טוקר: "הסתיים הפחד מבלוי, יש הופעות"; בלוי: "אלו היו קומזיצים"

    אסתי פלד 22 Comment on טוקר: "הסתיים הפחד מבלוי, יש הופעות"; בלוי: "אלו היו קומזיצים"

    טוקר: היו 68 הופעות. זה נגמר, הקהל כבר לא שומע לרב בלוי, אנשים באים בהמוניהם • בלוי: השנה לא היו הופעות ב"ה, כל העיריות החרדיות והמפיקים שיתפו פעולה ה והאם בלוי מאשר הופעות רק בתנאי שהם יהיו עם זמרים מזרוחניקים?

    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עימות סוער הערב במהדורה המרכזית של 'קול חי' בהגשת אבי מימרן סביב ריבוי ההופעות שהתקיימו בחול המועד האחרון ויועדו למגזר החרדי.

    התנצחו בשידור יו"ר משמרת הקודש והחינוך מרדכי בלוי, שנחשב ללוחם הגדול של ערבי השירה והזמר במגזר מול שדרן קול חי מנחם טוקר שמרבה להנחות אירוכים שכאלו.

    קבלו טעימה:

    מרדכי בלוי: השנה לא היו הופעות ב"ה, כל העיריות החרדיות והמפיקים שיתפו פעולה.

    מנחם טוקר: היו 68 הופעות. זה נגמר, הקהל כבר לא שומע לרב בלוי, אנשים באים בהמוניהם.

    מרדכי בלוי: זה לא היה הופעות אלו היו קומזיצים…

    מנחם טוקר: הופעות. שוואקי הופיע בבית שמש במעורב, פעם אבוטבול לא היה מעיז לעשות כזו הופעה.. היום חופשי. פריד טוען שכל ההופעות שלו מאושרות על ידי הרב בלוי בתנאי שהם יהיו עם זמרים מזרוחניקים.

    מרדכי בלוי: שקר. אני לא מאשר הופעות כאלה. גדולי הדור מאשרים רק אירועים לגברים בלבד. בנות שרוצות להיות בהופעה יכולות להזמין זמרות.

    מנחם טוקר: הרב בלוי שכח מה היה לפני עשר שנים. היום הסתיים הפחד. כולם מופיעים כולם באים. אם בלוי היה מאשר הופעות בהפרדה, אז פריד היה מביא מאות אלפים.. רק שהכל אסור ואסור אז אנשים מוצאים אלטרנטיבות.



    22 תגובות

    מיין תגובות
    1. 21

      בא נרים לטוקר:
      טוקר המלך! אוהא
      טוקר המלך! אוהההה
      באמת טוקר אין עליך!
      מה שצריך לומר אתה אומר!

    2. 19

      צודק טוקר העופעה בבית שמש איתה מגניבה מי צריך בפרדה

    3. 17

      תודה רבה לך טוקר אתה ענקקקקקקקקק!
      ובדרך אגב מזל טוב!

    4. 16

      מה הקשר בלוי הוא רק שליח של גדולי הדור אז אולי במחילה היה צריך להיות כותרת שהציבור לא שומע לגדולי הדור איפה אנחנו בושה וחרפה

      1. מוטי, בלוי לא שליח של שום גדול הדור הוא עבריין שפועל ע"פ רצונו לעורר אימותים ורוע לב! אין לך שום מקור מוסמך לכך שבלוי נשלח או הוכתר ע"פ גדולי תורה. במילים פשוטות, הפסק לבלבל את השכל! הוא חתיכת כלבה שהורס כל דבר טוב. האיש יושב משעומם ומחפש עם מה להתעסק או איך להסיט עליו אש וצומת לב.

    5. 15

      מי שלא שומע לגדולי ישראל אינו חרדי זה גם טוקר יודע

    6. 14

      בושה שברדיו קול חי יש מי שחוגג על חוסר ציות לגדולי הדור ועל פריצת הגדרים שנקבעו לפני שנים!!!

    7. 13

      הכותרת היתה צריכה להיות הציבור החרדי לא נשמע לרבותיו

    8. 12

      טוקר מזל טוב שתזכה לשנים טובות ובריאות ותמשיך להיות השדרן הכי טוב בציבור החרדי ובנך הקטן ימשיך אותך ,אתה ענק ,מוקירך ומעריצך עמנואל

    9. 11

      אם זה המצב של הכתבות והתגובות זה אומר שהאתר חרדק"י

    10. 10

      מי שרוצה להקשיב לבלוי שילך לשמחת בית השואבה במאה שערים

    11. 8

      טוקר אתה תותח בלוי הזה לא מזיז לנו תמשיך להנחות עוד מופעים הוא מזבר לקיר המציאות בשטח ..שטויות יש מופעים על אפו וחמתו ושלא יקרא לה קומזיצים כי זה לא

    12. 7

      טוקר? בלוי? מישהו השתגע? מה עם דעת תורה ברורה בענין??? מי נגד מי בדיוק? חרדים אנחנו!!!!

    13. 6

      יש מופעים טובים ביותר . המופע בבריכת הסולטן היה מדהים ומתאים לרוחינו היתה שמחת חג אמיתית! נמאס מהצימצום שלכם אתם רק מפסידים מזה בסוף תראו מה יוצא מהסגירות הזאת שלכם…כן ואתה מוטה בלוי שלא הלך לך בבין הזמנים האחרון מפחד לואמר שהיה מופעים וקורא לה קומזיצים ..חחח….חחחח.. כדי שתלך הביתה ! כולנו זקוקים לזה וטוקר אין עליך !

    14. 5

      בושה לכם חילונים יותר טובים ממכם פעם הערכתי את מנחם טוקר היום אני מלגלגת עליו הוא זלזלן בגדולי הדור אם אתם טוענים שלא אז לכו תשאלו כל רב ומה היא דעו וגם הרב בלוי יותר איש חכם ויודע ענין שאם נותנים קצת משהוא יותר פתוח מתקלקלים ואגב מה שהיה בבריכת הסולטן מזעזע כל מי שמדבר בעד טוקר תחשבו עוד מעט יבוא המשיח מה ה' אומר על איך שאתם מתנהגים חבל בואו נחזר כולנו בתשובה ושרדיו קול חי שוב יביא דברים על רמה וצנועים