הראיון של חיים ישראל מעורר סערה: "לא ראוי ולא מכובד"
שלום בידרמן 174 Comment on הראיון של חיים ישראל מעורר סערה: "לא ראוי ולא מכובד"הפספוס: "הצעתי לאברהם פריד דואט בשם 'מלאכים קדושים', אבל הוא לא רצה • הישיבה בכלא על שכרות: גם יוסף הצדיק היה בכלא, גם הרבי מלובביץ" • החלום: לקבל פני משיח בכותל, לעמוד על החומה ולשיר 'יתגדל ויתקדש' • אישי חינוך מזועזעים
התכניות האחרונות
- אפריל 2024
- מרץ 2024
- פברואר 2024
- ינואר 2024
- דצמבר 2023
- נובמבר 2023
- אוקטובר 2023
- ספטמבר 2023
- אוגוסט 2023
- יולי 2023
- יוני 2023
- מאי 2023
- אפריל 2023
- מרץ 2023
- פברואר 2023
- ינואר 2023
- דצמבר 2022
- נובמבר 2022
- אוקטובר 2022
- ספטמבר 2022
- אוגוסט 2022
- יולי 2022
- יוני 2022
- מאי 2022
- אפריל 2022
- מרץ 2022
- פברואר 2022
- ינואר 2022
- דצמבר 2021
- נובמבר 2021
- אוקטובר 2021
- ספטמבר 2021
- אוגוסט 2021
- יולי 2021
- יוני 2021
- מאי 2021
- אפריל 2021
- מרץ 2021
- פברואר 2021
- ינואר 2021
- דצמבר 2020
- נובמבר 2020
- אוקטובר 2020
- ספטמבר 2020
- אוגוסט 2020
- יולי 2020
- יוני 2020
- מאי 2020
- אפריל 2020
- מרץ 2020
- פברואר 2020
- ינואר 2020
- דצמבר 2019
- נובמבר 2019
- אוקטובר 2019
- ספטמבר 2019
- אוגוסט 2019
- יולי 2019
- יוני 2019
- מאי 2019
- אפריל 2019
- מרץ 2019
- פברואר 2019
- ינואר 2019
- דצמבר 2018
- נובמבר 2018
- אוקטובר 2018
- ספטמבר 2018
- אוגוסט 2018
- יולי 2018
- יוני 2018
- מאי 2018
- אפריל 2018
- מרץ 2018
- פברואר 2018
- ינואר 2018
- דצמבר 2017
- נובמבר 2017
- אוקטובר 2017
- ספטמבר 2017
- אוגוסט 2017
- יולי 2017
- יוני 2017
- מאי 2017
- אפריל 2017
- מרץ 2017
- פברואר 2017
- ינואר 2017
- דצמבר 2016
- נובמבר 2016
- אוקטובר 2016
- ספטמבר 2016
- אוגוסט 2016
- יולי 2016
- יוני 2016
- מאי 2016
- אפריל 2016
- מרץ 2016
- פברואר 2016
- ינואר 2016
- דצמבר 2015
- נובמבר 2015
- אוקטובר 2015
- ספטמבר 2015
- אוגוסט 2015
- יולי 2015
- יוני 2015
- מאי 2015
- אפריל 2015
- מרץ 2015
- פברואר 2015
- ינואר 2015
- דצמבר 2014
- נובמבר 2014
- אוקטובר 2014
- ספטמבר 2014
- אוגוסט 2014
- יולי 2014
- יוני 2014
- מאי 2014
- אפריל 2014
- מרץ 2014
- פברואר 2014
- ינואר 2014
- דצמבר 2013
- נובמבר 2013
- אוקטובר 2013
- ספטמבר 2013
- אוגוסט 2013
- יולי 2013
- יוני 2013
- מאי 2013
- אפריל 2013
- מרץ 2013
- פברואר 2013
- ינואר 2013
- דצמבר 2012
- נובמבר 2012
- אוקטובר 2012
- ספטמבר 2012
- אוגוסט 2012
- יולי 2012
- יוני 2012
- מאי 2012
- אפריל 2012
- מרץ 2012
- פברואר 2012
- ינואר 2012
- דצמבר 2011
- נובמבר 2011
- אוקטובר 2011
- ספטמבר 2011
- ינואר 2011
ארכיון תוכניות
פוסטים אחרונים
- הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו
- "בשבילם הספרדים כמו אוויר": הרב אברהם יוסף תוקף את הבד"צים
- חג הפסח: עניין של תודעה
- דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן
- כשאנטישמים מחזירים בתשובה | פרשת מצורע
תגיות
הזמר המזרחי חיים ישראל העניק בסוף השבוע האחרון ראיון ארוך לאלון הדר בידיעות אחרונות שם סיפר על חיו ואמונותיו. הראיון צוטט אתמול בחלקו כאן באתר ועורר סערה רחבה.
אישי ציבור ומחנכים שנחשפו לתוכן הדברים בקשו למחות בתוקף על "המשפטים הפסולים שמוזיקאי מוכשר ומוכר מוציא מפיו מבלי לחשוב על ההשלכות" כפי שהתבטאו.
