נפתח מרכז "שער העיר" בבית שמש על פני 14 אלף מ"ר

    מתחם שער העיר עתיד לשרת מעל כ-150 אלף איש מתושבי בית שמש והסביבה. שער העיר מציע מרכז בילוי ופנאי שללא ספק היה חסר באזור ובנוסף הקניון נמצא בסינרגיה עם קניון "ביג פאשין" בבית שמש ויחד יוצר את מרכז הקניות בילוי והפנאי הכי גדול ומרשים באזור
    דוד קורצוייל No Comments on נפתח מרכז "שער העיר" בבית שמש על פני 14 אלף מ"ר

    ראש עיריית בית שמש, משה אבוטבול: "עכשיו תושבי בית שמש לא צריכים לנסוע עד עזריאלי בתל אביב או קניון מלחה בירושלים. יש לנו את הכל כאן בבית" • יו"ר צמח המרמן: "מתחם שער העיר עתיד לשרת מעל כ-150 אלף איש מתושבי בית שמש והסביבה"

    צילום: איתמר סיידא
    מתחם שער העיר עתיד לשרת מעל כ-150 אלף איש מתושבי בית שמש והסביבה. שער העיר מציע מרכז בילוי ופנאי שללא ספק היה חסר באזור ובנוסף הקניון נמצא בסינרגיה עם קניון "ביג פאשין" בבית שמש ויחד יוצר את מרכז הקניות בילוי והפנאי הכי גדול ומרשים באזור
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברת צמח המרמן פתחה את מרכז הבילוי והפנאי "שער העיר" בכניסה לבית שמש. החברה ערכה במהלך חול המועד סוכות מסיבת פתיחה שכללה הופעות לילדים, הגרלות ומתחמי יצירה. בנוסף רמי לוי, ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול ובכירי העירייה הגיעו לטקס הפתיחה של המרכז.

    ראש עיריית בית שמש, משה אבוטבול אמר באירוע הפתיחה כי עכשיו "תושבי בית שמש לא צריכים לנסוע עד עזריאלי בתל אביב או קניון מלחה בירושלים. יש לנו את הכל כאן בבית, בבית שמש".

    אבי בן אברהם, יו"ר צמח המרמן אמר כי "מתחם שער העיר עתיד לשרת מעל כ-150 אלף איש מתושבי בית שמש והסביבה. שער העיר מציע מרכז בילוי ופנאי שללא ספק היה חסר באזור ובנוסף הקניון נמצא בסינרגיה עם קניון "ביג פאשין" בבית שמש ויחד יוצר את מרכז הקניות בילוי והפנאי הכי גדול ומרשים באזור"

    מרכז שער העיר משתרע על פני 3 קומות וכ- 14 אלף מ"ר של שטחי מסחר בסמוך לכניסה ולעורק התחבורה המרכזי בבית שמש, ובסמוך לכביש 38 המתחבר לכביש ירושלים תל אביב בקרבת תחנת הרכבת.

    המרכז מתחלק לקומת מסחר מרכזית המעוצבת כ- STREET MALL- שדרת חנויות מרווחת שמצד אחד מעניקה חווית קנייה מודרנית ומצד שני מאפשרת לסוחרים ליהנות מדמי ניהול מוזלים לעומת קניון.

    הקומה התחתונה הינה POWER FLOOR  שהיא בעצם הפאוור סנטר המקורה הראשון בישראל. בצמח המרמן ביטלו את התפיסה הסטנדרטית של קניון ואפשרו לכלי רכב לנסוע ולחנות ממש עד פתח דלת החנות כפי שמקובל בעולם ובארץ בקניוני פאוור סנטר, זה נראה כמו כל פאוור סנטר שקיים בישראל אבל מקורה.

    בין בתי העסק ניתן למצוא את רשת חדרי הכושר פרופיט פתחה את הסניף ה-14 ב"שער העיר". מדובר ברשת שמטרתה להפעיל חדרי כושר ברמה גבוהה ובמחירים נוחים. חדר הכושר משתרע על פני 1,100 מ"ר וכולל את כל מכשירי האימון שיש בחדרי כושר וחדרי סטודיו כולל סטודיו לנשים בלבד. בנוסף פתחו את שעריהם רשת וופל בר וקצפת הירושלמיות ורשת בתי הקפה בלייקר בייקרי.

    בשבועות הקרובים רמי לוי יפתח את המרכול המשתרע על פני 4,000 מ"ר, ובנוסף סניף של בנק לאומי, הפיראט האדום, על המשקל, רשת הבאולינג ארבל שהחליטה לפתוח סניף בבית שמש לאחר שהתברר כי חלק גדול מהמבקרים בסניף הבאולינג בירושלים הינם תושבי בית שמש ועוד.



    0 תגובות