בן דהאן: "עמונה לא תפונה; בנט לא מתאים כרגע לראשות ממשלה"

    בגלל שבנט מכיר היטב את רה"מ, הוא מעריך אותו מאד. זה מה שאני שומע בשיחות סגורות. הוא מעריך אותו יותר מלפיד ואין ספק, שלדעת בנט, אין היום מישהו שיכול להתמודד מול נתניהו לראשות הממשלה
    עמית דניאל No Comments on בן דהאן: "עמונה לא תפונה; בנט לא מתאים כרגע לראשות ממשלה"

    "גם בנט סבור שאין מי שיכול כרגע להחליף את בנימין נתניהו כרה"מ" אומר סגן שר הביטחון, אלי בן דהאן, ב"מהדורת הבוקר" עם מרדכי לביא. וגם, חוק ההסדרה ופינוי עמונה, האפשרות של בנט לכהן כרה"מ והאם החיבוק אמש, של רה"מ לחרדים בועידת המודיע, מפריע ליחסי "הבית היהודי" ו"הליכוד"

    בגלל שבנט מכיר היטב את רה"מ, הוא מעריך אותו מאד. זה מה שאני שומע בשיחות סגורות. הוא מעריך אותו יותר מלפיד ואין ספק, שלדעת בנט, אין היום מישהו שיכול להתמודד מול נתניהו לראשות הממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אתמול, התקיימה ועידת עיתון "המודיע". כאשר בשיאה, נאם רה"מ בנימין נתניהו. הדברים שהשמיע נתניהו נעמו לאוזן החרדית. בתכנית "מהדורת הבוקר" ניסה מרדכי לביא לבדוק, האם במפלגת "הבית היהודי" ראו את החיבוק של נתניהו לחרדים בעין טובה.

    "אין ספק שהממשלה הזו הומוגנית יותר" אומר סגן שר הביטחון, אלי בן דהאן "יש שיתופי פעולה רבים בין כל חלקיה ולהערכתי הממשלה הזו תחזיק מעמד עד סוף הקדנציה. אני שמח שראש הממשלה מחבק את המפלגות השותפות לממשלה ורואה בהם שותפי אמת. זה מחזק את אחידותה ולכידותה של הממשלה. לשאלתך, אני לא מרגיש שהיחס של נתניהו ל'בית היהודי' נפגם. אמנם יש ויכוחים אידיאולוגים מכיוון שאנו מחזיקים בדעות שונות במקצת מרה"מ אך בסופו של דבר הדמוקרטיה מכריעה".

    לביא העלה השערה כי יש הסבורים שיו"ר "הבית היהודי", נפתלי בנט, היה מעדיף לראות את ליצמן ולפיד "מתחבקים" ומנהלים שיח. בן דהאן השיב "אני לא חושב שזה בהכרח. אישית, הייתי שמח שתהיה מערכת יחסים טובה בין כולם, בסופו של דבר כולנו יהודים ואנו מצווים על אהבת ישראל. גם יאיר לפיד זה אדם שצריך לאהוב כמו כל אחד מישראל ועם זאת מותר וצריך לחלוק על עמדותיו" וכשלביא המשיך את התזה ואמר כי יש הסבורים שנפתלי בנט היה מעדיף לראות את לפיד כראש ממשלה ולא את בנימין נתניהו, בן דהאן הדף את הטענה "אתה טועה טעות חמורה, זה סתם לשון הרע. אין לזה שום מקור. ההיפך, בגלל שבנט מכיר היטב את רה"מ, הוא מעריך אותו מאד. זה מה שאני שומע בשיחות סגורות. הוא מעריך אותו יותר מלפיד ואין ספק, שלדעת בנט, אין היום מישהו שיכול להתמודד מול נתניהו לראשות הממשלה"

    האם בנט יהיה ראש הממשלה הבא? הקשה לביא ובן דהאן השיב "כרגע ודאי שלא, גם בנט מודע לכך שהוא לא יכול לכהן כרה"מ. הוא צריך לצבור ניסיון, הוא צריך להיות שר בכיר כמו שר חוץ או שר ביטחון" על רצונו של לפיד לכהן כרה"מ אמר בן דהאן "לרצות זה עניין אחד. השאלה אם מתאים להחליף. אני הייתי רוצה להיות אסטרונאוט, אני יכול?" לביא הבטיח, בחיוך, לעזור לסגן השר במידה ויחשוב ברצינות על האופציה לעבוד בסוכנות החלל.

    בעניין חוק ההסדרה ופינוי עמונה, אומר סגן שר הביטחון "עמונה לא תפונה. אני מאמין בכך בלב שלם. אני סמוך ובטוח ומאמין שלא יהיה פינוי ואנחנו נילחם על כך" אמר והוסיף "בשבוע שעבר, ביקרתי במגרון. יישוב שלפני 4 שנים בגלל פסק דין של בית המשפט, פסק דין מוטעה, הורידו את היישוב מפסגת ההר לשיפוליו. מה קורה שם היום? הר טרשים קירח. הערבים לא מעבדים את האדמה, היהודים הפסידו ומדינת ישראל הפסידה מקום חשוב ששולט על ציר חשוב בכביש 60" אמר.

    האזינו:



    0 תגובות