"רשויות מקומיות מקפחות את הציבור הדתי-חרדי כדי לדחוק את רגליו"

    הוועדה דנה בכ-30 תלמידים מקריית טבעון שלומדים בבית הספר בשדה יעקב והוריהם נאלצים להסיעם מאז תחילת שנת הלימודים באופן עצמאי משום שאין מימון להסעות
    איתי גדסי No Comments on "רשויות מקומיות מקפחות את הציבור הדתי-חרדי כדי לדחוק את רגליו"

    אמא לילד חרדי בחולון: 180 תלמידים בביה"ס נאלצים לרוץ לאוטובוסים תוך סיכון חייהם בכביש סואן • "לא הגיוני שלא יהיה קולר לשתייה, לא יתכן שיהיו ברזלים חשופים בחצר" • נציג העירייה הודה כי ישנם ליקויים • מה הוא הבטיח?

    ח"כ מיקי זוהר צילום: פייסבוק
    הוועדה דנה בכ-30 תלמידים מקריית טבעון שלומדים בבית הספר בשדה יעקב והוריהם נאלצים להסיעם מאז תחילת שנת הלימודים באופן עצמאי משום שאין מימון להסעות
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הוועדה המיוחדת לצדק חלוקתי ולשוויון חברתי בראשותו של ח"כ מיקי זוהר התכנסה לדון בטענות לאפליית תושבים מהציבור הדתי והחרדי שילדיהם לומדים בבית הספר "בני מנחם" בחולון, וכן בטענות לאפלייתם של תלמידים דתיים מקריית טבעון הלומדים בבית הספר "שדה יעקב".

    בפתח הדיון אמר היו"ר ח"כ מיקי זוהר כי הוועדה שמה לה למטרה לטפל במקרי קיפוח נקודתיים ברחבי הארץ ולתקן מצבים של אפליה.

    המקרה הראשון בו דנה הוועדה היו הליקויים הבטיחותיים והתברואתיים החמורים בבית הספר "בני מנחם" בחולון.

    הודיה סולופוב, אם לילד בכיתה ב', סיפרה לוועדה כי 180 התלמידים בביה"ס נאלצים לרוץ לאוטובוסים תוך סיכון חייהם בכביש סואן, משום שהאוטובוסים אינם מסוגלים להיכנס לכביש הצר בו שוכן מבנה בית הספר. "לא הגיוני שלא יהיו סורגים בחלונות, לא הגיוני שלא יהיה קולר לשתייה, לא יתכן שיהיו ברזלים חשופים בחצר, לא יתכן שיהיה מעקה מט לנפול", אמרה האם.

    מרדכי ממליה, מנהל אגף החינוך החרדי בעיריית חולון, הודה כי ישנם ליקויים והבטיח לשבת בהקדם עם מפקחי משרד החינוך על מנת לתקנם.

    יו"ר הוועדה ח"כ מיקי זוהר אמר כי להרגשתו, עיריית חולון מקפחת את הציבור הדתי-חרדי במטרה לדחוק את רגליו מהעיר.

    בנוסף, דנה הוועדה בכ-30 תלמידים מקריית טבעון שלומדים בבית הספר בשדה יעקב והוריהם נאלצים להסיעם מאז תחילת שנת הלימודים באופן עצמאי משום שאין מימון להסעות.

    ראש מועצת קריית טבעון, דוד אריאלי, אמר כי המועצה מוכנה לממן מחצית מהעלות, אולם משרד החינוך אינו מעביר את המחצית השנייה.

    יו"ר הוועדה ח"כ מיקי זוהר הציע לראש המועצה לממן יחד עם ועד ההורים את הסכום הדרוש, בד בבד עם המשך המגעים מול משרד החינוך לקבלת הכסף.

    ח"כ זוהר הוסיף כי לא מן הנמנע שראש מועצת קריית טבעון מערים קשיים על ההורים בתחום ההסעות, כדי שאלה ישאירו את ילדיהם ללמוד בתחומי המועצה ולא יישלחו אל מחוצה לה.

    בסיום הדיון דרש יו"ר הוועדה ח"כ מיקי זוהר ממועצת קריית טבעון וממשרד החינוך לפתור ביניהם את הסוגיה בטווח הזמן המידי.

    בנוגע לבית הספר "בני מנחם" בחולון דרש היו"ר ח"כ מיקי זוהר מעיריית חולון ומהעומד בראשה לפעול באופן מידי לתיקון הליקויים ולדווח למשרד החינוך שהדבר נעשה. כמו כן, תבע היו"ר זוהר ממשרד החינוך להמציא לוועדה דוח ליקויים של בית הספר "בני מנחם" ולעדכן את הוועדה על טיפול עיריית חולון בעניין.



    0 תגובות