צפו: הגר"ח קניבסקי השתתף בנעילת החג בפוניבז'

    צבי הדס 3 Comment on צפו: הגר"ח קניבסקי השתתף בנעילת החג בפוניבז'

    תיעוד ממעמד טיש נעילת החג בפוניבז' בו השתתף מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שהופיע בהפתעה לצד ראשי הישיבה הגרי"ג אדלשטיין והגרב"ד פוברסקי ועוד

    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלפי אברכים ובחורים השתתפו אמש (מוצאי החג) במסיבת החג המסורתית הנערכת במוצאי שמחת תורה בישיבת פוניבז' בכל משך שבעים שנות קיומה מאז ימי מרן הרב מפוניבז' זיע"א וכיום ממשיכה בראשות ראשי הישיבה הגרי"ג אדלשטיין, והגרב"ד פוברסקי ונשיא הישיבה הגר"א כהנמן ושאר רבני הישיבה. בעת כניסתו בהפתעה של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי למקום האלפים פצחו בשירה אדירה של ימים על ימי מלך תוסיף.

    ותיקי הישיבה מזכירים כי אף מרן החזון איש זיע"א נהג לעלות בשמחת תורה לגבעת הישיבה המיתולוגית ולהשתתף בשמחה לכבודה של תורה ביחד עם רבני הישיבה ותלמידיה ועתה מרן הגר"ח מחדש מסורת זו.

    יצויין כי בעת השתתפותו הביע מרן הגר"ח את קורת רוחו המרובה בפני נשיא הישיבה הגר"א כהנמן על כך שזכה בערב יו"ט להעביר לאברכים כולל פוניבז' מלגה מוכפלת לצרכי החג.

    במעמד השתתפו בנוסף לאלפי הבחורים והאברכים ח"כ יעקב אשר, ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט, מ"מ רה"ע אברהם רובינשטיין וסגרה"ע מנחם שפירא.

    צילום: שוקי לרר



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      זה נראה כמו "טיש" חסידי

    2. 2

      זה נראה כמו "טיש"חסידי

    3. 1

      זה לא מגיע לטיש חסידי כי לא תראה בטיש חסידי אחד בלי חליפה וכאן כולם בלי חליפות חוץ מהרבנים הגדולים שהוליכים עם כובע לאומת מחסידים שהולכים עם שטריימל. סתם כך איפה הדרך ארץ מול גדולי ישראל הולכים בלי חליפות זה כמו ללכת מול מלך מלכי המלכים בלי חליפה.