סאגת התעופה • חברת אל על והטייסים "הגיעו להבנות"

    שלמה בן יוסף No Comments on סאגת התעופה • חברת אל על והטייסים "הגיעו להבנות"
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, מנכ"ל חברת התעופה אל על דוד מימון ונציגי הוועדים בחברה הגיעו  להבנות בנוגע לסוגיות שהיו במחלוקת. המגעים בין הצדדים נערכו בהשתתפות יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ איתן כבל. הצדדים ישובו וייפגשו בליווי הצוותים המשפטיים במטרה לעגן את ההבנות שהושגו בהסכם כולל שמביא לסיום המשבר בחברה. הנהלת החברה ועובדיה יפעלו בשיתוף פעולה על מנת להחזיר את העבודה בחברה לסדרה באופן מלא, לטובת ציבור הנוסעים וכלל עובדיה.

    על פי פרסומים בתקשורת ההנהלה תפסיק לחכור מטוסים זרים, ותעניק לטייסים פיצוי של 7.5 אחוז מכספי ההתייעלות של החברה וכן תוספות אישיות לכל טייס שהשהייה בניו יורק תקוצר לו – כך שיקבל עוד שבע שעות וחצי טיסה. הטייסים מצדם יתחייבו לצמצם בצורה משמעותית טיסה בכיוון אחד, יקצרו את זמן שהיית הצוותים בצפון אמריקה ויקבעו "בלוק מנוחה קבועה". בנוסף יקצרו הטייסים את זמני הטיסות (שאותה האריכו בכוונה) – כך שטיסה לניו יורק לדוגמה תתקצר בכ-50 דקות, כך פרסם ויינט.

    דוד מימון, מנכ"ל חברת אל על אמר: "ברצוני להודות ליו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן על הירתמותו שהביאה לסיום המשבר. כמו כן אני מודה ליו"ר ועדת הכלכלה ח"כ איתן כבל על מעורבותו. כולנו ביחד, ההנהלה ועובדי חברת אל על נשנס מותניים למען הצלחת המוביל הלאומי והשירות לציבור הנוסעים הנאמן".

    מוועד טייסי אל-על נמסר: "אנחנו מברכים על ההחלטה להפסיק להפעיל את המטוסים החכורים הזרים. זה המקום להדגיש: טייסי אל על ממשיכים להתייצב כתמיד לכל טיסה. טייסי אל על יעשו כל מאמץ לפעול בשיתוף פעולה לטובת החברה והנוסעים, למען החזרת אמון הנוסעים בטיסות כחול-לבן המופעלות על-ידי טייסים, דיילים, אנשי ביטחון, טכנאים ועובדי חברה ישראלים".



    0 תגובות