"לא יתכן שמגיע בנאדם בלי רקע תורני בולט ומחליט על דעת עצמו דברים הכתובים מפורש בהלכה הפסוקה מדורי דורות" אמרו האישים לאתר קול חי והוסיפו "אי אפשר שבן אדם ש'בונה' על אהדת הקהל החרדי יחליט שבשביל לקושש סימפטיה מציבור רחוק הוא יפתח ויחשוף עברותיו בפומבי".
בראיון בידיעות ממנו ציטטנו אמר ישראל "כתוב, קול באישה — ערווה. אני לא צדיק גדול. אני שומע מוזיקת נשים. שרית חדד היא ידידה קרובה, והיא עושה קידוש השם גדול עם כל ההפרשות חלה".
על האפליה החרדית אמר "את האפליה מרגישים בחינוך. עד היום יש את ההפרדה הגזענית הזו. אני לא מתכחש לה. הכתרים הגדולים של הספרדים לומדים בישיבות האשכנזיות, והאחרים לא. אותו דבר בסמינרים של הבנות. ש"ס חוללה מהפכה ופתחה רשת מוסדות חינוך. היום יש ישיבות ספרדיות שעולות על ישיבות אשכנזיות".
ובכל זאת במוזיקה הוא מרגיש שאין אפליה. "מי ששמע אז מוזיקה מזרחית נחשב לשייגעץ, פרחח. כאילו עבר עבירת לאו בתורה. אני זוכר שהלכתי לחנות דיסקים במאה שערים ובדיוק חסיד אחד ביקש מהמוכר את חיים ישראל. הזלתי דמעה. אמרתי, פה מתחילה המהפכה: שבירת החומה בין אשכנזים וספרדים דרך המוזיקה".
ויש לו גם סיפור יפה: "הצעתי לאברהם פריד דואט בשם 'מלאכים קדושים', אבל הוא לא רצה. ביצעתי אותו לבד והוא הפך ללהיט גדול. היום הוא מזמין אותי להופעות בארץ ובחו"ל".
בראיון הוא סיפר על התקופה שישב בכלא לעשרה חודשים בגלל אלכוהול אבל הוא משווה את עצמו ל"יוסף הצדיק היה בכלא, גם הרבי מלובביץ". וכך הוא מספר: "הייתי בשלילה אחרי שנתפסתי בבדיקה שגרתית באיילון עם 30־20 אחוז אלכוהול מעל המותר, וקיבלתי מאסר על תנאי ושלילה לכמה חודשים. במהלך התקופה, הטיפש נהג פעמיים. בפעם הראשונה נתפסתי והמתנו למשפט, ותוך כדי נהגתי שוב. הפעם ארבו לי מהבילוש ותפסו אותי. הבאתי את זה על עצמי, לא יודע מה חשבתי. אולי חשבתי שלי מותר. טעות של ילד. שמתי פס, והשופטים קלטו והענישו בהתאם. הגיע לי. זו עבירה חמורה. אני קורא היום את הידיעות על תאונות דרכים ומקבל צמרמורת. ברוך השם שלא פגעתי באף אחד".
כשהוא נשאל האם הוא לא חושש שההופעות שלו בחברון מדי חול המועד יהרסו לו את הקריירה כיון שהמקום שנוי במחלוקת הוא עונה וגם חושף: "שנוי במחלוקת? אולי גם ירושלים שנויה במחלוקת, הרי שמעת על החלטת אונסק"ו.חוץ מזה, מערת המכפלה לא שנויה במחלוקת. אברהם קנה את השדה מעפרון החתי שחור על גבי לבן לפני 3,000 שנה. עוצר בחברון יש פעמיים בשנה. אז מה קרה? תראה מה הולך בהר הבית. עליתי לשם עם קבוצה של 30 אנשים. מסביבנו 30 מאבטחים ערבים ו־20 אנשי וואקף ירדנים. אומרים לך לא להתפלל או למלמל. עולה כמו פסל לקודש הקודשים. בא לך לזרוק איזו תפילה מעומקא דליבא, לדמוע ולצרוח, 'השם, תבנה את בית המקדש' — ישר בא לך וואקף מול הפרצוף ואומר, 'דיר באלאק'. פה הרגשתי את ההשפלה. נחלתנו הייתה לזרים. ירדתי לכותל ובכיתי כמו ילד קטן".
כשהוא נשאל מה החלום שלו הוא עונה בפירוט: "קיסריה? הייתי. חו"ל? יום הולדת של לב לבייב במוסקבה, עשירי יהדות מקסיקו, קזינו דה־פריז, הכנסת ספר תורה בהונג־קונג, בספרד בתוך זירת שוורים, ניו־יורק. בפסטיבל המחול בכרמיאל רוקדים את 'מלך העולם' ו'רבי רבי'. אפילו רוקדים בפינלנד את 'בהסתרה'. תראה ביוטיוב, לא תאמין. אז מה אני רוצה? לקבל פני משיח בכותל. הר הזיתים שיתבקע. לעמוד על החומה ולשיר 'יתגדל ויתקדש'. אני יודע שעכשיו הקוראים צוחקים".
