לילה אצל טראמפ • כמה עולה להתארח במלונות של נשיא ארה"ב?

    יוסי אשר 7 Comment on לילה אצל טראמפ • כמה עולה להתארח במלונות של נשיא ארה"ב?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לדונלד טראמפ נשיא ארצות הברית הנבחר יש ותק רב בתחום מלונות היוקרה, כמו במרבית הפרויקטים שנקשרים אליו גם המלונות מחזיקים בסטנדרט המשקף עושר ואת החיים הטובים.

     לדברי איל סגל מנכ"ל הוטלס קומביינד: "אימפריית המלונאות של טראמפ מדורגת כולה ברמת ארוח של 5 כוכבים ומקימה את בתי המלון ביעדים אייקונים שמספקים לאורחים את הנוף המדהים ביותר במקום בו הם מבקרים. הרשת מקפידה מאוד על שרות חוויתי ברמה גבוהה ללא פשרות."  אתר הוטלס קומביינד ביצע סקירה של מלונות טראמפ הפופולארים ביותר כדי לברר כמה עולה להתארח בחדר זוגי אצל נשיא ארצות הברית הנבחר ואיזה פינוקים ממתינים למבקרים.

     

    Trump International Hotel Las Vegas – 1,130 שקל ללילה.

    מלון של 64 קומות המצופה זהב 24 קראט, למרות המיקום בלב לאס וגאס המלון אינו מפעיל קזינו במטרה לספק רמת ארוח שונה ללא תיירים המסתובבים בשטח עם כלי פלסטיק לנשיאת מטבעות או ז'יטונים. המלון מציע לאורחים שרותי הסעות בחינם כדי להנות מסביבת המלון.

     

    Trump SoHo New York – 2,380 שקל ללילה.

    המלון ידידותי ופתוח לחיות מחמד, חלק מהחדרים כוללים שולחן ביליארד. צוות המלון ירכוש עבור האורחים מצרכים לפי בקשה אישית כמו פירות וירקות טריים ומוצרי מזון כדי שיוכלו להנות מחוויית בישול לצד האפשרות לסעוד במטבח היפני שמפעיל המלון. למלון שרותי כרכרות המאפשרים לאוחרים לצאת לסיור קלאסי באזור.

     

    Trump International Hotel Washington DC – 2,380 שקל ללילה.

    המלון החדש של טראמפ הוקם בצמוד לבית הלבן בבית דואר ישן שעבר שחזור ונבנה מחדש עם חדרים רחבים הכוללים סלון, חדרי שינה ומטבח. למלון מגוון שרותים לרמת ארוח גבוהה כמו ספר ומצחצח נעליים שיגיעו לחדר לגזור, להבריש ולסדר את מראה האורחים לפני היציאה ועוד.

     

    Trump International Golf Links & Hotel Ireland – 909 שקל ללילה.

    המלון נמצא בדונגל אירלנד ונשקף ממנו נוף כפרי. לאורחי המלון יש גישה למבחר פעילויות חוץ כמו דיג, רכיבת סוסים, גולף וגלישה. הוא מותאם למשפחות ומציע חדרים רחבים ושרותים לילדים כמו מגרש משחקים, שירותי בייביסיטר ועוד.

     

    Trump International New York – 2,751 שקל ללילה.

    המלון נמצא במנהטן וכולל חדרים יוקרתיים ונוף לסנטרל פארק המציג את קו הרקיע האייקוני של העיר. ניתן להזמין לחדרים נגני מוסיקה חיה כדי להנעים את האווירה. אורחים שעושים שופינג במנהטן יכולים להשאיר את השקיות בחנות וצוות המלון יבצע איסוף עד לחדר. אלו שמתאהבים במיקום יכולים לשכור דירות מגורים במבנה.



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      אוהבים את טראמפ
      טראמפ נשיא העולם!!!!!

    2. 6

      יצור מה הקשר מלון מצופה זהב מה זה היה למבקרים

    3. 4

      שיפנק את הישראלים גם בכזה מלון "אשריך ר' טראמפ"

    4. 3

      תבנה לנו גם פה בישראל מלון אנחנו נשמח אבל תתחשב במחיר….

    5. 2

      עוד יסתבר שהמישיגינער הזה יהיה הנשיא הכי גרוע לישראל,
      סתם… הכי טוב

    6. 1

      כן קחו את זה בערבון מוגבל … הנה פירסמו עכשיו על הדו פרצופיות שלו כלשון האתר נחיה ונראה ,ה' יעזור