שנתיים ל"פיגוע הסנפלינג" המשפחה מבקשת להסיר את הצא"פ

    המשטרה ממשיכה לחזור לסדר היום מבלי המעט שאני אדע שהדברים נבדקים ונחקרים בחקר האמת מתייחסים לזה כאילו זה עוד מקרה שהיה וניגמר. לי אין שקט ומנוחה עד שתצא האמת לאור
    חדשות קול חי 1 Comment on שנתיים ל"פיגוע הסנפלינג" המשפחה מבקשת להסיר את הצא"פ

    משפחתו של נתנאל ערמי הי"ד, הגישה לבית המשפט, בקשה להסרת צו איסור פרסום על פרטי פרשת מותו של נתנאל ז"ל • על אף התנגדות המדינה, בית המשפט קבע, כי דיון בבקשה להסרת צו איסור הפרסום, יתקיים מחר

    צילום: חדשות 24
    המשטרה ממשיכה לחזור לסדר היום מבלי המעט שאני אדע שהדברים נבדקים ונחקרים בחקר האמת מתייחסים לזה כאילו זה עוד מקרה שהיה וניגמר. לי אין שקט ומנוחה עד שתצא האמת לאור
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שנתיים למותו של נתנאל ז"ל ב"פיגוע הסנפלינג", אלמנתו הגב' מוריה גואטה-ערמי, ממשיכה במאבק לעשיית הצדק, והגישה בימים אלה באמצעות עו"ד חור אוריאל ניזרי, בקשה לבית המשפט, להסרת צו איסור הפרסום על פרשת מותו של ערמי ז"ל. בית המשפט נעתר לבקשת עו"ד ניזרי לקבוע דיון בתיק, זאת על אף התנגדות המדינה, והורה על דיון, תוך שבית המשפט מחייב את כל המעורבים בתיק – נציגי רשויות אכיפת החוק, להתייצב לדיון שנקבע למחר (ד') בבית משפט השלום בכפר סבא.

    במקביל וכחלק ממאבק המשפחה, עו"ד ניזרי, המייצג את האלמנה והיתומים כיורשו של המנוח נתנאל ז"ל, מנהל בימים אלה, תביעה אזרחית בשמם, כנגד מספר גופים בהם חברת הבניה באתר ואח' יחד עם עורכי הדין, אבי שינדלר ונעם שוורץ, ממשרד עו"ד אבי שינדלר.

    כזכור, נתנאל ז"ל אשר עבד בעבודות בניה בגובה באמצעות סנפלינג, מצא את מותו בזמן עבודתו באתר בנייה בפתח תקווה. תחילה הוצא צו איסור פרסום גורף על הפרשה וצו איסור פרסום האוסר על פרסום הצו, ולאחר מאבק משפטי של עו"ד ניזרי, בשמם של האלמנה מוריה והיתומים, לפני כשנתיים התיר בית המשפט לפרסם באופן חלקי, כי נתנאל נרצח על רקע לאומני וכן כי שלושה חשודים אשר נעצרו בפרשה שוחררו. נתנאל  ז"ל הותיר אחריו אישה אשר הייתה בהריון בחודש השלישי להריונה וכן שני ילדים קטנים. לימים נולדה ביתו הקטנה שלעולם לא תכיר את אביה נתנאל ז"ל.

    האלמנה הגב' מוריה גואטה-ערמי מסרה, בתגובה לבקשה כי: "בצער וכאב גדול עברו להם שנתיים בלי רואי נתנאל בעלי ז"ל הי"ד מכעיס לדעת שעברו שנתיים והכל נשאר באותו מקום. שהמשטרה לא מיידעת אותנו בכלום והרוצחים ממשיכים להסתובב חופשי, והכי מכעיס שיש צו איסור פרסום שבעזרתו המשטרה ממשיכה להשתיק את הנושא ולהעלים אותו מהציבור וממשיכה בסדר היום כרגיל לאחר שהם התנהגו ברשלנות. לאחר כל הריצות המתישות בהיריון להילחם ולהוכיח את האמת, ריצות שגרמו לי ללידה מוקדמת.

    אלמנתו הוסיפה כי "גם אחרי המאבק שהצלחנו להתיר לפרסום חלק מהפרשה, המשטרה ממשיכה לחזור לסדר היום מבלי המעט שאני אדע שהדברים נבדקים ונחקרים בחקר האמת  מתייחסים לזה כאילו זה עוד מקרה שהיה וניגמר. לי אין שקט ומנוחה עד שתצא האמת לאור. עוד ציינה מוריה, בהקשר לתביעה האזרחית המתנהלת בבית המשפט המחוזי בירושלים, כי: אני תובעת בתביעה אזרחית בעקבות הרשלנות של הגורמים השונים, אומנם התחתנתי מחדש ובחרתי בחיים, אבל אני כל יום חיה את הכאב  והאבדן על נתנאל ועל השלושה ילדים שהשאיר לי והבת הקטנה שלא זכתה להכירו. בעלי הטרי יודע להכיל את כל הכאב והצער ועוזר במאבק היום יומי הזה להתמודד עם הכאב שלעולם לא יעזוב".

    עו"ד ניזרי, מסר אף הוא בתגובה, כי:"במקרים כאלה, בהם רב הנסתר על הגלוי יש לשאול את השאלות בהתאם ולהילחם על עשיית הצדק במספר משורים. אנו נילחם עד שהצדק יעשה ויראה. אשר על כן, פנינו כעת לבית המשפט בבקשה להסרת הצו לצד התביעה האזרחית".  עוד הוסיף עו"ד ניזרי, כי: "אדם צעיר בשנות העשרים לחייו, הלך לעבודה ולא חזר הביתה, לעולם לא יראה את בתו שנולדה לאחר מותו  והיא לעולם לא תכיר את אביה, וילדיו הנוספים יגדלו ללא אבא. לא יעלה על הדעת שלא יהיו אחראים לכך. אני קורא לשרת המשפטים ח"כ איילת שקד, ליועץ המשפטי לממשלה ד"ר עו"ד אביחי מנדלבליט ולפרקליט המדינה עו"ד שי ניצן, להורות לכל הגורמים לא להרפות ולעשות הכל, בכדי להגיע לחקר האמת ולעשיית צדק. זהו אינטרס ציבורי ראשון במעלה, ובוודאי שהדברים מקבלים משנה תוקף בפרשה ציבורית כמו זו של המנוח נתנאל ערמי ז"ל."

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מדינה מטומטמת!
      הזוי מה שהולך פה.

      אם היה חרדי וחילוני, אחח מה שהיה הולך פה.