את התשוקה והרצון מיסוד המים.

    איך יסוד האש מתבטא בכל מזל?

    הטלה, מחפש את ייעודו המרכזי. הוא בטוח שיש לו משהו חשוב מאד להגשים, רק שאינו יודע מי הוא או מהו אותו הדבר. פועל מתוך ראשוניות, תמימות ואמונה עצומה בחיים. מתוך הדחף שבו הוא מוכן לנסות הכל. חש את החיים באקסטרים, בללכת על הקצה, בלקחת סיכונים. מכניס בכל דבר את כל נשמתו. כשהוא רוצה משהו – זה חזק ועכשיו – עד הדבר הבא.

    האריה – יודע מי הוא ומאמין בעצמו. הרצון שלו ברור, גלוי, שקט ומלא כוח. יודע מה גורם לו הנאה ומה הוא אוהב ויוצא לקחת את זה. בראש מורם וזקוף וכתפיים רחבות הוא מתהלך בעולם כאדון הזכאי לכל הטוב שבחיים. רצונו הוא פקודה לעולם. הוא סמכותי, הוא כאריזמטי, אי אפשר להתעלם מנוכחותו. מבין את המוטו החשוב והנכון כל כך: אם אני לא פה, כלום לא פה. מרכזי בכל מקום שהוא מגיע אליו. נהנה מעצמו ומראה לכולם שהחיים הם חגיגה מדהימה.

    האריה, זקוק להכרה. מחפש את מקומו שלו בעולם. לבטא את היצירתיות. את החזון.

    הקשת הוא העדין ביותר מבין מזלות האש, כבר פחות בקטע של עצמו ויותר בקטע של העולם. נהנה מהטבע. מחובר לקוסמוס, לעולם הרחב. מחפש רוחניות ואת האמונה שלו בחיים. מי שמאמין בחיים, מאמין בטוב, מאמין בחסד – והעולם מחזיר לו בטוב, הגנה וחסד. מאמין לא רק בעצמו, כמו שני הקודמים, אלא בכלל בטוב שבחיים, ובזכותו הוא לחיים טובים ומזל טוב.

    הרצון האישי יותר זורם. לא שהוא מוותר עליו, הוא אש – אבל משלב את רצונו האישי עם מה שבא.

    הקשת, המעודן והמושלם של יסוד האש, כבר מחובר לטבע ולחיים באופן הכי טבעי. נהנה מעצם זה שהוא חי. מכל הבריאה. הוא לא זקוק לפאר והנוחות להם זקוק האריה, או להכרה ציבורית או מעמד מלכותי. הוא לא זקוק לקחת סיכונים כדי לחוש את האדרנלין. הוא לא זקוק לשום דבר בעצם.

    והנה, עוד זווית ראייה, על בני מזל קשת,

    אני מניחה שיש לא מעט דברים ששמעתם או אתם יודעים על בני מזל קשת, הם אופטימיים ושמחים, אוהבים חופש ושונאים מחויבות, חולמים בגדול וחסרי גבולות,

    אבל יש משהו אצל בני מזל קשת, שאולי לא כולם מודעים אליו,

    כשבן מזל קשת 'נופל' כשהוא מאבד את התמימות, או את האמון שלו בטוב ובחיים, הנפילה שלו היא הנוראית והקשה ביותר.

    כן, כולם מדברים על הדיכאונות של העקרבים, והפחדים של הדגים והעצבנות של הבתולה, אבל אף אחד לא ממש מדבר על מה קורה לקשתים כשכל האופטימיות והאמונה שלהם מתרסקת להם בפנים.

    הקשתים נולדים עם אמונה טבעית. אמונה שיהיה טוב. והאמונה הזו, כמו שאמונה אמורה לעשות, מביאה להם טוב. על פי רוב.

    הם מציירים לעצמם עולם ורוד, עולם בו כולם שמחים ועליזים וחופשיים, והאמת והצדק שולטים בכל. אבל שיהיה ברור, האמת והצדק היא האמת והצדק שלהם. רק שלהם. רק.

    ניסיתם פעם להתווכח עם קשת? הוא נאחז בדעותיו ובצדקת דרכו כאילו חייו תלויים בזה.

    אז הכול ורוד, וגם די גדול ורחב, ללא גבולות מעצבנים ומעיקים ובאמת רוב הזמן, מזלם הטוב גובר והאמונה שלהם מושכת עוד טוב ושפע ואפילו הרבה.

    אבל, כבר כולנו התבגרנו והבנו שלפעמים, מה לעשות, הרצון שלנו הוא לא הנכון לנו ולפעמים, ואצל קשתים בעיקר, מישהו שם למעלה צריך להזיז אותנו מאזור הנוחות שלנו, לגרום לנו לשים לב, להתפתח, לגדול,

    ואז אנחנו מקבלים קצת מכות. ואז לא תמיד הרצון שלנו תואם את הרצון העליון.

    ואז, אז מה שאנחנו מבקשים ורוצים לעצמנו, לא הולך.

    וכל האופטימיות והאמונה והטוב, לא עוזרים ודברים לא מסתדרים ונהיה קצת שחור ולא נעים וכואב.

    כשדבר כזה קורה לבן מזל עקרב הוא כמעט שמח, "הנה, רואים שצדקתי כשאמרתי שהסוף תמיד רע?" גם גדאים מרגישים די בבית כשדברים לא מסתדרים, כי זה עובד מצוין עם הפסימיות שלהם.

    ובכלל, מזלות שלא מצפים שהכול ילך להם בקלות, שמאמינים בעבודה קשה, שמאמינים שיגעת ומצאת תאמין – יכולים איכשהו להתמודד גם עם מצבים קשים.

    אבל הקשתים? הילדים הנצחיים? שמאמינים שהטוב תמיד מנצח?

    הם פשוט נשברים. וכשהם נשברים ונופלים – זה הכי עמוק, הכי קשה והכי שחור שיש. אם יש לכם בבית ילדים בני מזל קשת – תעבדו איתם על זה. אל תהרסו להם את האמונה שלהם, כי בסופו של דבר רוב הזמן היא מנצחת, אבל תכינו אותם גם לימים אחרים.

    ולסיום ולא פחות חשוב. אופיו של האדם לא נגזר רק מהמזל בו נולד. מפת הלידה של כולנו מכילה הרבה מעבר למזל בו נמצאה השמש בזמן שנולדנו. נקודות האופק היא זו שיוצרת את הרושם הראשוני שאנחנו עושים, כמו גם אחראית על קבלת ההחלטות שלנו. יש את הירח, מרס, מרקורי ונוס ועוד ועוד נקודות התייחסות למפה.. כך שמי שמזהה בתוכו תכונות של אש, גם אם מזל השמש שלו נמצא ביסוד אחר, סבירות גבוהה שמפתו מכילה גורמי אש אחרים.

    רוצים לדעת אם יש וכמה יסוד אש במפת הלידה שלכם? יכולים לפנות אליי בכתובת מייל
    [email protected]

    בת שבע דרגן
    אבחון אסטרולוגי יהודי ואימון ליצירת שינוי



    0 תגובות