מאות בני תורה השתתפו במעמד "ותלמודו בידו" בבני ברק

    יוסי אשר No Comments on מאות בני תורה השתתפו במעמד "ותלמודו בידו" בבני ברק
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כאלף בני ישיבות השתתפו הערב במעמד הגדול "תלמודו בידו" – ארגון לעידוד כתיבת חידושי תורה בעולם הישיבות, אשר בנשיאות מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן ומרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, שעמלו בחודשי הקיץ בכתיבת חידושי תורה.

    המעמד האדיר נערך ע"י ארגון "תלמודו בידו" שהוקם בברכתם של מרנן ורבנן גדולי ישראל וראש הישיבות שליט"א, על ידי נתנאל כהן שלמה בנזימן ור' אריאל פריד, ובסיועו של שמעון קשש, מנהל המחלקה לילדים ונוער בעיריית ב"ב, והחל את פעילותו בהיקף נרחב בחודשי הקיץ האחרון בעשרות ישיבות גדולות וקטנות בכל רחבי הארץ. במסגרת הפרויקט נמסרו חברות ונכתבו מאות חידושי תורה שנבדקו ע"י ת"ח מופלגים בראשות הגרמ"ב זילברברג, רבה של שיכון ה' בב"ב ומראשי ישיבת אוצרות התורה אשר עומד בנשיאות ההכוונה של הארגון מאז הקמתו.

    על פי הנחיית מרנן ורבנן שליט"א, התמקד המעמד כולו לנושא עידוד כתיבת חידושי תורה וכפי שהגדירו מרנן ורבנן לחברי המשלחת שנכנסה אל מעונם של מרנן ורבנן גדו"י, ש"הדבר מחדד את השכל, מרתק את המח של הלומד, מחבר לתורה ומועיל מאוד ללומדים".

    במרכז הכינוס נשא דברים הגאון הגדול רבי ברוך דב פוברסקי, ראש ישיבת פוניבז' וחבר מועצת גדולי התורה.

    דברי ברכה נשא מ"מ ראש העיר אברהם רובינשטיין אשר הודה לראש העיר חנוך זייברט על הירתמותו ודאגתו לכלל צרכי המעמד הגדול. במעמד חולקו עשרות מלגות לזוכים.

    את המעמד לווה ע"י תזמורת לכבודה של תורה ולומדיה ולכל משתתף חולק כשי הספר 'אפיקי איל' מתורתו של מרן רה"י הגראי"ל שטיינמן.

    צילום: שוקי לרר



    0 תגובות