חלמתם פעם על סו שף צמוד? קבלתם

    אתי קצבורג No Comments on חלמתם פעם על סו שף צמוד? קבלתם

    הסו שף שלך במטבח• אחד המוצרים הבסיסיים שצריכים להיות בכל מטבח הוא מעבד המזון. בין אם מדובר בקיצוץ, חיתוך, ערבול, או כל דבר אחר, מעבד המזון הוא התשובה לכל שאלה או בעיה במטבח, הוא הפיתרון לכל מתכון

    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גוף בריא מתחיל בכלים בריאים
    המודעות לבריאות בתקופה האחרונה רק ממשיכה לעלות ולצבור תאוצה, במיוחד כשמדובר בכל הקשור למטבח. כשמדובר בטכניקות שונות של בישול, אפייה, טיגון, או אפילו חיתוך, נראה כי המודעות לבריאות בכל השלבים היא כאן בכדי להישאר. בעבר, לא חשבו שהחומרים מהם עשויים הכלים בהם אנו משתמשים להכנת האוכל, יכולים להשפיע על הערכים התזונתיים שנמצאים במזון אותו אנו צורכים, אך הטכנולוגיה חשפה בעינינו חידושים כל כך משמעותיים, ואלה מספקים סיבה ראויה לעשות את השינוי ולהפוך את המטבח לבריא יותר וחדשני יותר באותה הנשימה.

    הסו שף שלך במטבח
    אחד המוצרים הבסיסיים שצריכים להיות בכל מטבח הוא מעבד המזון. בין אם מדובר בקיצוץ, חיתוך, ערבול, או כל דבר אחר, מעבד המזון הוא התשובה לכל שאלה או בעיה במטבח, הוא הפיתרון לכל מתכון, בין אם מדובר במנה ראשונה, עיקרית, או אפילו קינוח. היתרונות הטכנולוגיים הקיימים כיום בשוק, מוכיחים שמעבד המזון כבר לא עומד בפני עצמו, אלא יכול להיות מולטי-פונקציונלי ולענות על כמה צרכים במקביל. דוגמא למכשיר כזה הוא המג'ימיקסר של המותג מג'ימיקס, המשווק בלעדית על ידי חברת ניופאן. המכשיר הוא שילוב של מיקסר ומעבד מזון גם יחד. המיקסר מאפשר לבשלן החובב או המקצועי להכין עוגות, עוגיות, קרמים שונים, קצפות, בצק שמרים ולחמים וכל היוצא בזה, לצד מעבד המזון המגיע עם אביזרים נלווים המאפשרים חיתוך, גירוד, פריסה, ערבול ועוד.

    לצד כל היתרונות הללו, המעניקים שקט נפשי לשוחרי הבריאות וחובבי הבישול והאפייה, הוא מעניק מענה עיצובי ייחודי במיוחד למטבח, הודות לקשת הצבעים הרחבה, כך שניתנת אפשרות להתאים את צבע המוצר למטבח.
    מלבד התועלת והחיסכון במקום על השיש או בארון, למכשיר עצמו יש מספר יתרונות שיכולים להקל על ההכנות במטבח, בטח בתקופת החג: מדובר במנוע חזק ועוצמתי עם אחריות ל-30 שנים ושילוב של שני מוצרים במוצר אחד.

    קח פרי ותהיה לי בריא
    שילובם של פירות וירקות בתפריט היומי, בין אם מדובר בילדים, או במבוגרים, הפך למרכיב שלא מוותרים עליו באף אחת מהארוחות. במידה ורוצים ליהנות מהערכים התזונתיים והבריאותיים של הפרי והירק בצורה הכי טבעית שלו, מומלץ להצטייד במסחטת מיצים איכותית לפירות ולירקות קשים ורכים. חברת ניופאן, המשווקת הבלעדית של המותג מג'ימיקס מציעה את הפיתרון המושלם שיענה על צורך זה: מסחטת מיצים ונקטרים לפירות וירקות קשים ורכים, המאפשרת לשמור את כל החומרים הבריאים המצויים בפירות ובירקות לאחר הסחיטה או החיתוך ומאפשרת להגיע למיצוי של מעל 90% מהפרי או מהירק.
    המסחטה עם קיבולת גבוהה במיוחד ומנוע חזק ושקט, מאפשרת סחיטת פירות מיוחדים שלא אפשרית בשאר המסחטות, כמו תותים, שומר, מנגו, אבוקדו, קיווי, אננס ומגוון פירות הדר. בנוסף, בעזרת הפטנטים המיוחדים של חברת מג'ימיקס, ניתן ליצור רטבים ומרקים חמים באמצעות המסחטה. החברה נותנת 30 שנות אחריות על המנוע. המסחטה בעלת הגנה משולשת: מתג הפעלה כיבוי, הגנה כפולה בפני נפילות מתח, חלקים מתפרקים, אותם ניתן להכניס למדיח הכלים, התקן נגד טפטוף שישמור על משטח עבודה נקי.

    טובים השניים מן האחד
    מה שמגדיר הרבה פעמים מטבח טוב הוא התנור. איכותו, מהירות האפייה שלו, פיזור החום בצורה אחידה בטיחות ואפילו גיוון בצבעים על מנת שיתאימו לעיצוב הכולל של המטבח, הם רק חלק מהקריטריונים אותם יש צורך לבדוק לפני קניית תנור עמיד, איכותי וכזה שילווה את המטבח לאורך זמן. החידושים בתחום התנורים כיום נחשבים לפורצי דרך ומצליחים לתת מענה לכל אותם קריטריונים ואף להמציא כמה חדשים בדרך, כל זאת על מנת לתת לצרכן את החבילה המושלמת שתשרת אותו על הצד הטוב ביותר במטבח. חידושים מהסוג הזה מציע התנור הדו תאי החדשני של המותג דלונגי, המשווק על ידי ניופאן. לראשונה, ניתן מענה לאפייה בשני תאים נפרדים, פיתרון נפלא המאפשר חיסכון בזמן מצד אחד, ומענה לבעיית הכשרות מהצד השני, באמצעותו ניתן לחסוך את קניית שני התנורים הנפרדים. מלבד החיסכון ב"שטח" במטבח, מגוון הצבעים אותו מציעה החברה והעיצובים המרהיבים, התנור יוכל להשתלב בקלות בכל מטבח ולהפוך אותו לחלל מעוצב המדבר באותה השפה, לצד מתן המענה על הצורך בשני תאים. מעבר לכך, ניתן לנקות את זכוכית התנור בצורה נוחה וקלה מבחוץ, מבפנים ובין שתי הדפנות. המכשיר חסכוני מאוד בחשמל ובעל דירוג אנרגטי A.

    לסיכום ניתן לומר כי הבריאות והטכנולוגיה ימשיכו לצעוד יחד יד ביד ולהעניק לצרכן מענה כפול: הן מבחינת שמירה על בישול בריא במטבח והן מבחינת חידושים טכנולוגיים שישפרו וייעלו את עבודתו במטבח נאמנה. ניתן למצוא רשימה ארוכה של מוצרי חשמל שיסייעו לכם לשמור על אורח חיים בריא באתר ניופאן



    0 תגובות