הרב מאזוז על הרב בני לאו: "יש לו דעות פסולות רח"ל"

    במכתבו תחת הכותרת "ואל תשכן באוהליך עוולה" מציין הרב מאזוז כי "כבר בספרו "חכמים" יש דברים הצורמים את האוזניים, פוגע בכבוד תנאים ומסדרי התלמוד, ו"כועס" על רבי עקיבא וכדומה".
    איתי גדסי 9 Comment on הרב מאזוז על הרב בני לאו: "יש לו דעות פסולות רח"ל"

    ראש ישיבת כסא רחמים הגאון הגדול הרב מאיר מאזוז יוצא במכתב חריף נגד הרב בני לאו וספרו "שמונה נביאים בעבותות אהבה" • במכתבו תחת הכותרת "ואל תשכן באוהליך עוולה" מציין הרב מאזוז כי "המחבר הזה יש לו דעות פסולות, ופגומות רח"ל"

    במכתבו תחת הכותרת "ואל תשכן באוהליך עוולה" מציין הרב מאזוז כי "כבר בספרו "חכמים" יש דברים הצורמים את האוזניים, פוגע בכבוד תנאים ומסדרי התלמוד, ו"כועס" על רבי עקיבא וכדומה".

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש ישיבת כסא רחמים הגאון הגדול הרב מאיר מאזוז שליט"א יוצא במתקפה חסרת תקדים על הספר החדש "שמונה נביאים" של הרב בני לאו. במכתב מיוחד שפרסם כתב הרב מאזוז שיש להיזהר מדעותיו "הפסולות והפגומות".

    במכתבו תחת הכותרת "ואל תשכן באוהליך עוולה" מציין הרב מאזוז כי "כבר בספרו "חכמים" יש דברים הצורמים את האוזניים,  פוגע בכבוד תנאים ומסדרי התלמוד, ו"כועס" על רבי עקיבא וכדומה".

    הרב מאזוז מתייחס לספרו האחרון של לאו וכותב כי "בספר זה עושה 'מחלוקת' בין הנביאים (ישעיה ומיכה) אם כי שניהם כמעט בסגנון אחד מדברים ושניהם שאבו ממקור אחד מפי הקב"ה. זה גרוע ממבקרי המקרא" כותב הגר"מ מאזוז.

    הגר"מ מאזוז כותב עוד כי לאו "מהפך את פרקי מלכים ב' ומפרש "בן המרצח" על בן יהוא שהיה רוצח גדול שהשמיד את עובדי הבעל מישראל והרג את 70 בני אחאב, בשעה שאלישע עצמו הכתיר אותו למלך וציווהו (בידי שליח) לעשות כל זה. ושכח המחבר את אחאב שהרג מאות נביאי ה' בעצת אשתו איזבל".

    הגר"מ חותם את מכתבו "סוף דבר. אין כאן לא תורה ולא חכמה. רק ענן וערפל, ירחם ה'".

    מכתב הרב מאזוז

     



    9 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      וידעו כולם כי יש גדול בישראל!!! מרן רבנו הנאמ"ן שליט"א. המנחה אותנו בהשקפה אמיתית.

      1. גדול הדור הוא מרן ראש הישיבה רבינו שלום כהן המנהאת עם ישראל בהקפה הכי ברורה וזכה… בלי לזלזל בשאר הרבנים

    2. 6

      לא להיתרגש מהחלטט אונסקו זה רק בדיקת הלב היהודי אם עדיין פועם כהכנה להשראת שכינה בעם ישראל בקרוב אמן.

    3. 5

      היום ראיתי במקרה ספרים של בני לאו והוא פשוט רפורמי או משהו יותר גרוע מזה אם שייך פשוט נורא ואיום

    4. 4

      שמואל צודק חכם שלום הוא מנהיג הדור לאחר שבמר חשוון הסתלק ממנו מרן רבינו , הכהן הגדול נשיא מועצת החכמים בארץ הקודש מנהיגינו ומורה את דרכינו