חברי פרלמנט מכל העולם חתמו על הכרזה נגד אונסקו

    "החלטת אונסקו לא קשורה למציאות ואינה נכונה. אנו נפעל להכרה בינלאומית בירושלים כבירתה המאוחדת של מדינת ישראל"
    שלמה בן יוסף 1 Comment on חברי פרלמנט מכל העולם חתמו על הכרזה נגד אונסקו

    כ-20 חברי פרלמנט ושרים מ17 מדינות שונות העבירו היום לראש הממשלה באמצעות סגן השר מייקל אורן הצהרה בינלאומית כנגד החלטת אונסק"ו • הכנס נפתח אתמול עם סיור של חברי הפרלמנט בחברון

    "החלטת אונסקו לא קשורה למציאות ואינה נכונה. אנו נפעל להכרה בינלאומית בירושלים כבירתה המאוחדת של מדינת ישראל"
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כ20 חברי פרלמנט מ17 מדינות שונות חתמו היום על הכרזה בינלאומית ראשונה נגד החלטת אונסקו וקראו להכרה בינלאומית בירושלים כבירתה הנצחית של מדינת ישראל. את הרזולוציה העניקו חברי הפרלמנט לסגן השר מייקל אורן שהעביר אותה לראש הממשלה נתניהו.

    סגן השר מייקל אורן יצא אף הוא נגד החלטת אונסקו ואמר: ההחלטה של אונסקו אינה מתקבלת על הדעת ויש להלחם נגדה בכל דרך אפשרית. החתימה על הצהרה של חברי פרלמנטים מכל העולם כנגד אונסקו היא צעד אחד שאנו פועלים כנגד ההחלטה הנפשעת הזו ונמשיך להדגיש את הקשר הנצחי בין העם היהודי לבירתינו המאוחדת לנצח נצחים שאף גוף בעולם, ובוודאי לא אונסקו, יכול לשבור

    כנס שדולת הפרלמנטרים השנתי החמישי מתקיים במלון ממילא ירושלים והוא הראשון לפתוח בציון חגיגות היובל לאיחוד ירושלים. הכנס נפתח אתמול עם סיור של חברי הפרלמנט בחברון וסיור גיאופוליטי בירושלים במטרה להבין ממבט ראשון את מצבה של ירושלים ועל רקע האירועים הביטוחניים האחרונים בבירה.

    בין חברי הפרלמנט הבולטים המשתתפים בכנס: נציג הפרלמנט האירופי ונשיא משלחת האיחוד לניהול קשרים עם ישראל ב-6 השנים האחרונות בס בלדר (Bas Belder), חבר הפרלמנט האיטלקי לוסיו מלן, שהעביר במדינתו חוק האוסר על הכחשת שואה , חבר הפרלמנט ההולנדי קיס ואן דר סטייח (Kees van der Staaij) שיזם חוק שמונע מממשלת הולנד לתמוך בארגוני BDS, וחבר הפרלמנט הדרום אפריקאי קנת' מישוהה (Kenneth Meshoe) המתנגד לכינויי האפרטהייד בישראל, וחברי פרלמנט נוספים מהמדינות ספרד, מלוואי, סלובקיה, דנמרק, פינלנד, איטליה, שוויץ, ליטא, ונצואלה ואורוגואי.



    1 תגובות

    מיין תגובות