חולה נפש אסור להאזין לו חילוני עם כיפה
נכון מתחזה בעולם החילונים יש מספר רב של זמרים טובים אבל חיים ישמעל לא מספיק טוב הז ניכנס לציבור החרדי צריך לצועק חרדקים החוצה [רב הזמרים המזרחים אינם חרדים]
אתה בנאדם הזוי!
אולי מערכת קול חי מוכנה להגיב???
אלו המתפארים ב'שמירה על טוהר המחנה….. '
רחמנא ליצלן
צריך לצאת נגדו ולהוקיעו שילך לשיר לחילונים..
לא לנו!!!!!
מנחם טוקר-אנא הפסק להביא אותו לתוכניות…..
למה אתה מתבטא בצורב כזאת לא יהודית
תרגע ומהר חולה נפש תקרא לחבר שלך
ליפני שאתה קורא לו חולה נפש ביגלל שהוא שומע שירי נשים(ואגב אני מחבב את שיריו ברמה לא ניתפסת)תנפץ את האייפון שלך שאסרוהו גדולי ישראל מכל החוגים ואל תטיף מוסר לאחרים
אני לא מאמין לאיזה שפל יכול להגיע זמר שאומר: אני שומע שירת נשים נגד ההלכה לפחות שלא יאמר את זה ועוד עולה להר הבית
אבל הפלא הגדול זה על אתר קול חי והכותרת ה' ישמור שכך עלתה בימינו שאין בושה לעבור עבירות.
ממש צודק
אל תחשבו ש כל השדרנים תמימים
יש כאלה כמו חילונים רק אתם לא יודעים ו כמובן שהם לא יגידו
ו לכן הם לא כתבו את ה כותרת מרעישה, כי הם רגילים
מפסיקה עכשיו לשמוע אותו.
גם אני מפסיקה לשמוע אותו
דפקת את אגד הוא לא צריך אותך ולא אלף כמוך שיאזינו לשירים שלו
גם אני-100%!! בפני מי הוא בדיוק מנסה למצאו חן? ועוד קורא לעצמו חרדי…
ממש לא קול חי לא מצדיק את ישראל מה שיש להפסיק לשמוע את קול חי אני הייתי מסיקה ממודעה זאת להפסיק לשמוע את חיים ישראל
אתר קול חי, אתם לא מתביישים לעלות דברים כאלו?
לא יאומן, אני שוקל חסימה לאתר שלכם!
(ב'בחדרי' מעדכנים יותר מכאן, אם כבר)
בושה וחרפה לזמר ובעיקר בושה וחרפה לקול חי שמביא את החרפה הזאת!!!!
ממכם ציפינו ליותר
הרבי מליובוויטש לא היה בכלא..
אכן, האדמור הריי"ץ וכן האדמור הזקן היו במאסר על הפצת היהדות
האדמור הריי"צ….. וכמעט כל האדמורים הקודמים מחב"ד היו בכלא…. על קידוש ה'!!!!
נכון. רק הוא ציין אץ הרבי מליובאוויטש בהתייחסו לאדמו"ר האחרון מליובאוויטש
קול חי מה קרה לכם?????????????????????????????????????????????????
מזרחיסט פשרן!!!
לא מתבייש להגיש עובר עברות???
קול באישה ערווה!!!
גועל נפש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
סתום חיים זמר ענק
גועל נפש!
ועוד משווה את עצמו ליוסף הצדיק…
בעיני מי הוא מנסה למצוא חן?
טוב לדעת!
עד היום לא שמעתי אותו וזה נותן לי חיזוק לכבות את הרדיו כל פעם שישמיעו שירים שלו
באמת לא מתאים. אני תמיד מתפלא ומפליא באוזני אחרים על הטוהר החרדי שקיים אך ורק באתר "קול חי", מה שאין כן בשום אתר "חרדי" אחר. אז גם אם זה ידיעה מרעישה, לפחות תוסיפו בכותרת "זעזוע" "סערה" "מרעיש" "לא ייאמן". אבל ככה באדישות כאילו זה עוד ידיעה רגילה. עוד דעה… לא מתאים.
כן אתם מאוד אכזבתם אותנו!!!
צודק בכל מילה
קול באישה ערווה זה לא חומרה זו עבירה!!!!!
אנא כאידך דשמואל סבירא לי
וטוו
באמת
עבירה חמורה-אבזריהו דעריות -בעצם הוא מפליל את עצמו שחשוד בעריות -על גבול הטיפשות !!!!
תגידו קרה לכם משהו מה הוא כבר אמר יש משהו בחרדים שלא שומע שירת נשים שיקום הכל גלוי וידוע לפניו תפסיקו עם המריבות, הוא בסך הכל בן אדם ישר שאמר את האמת ולא פחד ממה שיגידו עליו
מ ז ע ז ע !!!
ה' ירחם!!! למה לתת לו במה? האם אתם אתר המתיימר לקרוא לעצמו חרדי? אנחנו מפגרים!!
לא מתאים לפרסם בריש גלי אדם שעובר איסורי תורה כי היא ידידה שלו, מה זה?
