רשת 40:90 תתן חסות כספית ענקית לעיסקה של איגוד בחורי הישיבות

    בלעדיהם לא היינו מצליחים לבצע מהלך כה מורכב, אופטיקה הלפרין חרטה על דגלה את העזרה והסיוע כערך עליון, ואני שמח שאלפי בחורי הישיבות ואברכי הכוללים יוכלו להנות מזה
    יוסי אשר 4 Comment on רשת 40:90 תתן חסות כספית ענקית לעיסקה של איגוד בחורי הישיבות

    באב"י פנו לרשתות המובילות כדי שיציעו הצעת מחיר לקניית כמות של אלפי תלושים מראש • "אני רוצה להיות שותף למהלך כה חשוב של הוזלת מחירי החליפות לבחורי הישיבות. אופטיקה הלפרין תתן חסות ענקית לעיסקה"

    צילום: Matanya Tausig / Flash90
    בלעדיהם לא היינו מצליחים לבצע מהלך כה מורכב, אופטיקה הלפרין חרטה על דגלה את העזרה והסיוע כערך עליון, ואני שמח שאלפי בחורי הישיבות ואברכי הכוללים יוכלו להנות מזה
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    איגוד בחורי הישיבות החליט לנצל את הכח הצרכני העצום (מעל עשר אלף בחורים ואברכים חברים) באיגוד כדי לחתום על בלעדיות עם רשת אחת, ובתמורה לקבל הנחה נוספת של 200 ש"ח, כך שמחיר חליפה יעמוד על קרוב ל-400 ש"ח לחברי האיגוד.

    באב"י פנו לרשתות המובילות (בגיר, ליבוביץ, המקום הנכון, מנטור) כדי שיציעו הצעת מחיר לקניית כמות של אלפי תלושים מראש, במחיר שלא יעמוד על יותר מ-420 ש"ח לחליפה.

    בימים האחרונים התתי"ם החברים באיגוד בודקים את ההצעות, ומנהלים משא ומתן מתקדם לקראת סגירת עיסקה בשבוע הקרוב. רשתות האופנה שמבינות את התועלת הכספית הגלומה בלחתום על עסקה בשוווי מליוני שקלים, ומודעות להפסד הכספי שיגרם להם במידה והפלח שוק העצום יעבור לרשת אחרת, מתחרות באינטנסיביות לזכות בעיסקה.

    לפני שעות אחדות התקיימה פגישה בין דוד הלפרין לבין מנהלי איגוד בחורי הישיבות, בפגישה דנו הנוכחים בצעדים האופרטיבים לביצוע העיסקה ועל ההליכים הנלווים.

    בסיומו של הפגישה הודיע הלפרין כי הוא הולך לקחת חסות על המהלך ולהיות הגב הכלכלי מאחורי העיסקה. "אני רוצה להיות שותף למהלך כה חשוב של הוזלת מחירי החליפות לבחורי הישיבות. אופטיקה הלפרין תתן חסות ענקית לעיסקה."

    יו"ר איגוד בחורי הישיבות נפתלי סיגל אומר בתגובה, "אני רוצה להודות לדוד הלפרין ולאופטיקה בבעלותו על נתינת חסות לעיסקה, בלעדיהם לא היינו מצליחים לבצע מהלך כה מורכב, אופטיקה הלפרין חרטה על דגלה את העזרה והסיוע כערך עליון, ואני שמח שאלפי בחורי הישיבות ואברכי הכוללים יוכלו להנות מזה".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      זה לא רשת 4090 זה אופטיקה הלפרין, תשנו את הכותרת!!!!

    2. 1

      הגיע הזמן! מוצרי צריכה בסיסיים! כל הכבוד למי שסופסוף מבצע את זה!