יו"ר הכנסת על החלטות אונסק"ו: "שערוריה חסרת בסיס"

    הטירוף נמשך היום כשאונסק"ו בחר לאמץ עוד החלטה הזויה שברור לכל שאין כל קשר בינה לבין המציאות. אונסק"ו ממשיך לרקוד לפי צלילי החליל הפלסטיני ובכך מבייש ומגחיך את עצמו
    חדשות קול חי No Comments on יו"ר הכנסת על החלטות אונסק"ו: "שערוריה חסרת בסיס"

    ועדת המורשת של אונסק"ו החליטה לאשר את ההצעה הפלסטינית, לפיה ישראל פוגעת במקומות הקדושים ובחופש דת • רה"מ נתניהו: "מי שראוי לגינוי היא ועדת המורשת של אונסק״ו ולא ישראל"

    הכותל המערבי
    הטירוף נמשך היום כשאונסק"ו בחר לאמץ עוד החלטה הזויה שברור לכל שאין כל קשר בינה לבין המציאות. אונסק"ו ממשיך לרקוד לפי צלילי החליל הפלסטיני ובכך מבייש ומגחיך את עצמו
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שבועיים אחרי סערת ההחלטה של אונסק"ו, בעניין הקשר של ישראל לכותל המערבי, אונסק"ו קובעת כי ישראל פוגעת במקומות הקדושים בירושלים. עשר מדינות הצביעו בעד גינוי מדינת ישראל.

    יושב ראש הכנסת, יולי יואל אדלשטיין, התייחס להחלטת ועדת המורשת של אונסק"ו לאשר את ההצעה הפלסטינית, לפיה ישראל פוגעת במקומות הקדושים ובחופש דת, ואמר: "זוהי החלטה שערורייתית וחסרת כל בסיס, המצטרפת לקריאת התיגר של אונסק"ו לפני כשבועיים על הדת היהודית והדת הנוצרית".

    אדלשטיין שיגר היום מכתב לראש ממשלת הוותיקן, הקרדינל פיאטרו פארולין, ובו הוא מתייחס להחלטת אונסק"ו הקודמת בעניין הזיקה לירושלים והמקומות הקדושים: "בשם עם התנ"ך וארצו, אנו מבקשים מהכס הקדוש לפעול למניעת הישנות החלטות מסוג זה". יו"ר הכנסת מציין במכתבו כי ההחלטה פוגעת מאוד בנצרות וביהדות. "ההתכחשות להיסטוריית בתי המקדש והר הבית, כפי שהיא מתוארת בברית הישנה ובברית החדשה, היא כתב אישום המקבל שוב ושוב חיזוק על ידי גוף בינלאומי רב חשיבות. זהו נסיון בוטה לשכתב את ההיסטוריה. דברי ימי היהדות והנצרות לא יכולים להימחות על ידי ידיים מורמות וספירת קולות".

    ראש ממשלת הוותיקן צפוי לעדכן את האפיפיור בתוכן מכתב זה.

    השגריר דנון על החלטת אונסק"ו: "הטירוף נמשך, אונסק"ו רוקד לצלילי החליל של הפלסטינים ומבייש את עצמו"

    שגריר ישראל באו"ם, דני דנון, תקף את ההחלטה של אונסק"ו בנושא הר הבית ואמר: "הטירוף נמשך היום כשאונסק"ו בחר לאמץ עוד החלטה הזויה שברור לכל שאין כל קשר בינה לבין המציאות. אונסק"ו ממשיך לרקוד לפי צלילי החליל הפלסטיני ובכך מבייש ומגחיך את עצמו."

    דנון הוסיף כי: "הניסיונות של אונסק"ו והפלסטינים להתכחש ולעוות את ההיסטוריה כדי לנתק את היהודים מבירתם וממולדתם ההיסטורית לא יועילו."

    מלשכת רה"מ נמסר כי "ישראל מודה לקרואטיה וטנזניה שביקשו לקיים את ההצבעה ולכל המדיניות שהצביעו בעד ישראל ולא תמכו בהצעת ההחלטה המעוותת".

    רה״מ בנימין נתניהו אמר אמש: ״זהו המשכו של תיאטרון האבסורד. כוחות האיסלאם הקיצוני משמידים מסגדים, כנסיות ואתרים ארכיאולוגיים, בעוד שישראל היא המדינה היחידה באזור ששומרת עליהם ומאפשרת חופש פולחן לכל הדתות. מי שראוי לגינוי היא ועדת המורשת של אונסק״ו ולא ישראל.״



    0 תגובות