רק קצת ללמד זכות.. לפעמים וזה כבר קרה לחנן בן ארי, הכתב של העיתון מכניס דברים לכתבה שלא נאמרו בכלל, או שנאמרו אבל לא לציטוט, אז יכול להיות שאת המילים "אני שומע שירת נשים" (למרות שזה אסור) חיים ישראל אמר שלא לציטוט, אלא סתם בשיחה מוקדמת והכתב הוא זה שהחליט להכניס את זה לכתבה. ולצערנו אם מישהו יחליט להפסיק לשמוע זמר ששומע נשים, אז לא יהיה לו כבר את מי לשמוע.
נקודה נכונה אם כי הדברים באמת קשים ולא מתאימים
למה אתם לא כותבים בכותרת "זעזוע", רק על הפלג הירושלמי אתם יודעים לצעוק.
תעשו טובה, הורידו את הכתבה הזאת.
מרגע זה אני וכל משפחתי מפסיקים לשמוע אותו!!!!!! טיפש עבריין על חוקי התורה והמדינה.. ואתם קול חי איך מפרסמים את זה????????
אני לא מבינה מה יש לכולכם מאתר קול חי הם לא כתבו כתבה מחמיאה עליו, אלא אדרבא מבזה ומשפילה,
הם יכלו להתעלם ולא למחות.
קול חי????מה נסגר איתכם????
מה הולך פה????
תעיפו תכתבה הזו!!!
למענכם!
לאחר פרסום כזה כדאי לכם להוריד את השירים שלו מידית!
הידיעה הזאת והפרטים שכתובים בה הזכירו אתרים לגמרי שונים.
אתר "קול חי" באמת לא מתאים לכם, אנחנו תמיד מתגאים בכם שאתם האתר החדשותי הכי נקי ואיכותי.
חבל!
אתם בטח לא תפסיקו להשמיע את השירים שלו בגלל זה ובגלל הופעות מעורבות וכד'
הרבי מליובאוויטש לא היה בכלא!!
שומע נשים שעובר עברה בפרהסיה ורוצה לשיר בבית המקדש… נו טוף
חבל עד היום הערכתי אותך, חייים.
כדאי לחזור בתשובה המשיח בפתח
אני לא מבין את כל חי מכיוון אחר – בחרתם להשמיץ זמר קבל עם ועולם?? אני לא דן בשאלות האם יש על מה לסמוך, אבל למה להעלות כותרת פוגענית שפוגעת באדם בצורה כזו? חסרים דברים שאפשר לכתוב על אנשים? ככה לשון הרע? על זו הבושה והחרפה לאתר. מי יודע מי בעל האינטרסים פה מאחור לדפוק את הזמר היקר הזה…
אני בלי נדר לא ישמע שיריו ברדיו או בכל מקום הוא בדיוק כמו אייל גולן, לא פלא למה בחר אותו לדואט אתה המלך… בושה לזמר ובושה לאתר שאדיש לכך!!! חילול ה'
לשון הרע נשמה!!
במקום שתפסיק לישמוע
את השירים שלו
תיזרוק את הטלפון שלך
אלוקים יותר ישמח!!!
ותפסיק לדבר ככה על אנשים
צודקת אגב מי שחושב שרק הוא זה ששומע בנות אז ברוך הבא לעולם כל הזמרים שומעים בנות כאילו כל עוד הוא זמר מותר הכללללללללל אני מכיר מליון ואחת זמרים אשכנזים ששומעים בנות בו נדבר אל מידד טסא שאין לו אייפון ונדבר אל זמר אשכנזי שאין לו איפון וליפני שאתם צורחים עלי לנו אין איפון סורי על מי שמיתעבןןןןןן
בושה וחרפה אני בתור מעריץ מאוכזב מאוד לא עושה חשק לשמוע אותך בדיוק כמו שאין לי חשק לשמוע שירת נשים ועליה להר הבית מה נראה לך אתה יותר מהרב יצחק יוסף או מכל הרבנים האחרים הרי ודאי שזה אסור אז מה ? וגם אם אתה עשית כבר את העבירות האלה אתה מתגאה בהם כאילו זה כבוד.
תעשו טובה לעצמכם קול חי! ותעיפו את הכתבה הזאת!!!
מנכ"ל נחמד מר אבי רוזן- אם הכתבה הזאת לא תתעופף מכאן מן הסתם יבינו כולם את כיוונו החדש של הרדיו שלך!! ומן הסתם יעלו עוד כתבו כאלה שיעוררו את הציבור להתקררות ביראת שמים!! השם ירחם !!!!
אנא הזכירו לנו מי הם קול חי שהכרנו לפני כתבה מזעזעת זאת!
נראה לי שקול חי רצה לבדוק מי הם המאזינים שלו כדי לדעת איזה סגנון כתבות להעלות
והנה הם קבלו תשובה ברורה מאד
חבל חבל חבל
חיים יש לך קול יפה ואפילו שירים יפים אבל מה עם רבונו של עולם אי אפשר רק לשיר לו ולא להקשיב למה שהוא דורש מאיתנו
וקול חי חבל שלא מסננים קצת יותר בתכנים שאתם מציגים יש יותר מידי זבל ברחוב וחבל להביא אותו הביתה
אתה יכול להשביר לי מה לו בסדר שהוא אמר שהוא שומע בנות אז מה זה ברור כבר "כל" הזמרים שומעים בנות גם אם הם אשכנזים שרולי ברונכר זוכר איך הוא היה נירא פעם הא היה אם זקן לידעתךך בסך הכל מיתוודה אם ככה כותבים אני לא חולה עליו אבל יש לו שירים יפיים
חיים ישראל הוא חילוני.
