‏סמוטריץ' לגפני: הוצא את "אמנסטי" מדיוני הטבות המס

    ארגון "אמנסטי ישראל" מגדיר את עצמו כ"ארגון מתנדבים בינלאומי, א-פוליטי ובלתי-תלוי, הפועל למניעת הפרות זכויות אדם חמורות ברחבי העולם". אולם לא כך הדבר, שכן בשנים האחרונות התגלה הארגון כמוטה באופן קיצוני כנגד מדינת ישראל ומנהיגיה
    איתי גדסי No Comments on ‏סמוטריץ' לגפני: הוצא את "אמנסטי" מדיוני הטבות המס

    ח"כ ‎סמוטריץ בפניה ליו"ר ועדת הכספים מבקש להוציא את ארגון אמנסטי מרשימת הגופים המוכרים לצורך החזרי מס שתעלה לדיון מחרתיים בועדת הכספים • סמוטריץ': "ארגון אמנסטי ישראל פועל נגד מדינת ישראל ומבקש הטבות מועדת כספים"

    סמוטריץ' צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    ארגון "אמנסטי ישראל" מגדיר את עצמו כ"ארגון מתנדבים בינלאומי, א-פוליטי ובלתי-תלוי, הפועל למניעת הפרות זכויות אדם חמורות ברחבי העולם". אולם לא כך הדבר, שכן בשנים האחרונות התגלה הארגון כמוטה באופן קיצוני כנגד מדינת ישראל ומנהיגיה
    8:48
    29.03.24
    קובי פינקלר No Comments on עשרות חיילים סורים נהרגו בתקיפה המיוחסת לישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במכתב ששלח ח"כ בצלאל סמוטריץ' ליו"ר ועדת הכספים גפני ביקש סמוטריץ' לפצל את הדיון וההצבעה ביום חמישי בנושא רשימת העמותות המבקשות לקבל את אישור הועדה להיות מוכרות לעניין החזר מס לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה.

    במכתבו ציין סמוטריץ' כי אחת מן העמותות המבקשות היא עמותת "אמנסטי ישראל". "ארגון "אמנסטי ישראל" מגדיר את עצמו כ"ארגון מתנדבים בינלאומי, א-פוליטי ובלתי-תלוי, הפועל למניעת הפרות זכויות אדם חמורות ברחבי העולם". אולם לא כך הדבר, שכן בשנים האחרונות התגלה הארגון כמוטה באופן קיצוני כנגד מדינת ישראל ומנהיגיה" כתב סמוטריץ'.

    לדברי ח"כ סמוטריץ', חיפוש קצר באינטרנט ובעמוד הפייסבוק של העמותה מגלה מציאות עגומה למדיי:

    • בשנים 2009 ו-2010, הפיק הארגון צמד דו"חות, המבקרים את ישראל באופן שקרי וחד-צדדי. בניהם דו"ח על "פשעי מלחמה" שביצעה מדינת ישראל במהלך מבצע עופרת יצוקה, "דו"ח המים" שבו נטען כי מדינת ישראל מייבשת את הפלסטינים ומונעת מהם מים.
    • בחודש ינואר 2016 פרסמה העמותה קריאה להפגנת תמיכה בסרבניות גיוס.
    • לאחר מבצע "צוק איתן" פרסמה העמותה דו"ח בו מאשימה את ישראל בהפרת החוק הבינלאומי. ואף הקדישה פרק מיוחד ל"פשעים" שביצעה מדינת ישראל ב"יום שישי השחור" בו נחטף סגן הדר גולדין.
    • בשנה האחרונה המהלך "אינתיפאדת הסכינים" הוציאה העמותה דו"ח נוסף המאשים את מערכת הביטחון ב"הרג חפים מפשע".
    • העמותה מנהלת קמפיין שלם המרכז את פשעי המלחמה שביצעה מדינת ישראל ובו מאפשרת לכל מאן דבעי לקחת חומרים ולתבוע את מדינת ישראל בבית הדין הבינלאומי בהאג.

    סמוטריץ' הוסיף, "אין עוררין כי הדברים חמורים ולא מובן מאיפה עזות המצח של עמותה זו המבקשת הכרה להחזר מס בגין תרומות ממדינת ישראל שאותה היא לא מפסיקה לחרף ולגדף, בישראל ובעולם כולו."

    ח"כ סמוטריץ' פנה לח"כ גפני בבקשה לפצל את עמותת "אמנסטי ישראל" משאר העמותות ולקיים דיון נפרד על בקשתה.



    0 תגובות