"ישראל תיהנה ממומנטום כלכלי חיובי כתוצאה מזכיית טראמפ"

    יוסי אשר No Comments on "ישראל תיהנה ממומנטום כלכלי חיובי כתוצאה מזכיית טראמפ"
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    זאב מרינברג, נשיא Adar Macro Hedge Fund השייכת ל-Adar Capital Partners, סבור שטראמפ יהיה חיובי מאוד עבור ישראל, מפני שהממשל הדמוקרטי של אובמה נטה להתערב בענייניה הפנימיים באופן בלתי הולם. עם טראמפ, אומר מרינברג, ישראל תיהנה מחופש תנועה גדול יותר ליישם את מדיניותה הכלכלית.

    Adar Capital Partners צופה שעם הפיכתו של דונאלד טראמפ לנשיא ארה"ב, הריבית תעלה ב-0.25% בטווח הקצר ותגיע ל-1.75% ב-2017.

    לדעתו של זאב מרינברג, טראמפ יתמקד בעיקר בפיתוח הכלכלה הפנימית של ארה"ב ובחיזוק תשתיות, תוך החלה של מדיניות פיסקלית שתביא לריבית גבוהה יותר בטווח הבינוני, על רקע חשש מעלייה באינפלציה, מה שישפיע על התנהגות הבנק הפדרלי והבנקים המרכזיים.

    לדבריו של מרינברג, לנשיא העתידי טראמפ יש יתרון ראשוני על פני אובמה בכך שהוא מבין טוב יותר דינמיקה כלכלית ונהנה מתמיכה פוליטית רחבה של שני בתי המחוקקים. יחד עם זאת, כיוון שישנן בועות נדל"ן רבות, ונקודת הפתיחה היא ריביות נמוכות, השוק יבצע תיקונים קלים במהלך החודשים הראשונים של 2017.

    נשיא Adar Capital סבור גם שטכנולוגיות חדשות ושימוש נרחב באינטרנט יובילו לעלייה בהפכפכות בקבלת החלטות בנוגע להשקעות. התקשורת וסקרי דעת קהל כבר אינם חוזים נכונה מי ינצח בבחירות, כפי שראינו ב"ברקזיט", בקולומביה, וכעת בארה"ב. לפיכך, גם החלטות על השקעה תתקבלנה ברגע האחרון.



    0 תגובות