אולי היה אפשר לדלג על לעלות את הכתבה הזו.. אבל חברה – מגיבים – הגזמתםםםםםםםםםם
אני גם כן מאוכזב מאוד מהזמר עצמו לא שהייתי שומע אותו עד היום אבל כעת יש סיבה בדווקא לא לשמוע אותו אך על אתר קול חי זה ממש לדרבן עוברי עבירה בגדר "הנני נשפט אותך על אומרך לא חטאתי"
שיתביש לו מספר שהיה פושע שהוא שומע שירת נשים שעלה להר הבית השאיר אבא ואמא תימנים כואבים בהופעה בבניני האומה אמר שיש לו אבא תימני אמיתי עם סימנים
שמעתם?מהיום:"הרבנית שרית חדד".אין לו גבולות,לבן אדם,כשהוא אומר שהיא עושה קידוש ה'..
בלי צביעות
חיים ישראל אדם דתי לגיטימי שמתמודד באומץ וביושר תוך כדי הצלחה וקידוש ה במאה העשרים ואחת
בקשר להלכה קודם שתהיה הלכה פסוקה ומקובלת לכל ישראל ואחכ להאשים משהו שלא עומד בה
לטעמי זמר דתי לגיטימי שמתמודד בגבורה עם המאה העשרים ואחת
תוך קידוש ה'
באשר להלכה קודם שיקבעו הלכה לכל ישראל ורק אח"כ יאשימו משהו שלא עומד בה
מה אתם רוצים שלא יהיו זמרות בישראל כלל רק זמרים?
כניראה שאת דתיה בלבד ולא חרדית!!!
בחורה חרדית לא מדברת ככה! למי שיש יראת שמים אמיתית— לא באמת היה נותן לגיטימציה לכאלו!
שישיר לחילונים אבל לא אצלינו !
שומרים על טוהר המחנה!!!!
חיים ישראל זמיר ודי ללשון הרע זה יותר גרוע מלשמוע שירת נשים
קול חי- מה קרה לכם?
אתם האתר החרדי היחיד הכשר בעיני.
נפלתם הפעם. חבל!!!
במקום לכתוב: זעזוע או משהו בנידון אתם מחליקים את נושא קול באישה כאילו
שזה כשרות רגילה ולא מהדרין.
זהו אחד האיסורים הגדולים ביותר שחייבים להוקיע זאת.
אם הוא אומר את כל הדברים האלה בשוויון נפש כזה "אני לא צדיק גדול" אז שיוריד את הכיפה והציצית (אם יש לו) ויעשה מה שבא לו בלי להתנצל לציבור החרדי, הוא לא שיך לשם
ממש חבל. אהבתי את הזמר הזה. אבל אינני יכול להמשיך לשמוע אותו!
וקול חי- ממכם לא ציפיתי לכזו כתבה.. האתר היחיד ששומר על נקיות מקסימלית, עכשיו גם אתם לא..
ואגב, זה עושה לי בעיה לאכול במסעדה שלו..
מה כולכם מתלהמים על חיים ישראל… זכותו לומר את מה שהוא באמת בלי מסכות… ואם אתם הייתם באמת "צדיקים" שלא מגיעים לקולות נשים לא ההיתם ניכנסים לתוך הכתבה הזאת ומגיבים(אינטרנט זה קצת יותר חמור מקול אישה… או בדיוק אותו איסור) אז מי אתם שתצאו נגדו… תתפללו שהילדים שלכם ישמעו שירים שלו ולא קול נשים… זה שהוא זמר שמוגדר כחרדי לא הופך אותו לשפוט שלכם…
אתר קול חי פתוח גם באינטרנט חסום
בושה וחרפה!!!
איך אפשר להתפאר בדברים כאלו? הערכתי את חיים ישראל הרבה יותר… ואתר קול חי לא אמור לפרסם דבר כזה!
א. הוא מפגר יותר מיחילונים
ש עלה להר הבית אפילו חילונים לא עולים ( זה אומר שהוא יותר גרוע מ החילונים
ב.עצם זה שהוא מפרסם את זה
הוא דפוקים
ג. הרס את כל ה קרירה שלו
אסור לישמוע את השירים שלו
שירת נשים? עליה להר הבית?הלכות האסורות מדאורייתא!!!!
וחוץ מזה זה לשון הרע גמור
הבנאדם הזוי
תקשיבו מסכנה אישתו לבעלה יש ידידה…חח..חח…
הוא עדיין נשוי?
חיים אתה זמר ענק אני בשוק מימה שקראתי הגזמת ,
לא ידעתי שזה הבנאדם … אבל זה לא אומר שאני אפסיק לשמוע אותו כי הוא זמר ענק רק חבל שזה דרכו ביהדות
בנא הבנאדם הזוי גם עולה להר (היתי בהלם חשבתי שהוא דתי) שומע שרית חדד , אוקי אתה לא דתי אבל אל תגיד את זה בקול גם בעיתון חילוני …
קול חי הגזימו אין ספק
קול חי אם לא הייתם מביאים את הכתבה אז אולי אנחנו החרדים לא היינו יודעים את מה שאמר ואולי גם לא היו בורחים קלינטים אני שמעתי על כאלה רבים הביעו שאט נפש ….
