צעירה לתמיד • דבי וולף בשיטה מהפכנית

    חיים כץ No Comments on צעירה לתמיד • דבי וולף בשיטה מהפכנית

    השנים החולפות מותירות בנו קמטי הבעה בעיקר באיזור המצח, העיניים והחיוך • דבי וולץ מציגה שיטה מהפכנית לטיפול בקמטים

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אצלך הזמן עצר מלכת…
    יום עובר ועוד יום ואחריו שבוע וחודש ושנה ועוד שנה ואנחנו מוצאות את עצמנו רצות במרתון של החיים. הלחץ, העייפות והעול על כתפינו הצרות – רחבות נותן את אותותיו בכל מפגש מול המראה ומסמן לנו שאנחנו לא נהיות צעירות יותר,השנים החולפות מותירות בנו קמטי הבעה בעיקר באיזור המצח, העיניים והחיוך.

    "לפני 14 שנה, אישר משרד הבריאות האמריקני את הזרקות הבוטוקוס, ומאז אלפי נשים מגיעות אלינו, למחלקה הרפואית המתקדמת והמובילה במגזר החרדי, עם סימני השנים על פניהן ויוצאות מחייכות ומרוצות, בעיניים קורנות ופנים חלקות." משתפת אותנו בסיפוק דבי וולף.

    לפני למעלה מ25 שנה הקימה דבי וולף את המרכז הרפואי אסתטי וחרטה על דגלה להפגיש בין רפואה ליופי,לעזור לאלפי הנשים שאוהבות את עצמן ורוצות לחייך ולזהור כל החיים.

    "אני מאמינה אישה חרדית שרוצה לעבור טיפול במכון עם אווירה איכותית ונעימה, במכון ייעודי לנשים בלבד לא צריכה להתפשר על מקצועיות, ובשביל זה פתחתי את המכון. בטיפולי בוטוקוס, אנו מקפידים על שימוש בחומרים המקצועיים ביותר בעולם, עם דגש על חומרי גלם טבעיים ואיכותיים כדי להעניק ללקוחות שלנו את הטיפול הטוב ביותר בעולם!"

    לפני הטיפול בקמטים הרופאה נפגשת עם כל מטופלת ומתאימה לה תוכנית טיפול אישית פרטנית כדי שהיא תקבל את התוצאות הטובות ביותר במינימום זמן וטיפולים. ב"ה אלפי הלקוחות שלנו מרוצות מהתוצאות!

    במחלקה הרפואית של דבי וולף, מגוון פתרונות רפואיים מקצועיים לבעיות העור: נמשים, פיגמנטציה, נקודות חן, קמטים, כתמים, אקנה, צלקות, נימים ואדמומיות. כל הטיפולים באישור משרד הבריאות הישראלי, האירופאי והאמריקיני.

    פני עוד היום לפגישת ייעוץ והתאמה עם רופאי העור מבית 'דבי וולף' ותהני ממבצעים מיוחדים במיוחד בשבילך – 1700-500-401
    רח' ר' עקיבא 74 בני-ברק



    0 תגובות