שמחת החג: אלפים חגגו בתל אביב עם יעקב שוואקי

    איתי גדסי 7 Comment on שמחת החג: אלפים חגגו בתל אביב עם יעקב שוואקי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש נערכה שמחת בית השואבה המרכזית  באצטדיון "היכל קבוצת שלמה" בתל אביב ביוזמת חבר מועצת העיר ויו"ר סיעת שס בעיר הרב נתן אלנתן. בהשתתפות רב העיר הגרי"מ לאו והשר אריה דרעי.

    בדברים שנשא השר דרעי אמר: "הגיע הזמן שבכל הערים בישראל יבינו שגם לציבור החרדי מגיע ארועי תרבות. הגיע הזמן שהעיריות ומשרדי הממשלה יממנו אירועים של שמחת חג גם לחרדים, ואני שמח שהקב"ה נתן לי את הזכות לעשות את זה. אני רוצה לברך את הנציג שלנו שעושה את זה בכישרון גדול מאוד, הרב נתן אלנתן, שעושה זאת במסירות ודבקות ומשיג את המטרה. רק בתל אביב למעלה מ-50 שמחות בית השואבה" בסיום הודה לרב אלנתן על פעילותו למען תושבי העיר.  ברכתו של ראש העיר רון חולדאי הוקרנה על מסכי הענק.

    לאחמ"כ עלה הזמר יעקב שוואקי במופע מלא והלהיב את אלפי המשתתפים (שהגיעו בחלקם הגדול ב30 אוטובוסים מרחבי השכונות בדרום העיר ללא עלות) בשני מקטעי שירה כשהקהל מסרב לתת לו לסיים את המופע.

    בין מקבצי המופע נשא דברים הרב נתן אלנתן שהודה לשר דרעי על הסיוע במימון האירוע ע"י משרד הפריפריה(כמו אירועים רבים שהתקיימו ברחבי הארץ) הרב אלנתן אף העניק תעודת הוקרה לר' מנשה עובדיה מנהל התרבות התורנית בשכונות על פעילותו במסירות למעלה מ-25 שנה ברציפות.



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      שכחתם לומר שהמנחה היה אריאל ברמן במקום מנחם טוקר לו מזל טוב על הולדת בנו

    2. 6

      מדהים … אבל מה הדממה הזאת חבריו לצוות ולא מאחלים לו מזל טוב בפארסייה?????

    3. 5

      לא אמרו כלום בקול חי שלטוקר נולד בן במזל טוב… וגם לא אמרו שאשר החליף אותו בגלל זה … מצחיק ששמענו את זה בדרכים אחרות ולא דרך קול חי ביתו השני… חחח…חחח…

    4. 4

      אין על יעקב שוואקי זמר מדהים שעושה המון המון קידוש ה'

    5. 3

      יעקב שוואקי עשה בבריכת הסולטן עם כובע ובתל אביב בלי כובע אבל עשה הופעה טובה ביותר

    6. 2

      יעקב שוואקי היה תותח בהקבלת פני רבו

    7. 1

      אין על שוואקי וישראל שני זמרים מדהימים