אם כל מה שהוא ….הוא זמר ענק אין מה לעשות זה הבנאדם לא נאה לכם אל תשמעו
חיים אנחנו אוהבים כל כך איך שר , אתה זמר גדול. אבל אחרי שקראתי מה שכתבת כמעט התעלפתי….
לא נכון הרב חיים ישראל זמר ענק וטוב
איזה רב ואיזה בטיח
די כבר עם התואר הזה "רב", אין לך קצת מושגים בהקשרים?? איזה תואר לקשר למי?.
מה לשון הרע? הוא פירסם את זה
כן זה לשון הרע או לא כשב שזה יגיע עד לכאן
אלא?
חילוני!!!! לא ראוי לציטוט!
את בעצמך חילונית לא חסר זמרים מזרחיסתים
חן חן על שינוי הכותרת.
על אף שהיא פשרנית וקרירה, אבל בכל אופן כבר מביעה הסתייגות.
אני חושב שזה לא הוגן להביא ציטוטים מכתבה ולא את כל הכתבה לשיפוט
יפה מצד קול חי על החלפת הכותרת!
שאפו גדול!!!
בטח,שאנו קוראים את זה אנחנו צוחקים. לא יתנו לך לשיר עלהר הבית יתגדל ויתקד בביאת המשיח
מה לשון הרע? הוא פירסם את זה
זה לשון הרע
למדת הילכות לשון הרע? לא עושה רושם….
כן למדתי
זה לשון הרע נקודה למחשבה
איך שהוא נראה שרב התגובות כאן נכתבו על ידי בנ"א אחד\שתיים..
הכל באותה נימה וסוג כתיבה.
נכון הבנ"א דיבר לא לעניין,אבל היי אנשים תרגיעו!!!
תהיו אמייתים אם עצמכם,אף פעם לא שמעתם אישה שרה??
בא נרגע,נכון זה עבירה,אבל מכאן להיות פושע?
אנשים נסחפתם לגמרי!
ואני לא שומעת אותו,ולא מאזינה בכלל לרדיו בכל חיי!
האתר אמנם פתוח לי,אבל לשמוע אני לא שומעת,את הכתבה הזה ראיתי וצרם לי,במיוחד התגובות!
בושה וחרפה! אלו דברי נבלה!
לא מדובר בצייד מכשפות שבמהלכם הוא נתפס בקלקלתו
הוא אמר את הדברים בפרסום רב ובדעה צלולה שזו היא תפישת עולמו
התגובה של הגברת הזו היא המשך לדברי הבלע של חיים ישראל!
הרב חיים ישראל זמר ענק וקדוש לשון הרע זה יותר גרוע
איך אתה יודע שלשון הרע זה יותר גרוע? היתה בשמים?
ואגב, יש עניין להוקיע.
זה לשון הרע
צודקת בכול מילה
אל תדברי שטויות!!! גרוע מאד שאדם כזה מפורסם עושה חילול השם ומספר בגאווה לרדיו חילוני שהוא בעצם חילוני רק בלבוש חרדי… הענין פה הוא חילול השם!!!
מי זה שרית חדד???
שלא תדע מבנות
הכי טוב שאתה לא יודע מי זאת שרית חדד וגם אל תנסה לחפש כי היא פשוט גואל נפש
עדיף שבחיים לא תדע
שלום. אני. שמת. שאתם. נגד. חיים. למה
א. הוא כבר בתוך הכתבה כינה את עצמו "טיפש"
ב. אתר קול חי עם כל הכבוד לכם על נסיון שמירת עיצוב החרדיות בתור רדיו יש לכם הרבה מקום להתקדם
כל הסיפור של הקשר ההדוק עם זמרים מעין אלו ועם מיצגיהם כאדון פדידה ואנשיו לא מתאימים למגזר החרדי
בושה ואכזבה גדולה הייתה במוצא"ש בקונקורד כשהופיע גד אלבז המזל של הציבור שהערב הסתיים עם אהרן רזאל שהצליח להחזיר את המורל אזאנשים כגד אלבז איציק דדיה ודומיהם ממש לא מתאימים לנו ולא רוצים לראותם או לשמוע מהם או את קולם הרי בשביל זה אנחנו מאזיני רדיו כל חי ולא מאזיני ערוצים אחרים אתם מייצגים רדיו חרדי ולא חילוני.
שטויות
במקום להסיר את החרפה הזו מאתר קול חי – אתם חוזרים פעמיים על אותה הטעות ומצטטים שוב את אותם משפטי לעז???!!!!!
