הכנסת מממנת שכירות לשכה פרלמנטרית במבנה לא חוקי

    קיבלנו פניה למוקד שלנו על חבר כנסת ששוכר לשכה במקום בלתי חוקי. זה היה נשמע לנו כמעט בלתי הגיוני, אך כמו כל פניה – שלחנו צוות שהרים רחפן כדי לבדוק את העניין
    איתי גדסי No Comments on הכנסת מממנת שכירות לשכה פרלמנטרית במבנה לא חוקי

    "יחידת הרחפנים" – גוף חדש המזוהה עם הימין ומתעד מהאוויר הפרות חוק בתחום הבניה, גילתה: חבר הכנסת גבארין שוכר לשכה במבנה בלתי חוקי הממומן ע"י הכנסת

    קיבלנו פניה למוקד שלנו על חבר כנסת ששוכר לשכה במקום בלתי חוקי. זה היה נשמע לנו כמעט בלתי הגיוני, אך כמו כל פניה – שלחנו צוות שהרים רחפן כדי לבדוק את העניין

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרשות המחוקקת של מדינת ישראל, מממנת בכספי הציבור לשכה פרלמנטרית בעשרות אלפי שקלים לחבר כנסת. לא פחות. כך עולה מתחקיר מיוחד שעשתה "יחידת הרחפנים" גוף שהוקם לחשיפה מהאוויר של עברות בניה ע"י תנועת "רגבים".

    "קיבלנו פניה למוקד שלנו על חבר כנסת ששוכר לשכה במקום בלתי חוקי. זה היה נשמע לנו כמעט בלתי הגיוני, אך כמו כל פניה – שלחנו צוות שהרים רחפן כדי לבדוק את העניין. במקביל – הצלבנו את הנתונים עם נתונים של היחידה ארצית לאכיפת דיני התכנון והבנייה וגילינו כי אכן מדובר במבנה לא חוקי שהוצא נגדו צו הריסה בשנת 2012" אמרו ביחידה.

    ניתן לראות באופן שלא ניתן להכחיש – כי ח"כ גבארין אכן פועל במקום, ובעצם מקבל מהכנסת, מאיתנו הציבור – סכום כסף עבור לשכה הפועלת במבנה בלתי חוקי.

    "יחידת הרחפנים" מפעילה צוותים של מפעילי רחפנים, אשר מגיעים לתעד בניה בלתי חוקית על פי קריאה. היחידה הוקמה, מסבירים בתנועת "רגבים", על מנת להגיע ולתעד פעילות הפרת חוק שלא ניתן להגיע אליה דרך הקרקע, מסיבות של סכנה בטחונית לרכזי התנועה.

    יחידת הרחפנים מפעילה מוקד מיוחד לדיווח על הפרות בניה, פגיעה בנוף וכל דבר המצריך טיפול משפטי, ושולחת למקום צוות של היחידה לאיסוף מידע וטיפול.



    0 תגובות