הסתיים משבר הצהרונים • ירושלים תיכלל באשכול סוציו אוקנומי 3

    צבי הדס No Comments on הסתיים משבר הצהרונים • ירושלים תיכלל באשכול סוציו אוקנומי 3

    מסתמן פתרון למשבר הצהרונים בירושלים • בשורה דרמטית להורים בירושלים: הוזלה של אלפי שקלים בשנה בעלות הצהרונים בירושלים ופתיחת מלוא המסגרות הנדרשות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש העיר ירושלים ניר ברקת הודיע שמסתמן כי הורי ירושלים יזכו בקרוב להוזלה דרמטית של אלפי שקלים בשנה בעלות הצהרונים בעיר תוך שמירה על רמת השירות. על פי הפתרון המסתמן  יפתחו השנה עוד כמאה מסגרות נוספות שיתנו מענה לכ- 3000 משפחות נוספות ובכך יסתיים משבר הצהרונים והם ימשיכו לפעול כרגיל.

    החל מהשבוע הבא צפויה העיר ירושלים להיכלל באשכול סוציו-אקונומי 3 על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה באופן המשקף נאמנה את הצרכים התקציבים של בירת ישראל. משמעות הגדרת ירושלים במסגרת אשכול סוציו-אקונומי 3 היא תקצוב מלא של צהרוני ציל"ה על ידי המדינה ולכן ההורים בירושלים יזכו להוזלה משמעותית נוספת של אלפי שקלים בעלות הצהרונים לזו שהייתי קיימת ב- 3 השנים האחרונות. בימים הקרובים תפעל העירייה לתיאום הנושא מול משרדי החינוך, האוצר והפנים.

    ראש העיר ירושלים ניר ברקת: "זהו שינוי דרמטי שיביא לחיסכון של אלפי שקלים בשנה למשפחות הירושלמיות הצעירות ומענה לאלפי הורים נוספים שלילדיהם יפתחו מסגרות נוספות על אלה הקיימות כיום. בכך גם הוכח כי העמדה העירונית שנתמכה ע"י ארגון ההורים שדרשה מהמדינה לתקצב את מלוא הצרכים הוכחה כדרישה נכונה. אני רוצה להודות לשר הפנים אריה מכלוף דרעי על התמיכה והעמידה לצד ירושלים בממשלה ועל הסיוע להגעה לפתרון בנושא, יחד עם השרים אלקין וחיים כץ, וכן לשר החינוך בנט ולמנכ"לית משרד החינוך על ההירתמות לסייע לעיר ולארגון ההורים על השותפות והעבודה המשותפת לטובת תושבי ירושלים".



    0 תגובות