ש: מי זאת שרית חדד? ת: זמרת חילונית
וואו ראוי לציין שאתה גאון
אני לא מבין על מה הרעש, למה משהו חשב שזמר כזה או אחר הוא איזה דמות ששומר מצות או משהו שראוי לחקות… ודאי שהם אנשים שבוקשי שומרים על חצי מצוה, ואין להחזיק מהם כלל לא ממנו ולא משאר הזמרים כולל כולם…
אני
אתה צודק זמר זה לא גדול הדור זה אדם שנחנן מה' בקול יפה ולא יותר והוא צריך ריטיג בשביל להצליח אז כאילו הוא פותח את הקלפים אבל מה נראה לכם שכל האישי צבור שתוקפים לא גולשים באינטרנט לא רואים ושומעים דברים אסורים אז יאלה תשחררו
צריך להוקיע גם את אוהד מושקוביץ שלא מזמן כפי שפורסם בקול חי הופיע בחתונה בארה"ב עם תזמורת ובה נראים בתמונה מנגנים נשים בין שאר הנגנים, מי שמחליט (בצדק!) לא לשמוע יותר את אבי ישראל, צריך גם להימנע מלשמוע את אוהד מושקוביץ שלא נשמע שהתנצל על האירוע!
כל חילוק בין השניים יהיה צביעות!
יש הבדל בין נגניות לבין לשמוע שירת נשים!!
בחוצלארץ זה מאוד מקובל לצערנו
ולפי מה שבררתי אצל רב, אין בעיה לשמוע אישה מנגנת.
אין בעיה לשמוע אישה מנגנת אבל זה לא צנוע שהיא יושבת בחברת נגנים
לגבי שמיעת נגינה של אשה נחלקו בזה הערוך השולחן והמנחת יצחק
אבל בהופעה מול קהל רחב (להבדיל מבני המשפחה) אין זה קשור למחלוקת לגבי קול באשה ערווה משום שמדובר פשוט בפריצות!
וקל וחומר כאשר הנשים יושבות ומנגנות בין גברים מדובר בפריצות ממש! מוזר שצריך להסביר את זה בפני ציבור חרדי.
א. מדובר בנשים שמנגנות ממש בתערובת בין נגנים חרדים
ב. ואם זה מקובל בחוץ לארץ אז זה מותר?
ג. למה להכפיש את כל יהודי אמריקה, בלקווד אף אחד לא עושה את זה
וכך גם בכל הקהילות החרדיות האוטנטיות בחו"ל שמכבדות את עצמם
חיים?
חשבתי שאתה יותר דתי
הוא בכלל דתי?
כולם פה עכשיו גולשים באינטרנט ואחרי זה מנסים לתקן אחרים… אבל בעצם אף אחד לא ידע שזה אתם הגבתם אז זה בסדר?!
יש אינטרנט של נתיב
מספיק עם הדמגוגיה הזו
סביר להניח שרובם גולשים עם חסימה, נתיב פתח אתר זה,
אל תהפוך אנשים בכח לעבריינים בכדי להשתיק את קול מחאתם רק בגלל שזה לא נח לך מסיבות עלומות ותמוהות
אין בדברים בכדי להכשיר אתר זה כאתר למהדרין, אבל כאמור אין לתת לדמגוגיה להפוך אנשים לעבריינים בכח
אולי לא הבנת את התגובה שלי, לא שח"ו אני מצדיק את זה אבל לפעמים יותר קל לנו לתקן אחרים מאשר את עצמינו,
ולכן כדי שכל אחד ידאג לתקן קודם את הפנימיות שלו,
וחוץ מזה שהוא בסך הכל זמר הוא לא איזה רב שצריך לקחת ממנו דוגמה אישית.
אוקי, זה הבנאדם?
אל מה אתם כועסים רובם של הזמרים הם ככה ובגלל זה לא צריך להחרימם מה לעשות ה' בשמיים יחזירם בתשובה .
אכן כל הזמרים ככה,
אבל הם לפחות לא מצהירים על זה בגאוה.
??צודק
היי
כמה דברים:
קודם כל, ביקורת גדולה על קול חי שהעלו כזאת כתבה, גם לשון הרע מחפיר, גם הוצאת שם רע, גם לא מתאים לציבור החרדי, בקיצור עברתם פה על הרבה יותר עבירות ממה שחיים ישראל עובר….
דבר שני, הזמרים היום, אף אחד מהם לא בדיוק דתי!!! יש להם כל מיני תירוצים והיתרים שהם התירו לעצמם… אני ממש לא אוהבת למשל את אלה שאומרים שכשהם מוציאים קאברים חילונים אז הם מרגישים שהם עושים שליחות, שהם מביאים סגנון מוזיקה לועזי לתוך הציבור, כדי "שהציבור החרדי ח"ו לא ישמע שירים לועזיים, רק שירים עם תוכן טוב ונקי"….
אני חושבת שהיום המוזיקה זאת לא מוזיקה, זה שוק פרוע מאפריקה… הזמרים משתטים על הבמות כמו חיות ואומרים שהם רק "שלוחים". הזמרים שבאמת אפשר וצריך להעריץ וצריך רק אותם לראיין ולשמוע ברדיו זה ר' חיים בנט וכדגומת האלה… אפיו מרדכי בן דוד כבר לא הכי דתי……
מסכימה עם כל מילה.
התגובה שלך מכובדת, מסבירה את עצמה ועל רמה.
