'סיעור מוחות' יכשיר תלמידות לעבודה בשלוחה הישראלית של 'דיסני'

    admin2 7 Comment on 'סיעור מוחות' יכשיר תלמידות לעבודה בשלוחה הישראלית של 'דיסני'

    במסגרת שיתוף הפעולה יוכשרו התלמידות להשתלב בשלוחה הישראלית באולפני סנובול בירושליםָ • משרד הכלכלה, מרכז כיוון, עמותת תמך והרשות לפיתוח ירושלים שותפים לפרויקט – דבר המאפשר מלגות ענק ומשמעותיות לתלמידות • הקורס והעבודה יהיו בפיקוח רוחני

    אילוסטרציה
    11:43
    25.04.24
    איתי גדסי No Comments on ברקע מהלך מדיני מסוכן: האיום של סמוטריץ על הרשות הפלסטינית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שיתוף פעולה מרשים בין בית הספר לעיצוב ותקשורת 'סיעור מוחות' לבין אולפני "סנובול" אולפני אנימציה הגדולים בארץ המייצגים את תאגיד האנימציה הענק 'דיסני' שמוביל את תעשיית האנימציה בעולם, במסגרת פעילות "החממה המקצועית" של סיעור מוחות שהוקמה לצורך מציאת פתרונות תעסוקה לנשים חרדיות.

    לאחר מאמצים של הקרן לפיתוח ירושלים בראשות מנהל המיזם מר יורם הוניג החליט תאגיד הענק 'דיסני' לפעול בישראל. עם תחילת הפעילות בישראל נדרש גיוס של כ-200 עובדים שיעבדו באולפני סנובול בירושלים.

    מר יורם הוניג תיווך בין האולפנים לסיעור מוחות ולאחר בדיקות מקצועיות מרובות מצאו מנהלי האולפנים כי קורס האנימציה של 'סיעור מוחות' עומד בדרישות המקצועיות הגבוהות ועל כן הוחלט כי קורס ההמשך והכשרת הסטודנטים שיועסקו בהמשך באמצעות אולפני סנובול יהיו על ידי 'סיעור מוחות'.

    לצורך כך חברו אנשי הצוות של 'סנובול' ו'סיעור מוחות' וגיבשו את תוכנית הלימודים והסילבוס לקורס המיוחד אשר בסיומו תוכלנה התלמידות שעמדו בדרישות הקורס להתקבל לעבודה המכובדת תוך שילוב בין פרנסה בכבוד והשתלבות בתאגיד הענק של עולם האנימציה של 'דיסני' שפועל זה קרוב למאה שנים.

    עמותת תמך המהווה כעמותת גג למועסקת החרדית ופעילה במסגרות מקצועיות רבות למגזר ע"מ לקדם אפשרויות תעסוקה לנשים חרדיות, לאפשר להן לממש את הפוטנציאל המקצועי והאישי ובו בזמן לפרנס את משפחותיהן בכבוד, נכנסה ללב המיזם ומתוך נסיונה, מלווה בכל האספקטים המקצועיים ומסבסדת חלק ניכר בקורס מתוך מטרה שהתלמידות תקבלנה סביבת עבודה התואמת צורכי האישה החרדית ועם זאת בלי לוותר על הקורס  המושלם והמקצועי ביותר.

    מרכז כיוון לקח ע"ע את קבלת האישור ממשרד הכלכלה וקידום הפרויקט בראשות מר פיני גולדמן מנהל הכשרות והדרכות שפעל מתוך מסירות ומקצועיות וניסיונו הרב בקידום פרויקטים למגזר, גולדמן ראה בפרויקט הזדמנות מיוחדת ולא שקט עד לקבלת האישור הסופי לקורס ממשרד הכלכלה על הצד הטוב ביותר.

    הקורס קיבל את ברכתו של אחד מחשובי הרבנים כאשר הבוגרות יזכו לסביבת עבודה מקצועית אשר לא מתפשרת על הרוחניות וסביבה נקיה מאינטרנט שאינו מוגן. קורס זה מתקיים במסגרת חממה מקצועית ש'סיעור מוחות' הקימה למציאת פתרונות תעסוקה אטרקטיביים לנשות המגזר החרדי.

    בשל היות הקורס מבוקש מאד ואטרקטיבי מבחינת התעסוקה בעולם האנימציה המאפשר פרנסה מכובדת ונדיבה, החליט משרד הכלכלה להעניק מלגת לימודים מכובדת בשיתוף מרכז כיוון, כאשר חלק ניכר ממימון הקורס מגיע מעמותת תמך אשר מלווה את הקורס מבחינה פיננסית, מקצועית ורוחנית ובשיתוף הקרן לפיתוח ירושלים.

    לאור הצטרפותם של הארגונים התעסוקתיים תשתתפנה התלמידות בעלות של 20 אחוז בלבד מעלות הקורס המלאה – דבר אשר יאפשר לתלמידות להתמסר ללימוד האינטנסיבי ובסיומו להשתלב בשוק העבודה הבינלאומי היוקרתי תוך גמישות לאימהות. הקורס מיועד לבעלות רקע בסיסי בעולם האנימציה כמו גם למתעניינות בתחום.

     



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      ואז כל תלמידה שתתחיל לעבוד שם תקבל 2 ש"ח לשעה במקרה הטוב…

      1. מה עדיף שתשב בבית? כמו כל המוני הגרפיקאיות שמחפשות עבודה בשירות לקוחות? די להיות פסימית!

        1. מה אתם מאמינים לכתבת הפרסום הנ"ל
          אני מבפנים והכל שטויות
          זה לא דיסני
          זה מישהו שפעם השתתף במשהו שעשה לדיסני
          הכל רוח וצלצולים

          1. כן, אתה בטוח בשטות שכתבת???

    2. 6

      המנהלת היא הבת של הרב עמאר שליט"א. לא?!
      הם אנשים מוכשרים מאוד.

    3. 5

      לא מבין, הם הם יעשו סרטים?