"אושר עד" חנכה סניף ראשון בניו יורק תחת השם 'בינגו'

    "אושר עד" רכשה את הסניף בשטח של כ-70,000 רגל רבוע במסגרת מכרז ביחד עם שותף מקומי עתיר ניסיון בתחום הקמעונאות
    יוסי אשר 2 Comment on "אושר עד" חנכה סניף ראשון בניו יורק תחת השם 'בינגו'

    רובע ברוקלין הוא הרובע המאוכלס ביותר בעיר ניו-יורק • הפוטנציאל של קהל היעד מוערך בכ-45 אלף בתי אב והכנסות של כ-100 מיליון דולר בשנה. • השכונה מאופיינת בריכוז גבוה של יהודים שצורכים מוצרים כשרים, חלקם מגיע מישראל

    צילום: אושר עד
    "אושר עד" רכשה את הסניף בשטח של כ-70,000 רגל רבוע במסגרת מכרז ביחד עם שותף מקומי עתיר ניסיון בתחום הקמעונאות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רשת הסופרמרקטים הישראלית "אושר עד" פתחה השבוע סניף חדש וראשון בעיר ניו-יורק שבארה"ב בהשקעה של כ-9 מיליון דולר ביחד עם שותף מקומי. הרשת שבבעלות אריה בוים, אברום-משה מרגלית ויהודה לניאדו רכשה סניף גדול בשכונת ברוקלין מכונס נכסים של רשת Pathmark שפשטה את הרגל.

    "אושר עד" רכשה את הסניף בשטח של כ-70,000 רגל רבוע במסגרת מכרז ביחד עם שותף מקומי עתיר ניסיון בתחום הקמעונאות. ההשקעה כללה גם שיפוץ של המבנה והתאמתו לסטנדרטים הגבוהים של הרשת לקראת החניכה החגיגית שהתקיימה השבוע בהשתתפות אלפי קונים.

    רובע ברוקלין הוא הרובע המאוכלס ביותר בעיר ניו-יורק. הפוטנציאל של קהל היעד מוערך בכ-45 אלף בתי אב והכנסות של כ-100 מיליון דולר בשנה. השכונה מאופיינת בריכוז גבוה של יהודים שצורכים מוצרים כשרים, חלקם מגיע מישראל.

    רשת "אושר עד" הוקמה בשנת 2009 והיום היא מונה 15 סניפים: בבני-ברק, בית-שמש, צומת כנות, ירושלים (גבעת שאול, תלפיות ורוממה), מגדל העמק, בת-הדר (ליד אשקלון), צומת סגולה בפתח-תקווה, אשדוד, חדרה, קריית ביאליק, באר-שבע, לוד ותל-אביב.

    סניפי הרשת בגודל ממוצע של כ-6,000 מ"ר וההכנסות מוערכות בכ-650 מיליון דולר בשנה. רשת הדיסקאונט צומחת בקצב מרשים והפכה השנה לרשת הרביעית בגודלה בישראל. הסניף בברוקלין הוא הראשון של רשת "אושר עד" בארה"ב והתוכנית היא לפתוח סניפים נוספים בארה"ב גם-כן בשכונות שבהן יש ריכוז גבוה של יהודים.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למה בינגו? אושר עד לא טוב?