קיצונית
אז מלשון הרע פרטי לשיטתך העברת את זה ללשון הרע קולקטיבי – כל הזמרים הם כל כך דתיים
חברה תעצרו כאן
גם אני הגבתי בשלילי אבל שמתי לב שעל ידינו הוא נחשף לריטינג מטורף
וכידוע שגם ע"י השלילה אפשר לבא לחיוב
רואים שהמגיבים פה לא מבינים בהלכה. ספר יביע אומר חלק י של הרב עובדיה מתיר לשמוע שירת נשים רק בתנאי שלא רואה בפועל את האישה שרה
וגם להתידד עם זמרות?
מענין מתי שהוא שר איתם הוא לא רואה אותם
רועי היקר, אל תטעה את הציבור בהלכות מומצאות, הרב עובדיה מתיר רק כשאינו מכיר את הזמרת, אבל במכירה, אסור אפילו שאינו רואה כלל. (וגם הסברא של דין זה מובנת ופשוטה.)
בנטפרי הכתבה לא נפתחת בכלל !!!!!!!!!!!! לפי התגובות אני מתחילה להבין
אני לא חושבת שיש בעיה בזה שקול חי פרסם את הכתבה,
לא הייתה פה מילה אחת בעדו,
זה רק שכולם ידעו מי זה חיים ישראל.
וגם לא נראה לי שזה לשוה"ר כי הוא בעצמו נתן את הראיון וסיפר על עצמו, הוא ידע שזה יתגלגל
חבל שהוא סתם מציג את עצמו כחרדי.
חיים ישראל למד מטראמפ, תגיד מה שאתה עושה, תאמר מה שאתה חושב.
לבנתיים זה הוכיח את עצמו
עדיף להודות על האמת ולא להיות איזה חרדק עם איפון שמנסה לעבוד על כולם
יפה ??
תאמינו לי שהוא לא היחיד מבין המגיבים ששומעים שירת נשים
כן ??
לא חשתי שחיים כזה "משיגנר"
מה לשון הרע פה
הוצאת שם רע
יש אלוקים
דיייייייייייייייייייי, אתה הזוי חיים לא חשבתי שאתה כזה ?! אתה זמר ענק יש לך שירים יפים אבל מה זו הדרך הזו ביהדות שלך????
זה לא יעזור גם אם הדברים חמורים בצדק זה לא ימנע ממנו לשמוע אותך שוב ושוב כי אתה באמת זמר ענק רק חבל ש…………………………………………………………………………………….
חיים ישראל אדם משכמו ומעלה, זכיתי זכות עצומה להכירו מעט (בניגוד ל99% מהמגיבים פה) ויש בו קרטוב של יראת שמיים מעבר לרוב המגיבים פה , הרי כולכם גולשי אינטרנט בניגוד להלכה וכולכם פעם או "פעמיים" (לא בכוונה) גם גלשתם באתרי פריצות. אך הצביעות היא דרככם. הוא בניגוד לכם איש של אמת . ובתום אומר את אשר על ליבו ללא כחל ושרק!! ללא חשבונות האם זה יחניף לזה או להוא.אומנם התכן והוא לא חרדי טיפוסי אך אינני חושב שאי פעם הציג עצמו כחרדי טיפוסי. ההפך ,, הוא לבוש מודרני וחובש כיפה סרוגה.. אז מה לכם להלין עליו… עד שאתם מלינים על זה שנוא שומע שירי נשים תנפצו תאייפונים ודומיו שאתם מחזיקים כרגע ביד. כמו כן אם לאחד מכם היה 10% מאמונתו, כשרונו, יראת השם אמיתית,וידע נרחב בתורה כשלו הזי הייתה לכם זכות להכיב כך. מי שלא מכיר אלא רק שמע מנעימותיו שישים יד ומחסום לפיו.
וואו ואתה לא גולש עכשיו אה?!
דביל,לא מגיע לקרסוליים של הרבי, מה הוא משווה אותו אליו בכלל?! חוץ מזה שהרבי לא נכנס לכלא בגלל ששתה אלכוהול
לשון הרע!!!!
חיים ישראל זמר ענק ואדיר! ומה שהוא חושב זה מאוד נכון אני גם מסכימה עם זה. תראו מה זה פריד רודף אחריו…וטוב מאוד שהוא מופיע בחברון! חוץ מזה שהוא יהודי חזק. הוא רוצה לקבל משיח!!!!!!!!!!!! מה נראה לכם? שכולם אנשים סגורים כמוכם? אוהבים את ה!
"אנשים סגורים" הכוונה שלך למי ששומר תורה ומצוות? או שמא למי שמקשיב להקב"ה????
על איזה פתיחות את מדברת??
לשים כיפה אבל לשמוע נשים ולעשות מה שבא?.
????????
אחלה חיים ישראל שבעולם
אייל ה חיים ישראל
מעריץ גדול מבאר שבע
?גם אני
אין עליו
אין על חיים ישראל בעולם!!!!!!!
זמר מספר 1!!!!!!!!!!!!
בארור????
התגובות שלכם מעצבנות אותי בטירוףףףףףףףףףףףף!!!!
חיים זמר מטורף ויש לפעמים טעויות זה מה שהופך אותו לחילוני?????
הגזמתם!!!
חולים על חיים ישראל יש לו את השירים הכי יפים והכי מרגשים עלי אדמות!!