מאות התפללו הלילה בקבר אלעזר הכהן שבעוורתא

    בנצי לייזרוביץ No Comments on מאות התפללו הלילה בקבר אלעזר הכהן שבעוורתא

    בין הנכנסים: מח"ט שומרון. דגן: "גם בלב כפר מרצחים יושבת לה בתמימות הוכחה ניצחת לכך שהשומרון על כל חלקיו הוא ערש ההיסטוריה היהודית".

    צילום: רועי חדי
    20:21
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on זקן המועצת בעקיצה לדרעי: "צריך להכיר את השיקולים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הלילה התקיימה כניסה מצומצמת לקברו של אלעזר הכהן בנו של אהרון הכהן בעוורתא שבשומרון. בין הנכנסים היו: ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן ומח"ט שומרון אל"מ גלעד עמית.

    עוורתא מוכר יותר ככפר המרצחים ממנו יצאו בין השאר רוצחי בני משפחת פוגל מאיתמר ורוצחים נוספים שרצחו את בני משפחת פוגל מאיתמר במיטתם באחד מאירועי הטרור הקשים והמזעזעים שידעה מדינת ישראל. אולם הוא טומן בתוכו גם את קברי בניו של אהרון שהיו ממשיכיו בבית המקדש אלעזר ואיתמר הצעיר ממנו.

    "קברו של אלעזר הכהן כאן בתוך אחד המקומות המרושעים והאפלים בעולם ממנו יצאו מרצחים שרצחו תינוקות במיטתם" אומר יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון "הוא קרן אור בתוך החושך. ומזכיר לכולנו שהאור קיים. כי התקווה תמיד קיימת. ההוכחה הניצחת הזו בלב החושך לכך שבכל מקום בו תיגע בארץ ישראל וכמובן ביהודה ושומרון ישנה הוכחה לשייכות הקרקע לעם היהודי מזכירה לנו עד כמה מגוחך הנסיון של אונסק"ו לנסות למחוק את הקשר הישיר בין הארץ הזו והעם היהודי.

    לא רק הר הבית. גם כאן בשומרון בתוך כפר מרצחים נורא נמצאת הוכחה לכך שזהו מקום שנכבש מידי העם היהודי ולא להפך. גם הרצח המתועב ביותר לא יצליח להפריך ולפורר את הקשר בין העם היהודי לאדמתו".



    0 תגובות