החובות של חברות הביצוע שקרסו בשנה האחרונה הסתכמו בכ-2 מיליארד שקל

    דוד קורצוייל No Comments on החובות של חברות הביצוע שקרסו בשנה האחרונה הסתכמו בכ-2 מיליארד שקל

    "מנכ"ל אורתם סהר אמיר נחום הוא מהאנשים הטובים ביותר שצמחו בענף ב-20 השנים האחרונות. הוא איש מקצוע מעולה וגם בעל אישיות מדהימה, ואני שם בצד את נושא האשמות נגדו. לצערי הוא חלל נוסף במערכת המעוותת שיצרה המדינה"

    17:47
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on ריקודי שמחה והודיה: בירושלים טרם עיכלו את גודל הנס

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "אני חושב שזו טרגדיה נוספת בתחום חברות הביצוע בישראל. זו כרוניקה ידועה מראש שחברות הביצוע קורסות זו אחר זו בגלל עיוות שיצרה מדינת ישראל. המדינה מרוויחה 60% ממכירת דירה חדשה בישראל, וב-40% הנותרים היזמים, הקבלנים, האדריכלים והמהנדסים צריכים להתפרנס – זהו מצב חולה שיצרה המדינה" כך יו"ר איגוד קבלני השיפוץ ערן רולס.

    רולס הוסיף כי "משה כחלון ואביגדור יצחקי צריכים להבין שקבלני הביצוע הם החיילים של ענף הנדל"ן. אם המגמה תמשך לא תהייה בנייה בישראל. כבר היום אין כמעט חברות ביצוע ושר האוצר יתקשה להוציא אל הפועל את התכניות שלו. הוא חייב להתחיל לשמור על קבלני הביצוע. החובות של החברות שפשטו את הרגל מסתכם בכ-2-2.5 מיליארד שקל. זה חוב שנוצר בעקבות אותו עיוות שיצרה המדינה".

    "מנכ"ל אורתם סהר אמיר נחום הוא מהאנשים הטובים ביותר שצמחו בענף ב-20 השנים האחרונות. הוא איש מקצוע מעולה וגם בעל אישיות מדהימה, ואני שם בצד את נושא האשמות נגדו. לצערי הוא חלל נוסף במערכת המעוותת שיצרה המדינה".



    0 תגובות