הנשיא ריבלין: הקשר שלנו לירושלים אינו צריך שום הוכחה

    הבית הזה מקשר ומאחד בין כל שבטי ישראל. הגעתם אלינו היום כבכל שנה, ואתם רואים בנפלאות הארץ, נפלאות הפירות והירקות של ארצנו
    איתי גדסי 3 Comment on הנשיא ריבלין: הקשר שלנו לירושלים אינו צריך שום הוכחה

    נשיא המדינה ורעייתו אירחו את אלפי אזרחי ישראל בסוכת בית הנשיא שפתח את שעריו כמיטב המסורת בחג • נשיא המדינה למבקרים: "היום כולנו שבת אחים גם יחד בסוכת שלום – חג זה חשוב ביותר בקשר שלנו לירושלים בירתנו"

    הבית הזה מקשר ומאחד בין כל שבטי ישראל. הגעתם אלינו היום כבכל שנה, ואתם רואים בנפלאות הארץ, נפלאות הפירות והירקות של ארצנו
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כששת אלפים בני אדם פקדו עד כה את סוכת בית הנשיא באירוח נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, ורעייתו נחמה, שנפתחה היום, רביעי, י"ז תשרי, כמיטב המסורת למבקרים מכל רחבי הארץ. השנה עמדה הסוכה בסימן "תוצרת הארץ: תעשייה כחול – לבן בסוכת הנשיא."

    במהלך היום יצאו הנשיא ורעייתו אל המתחמים השונים, פגשו את המבקרים הרבים, לחצו את ידיהם ושמעו על היישובים מהם הגיעו המבקרים, מכל קצות הארץ כדי להתארח בסוכתם. הנשיא קיבל מילדי ישראל ציורים מרגשים, מכתבים אישיים וחיבוקים חמים. "אנו מאחלים חג שמח לכל עם ישראל באשר הוא בעולם ולכל העם בישראל כאן," בירך הנשיא את המוני המבקרים והוסיף: "נחמה ואני גאים לארח אתכם כאן בסוכת בית הנשיא, שהיא הסוכה של העם כולו. אנו גם אורחים וגם מארחים, שהרי אנו בסוכה שלכם שבנויה בבית הנשיא, ובית הנשיא הוא ביתו של כל העם."

    הנשיא המשיך ואמר: "הבית הזה מקשר ומאחד בין כל שבטי ישראל. הגעתם אלינו היום כבכל שנה, ואתם רואים בנפלאות הארץ, נפלאות הפירות והירקות של ארצנו." עוד אמר הנשיא: "פרי האדמה ופרי העץ שאותו אנו אוכלים אינו היצירה היחידה כאן היום, באתם וראיתם מנפלאות היכולת של התעשייה של מדינת ישראל. תעשיה ששמה יצא מקצה העולם ועד קצהו." עוד הוסיף הנשיא ואמר: "כל העולם רוצה לקנות כחול לבן –  פרי היצירה של מדינת ישראל ומשווע לה."

    "באתם הנה היום, כולנו, שבת אחים גם יחד, בסוכת שלום בירושלים. הקשר שלנו לירושלים אינו צריך שום הוכחה", אמר הנשיא והדגיש: "כולם יודעים שחג זה חשוב ביותר בקשר שלנו לירושלים בירתנו".

    הנשיא סיים בברכת המבקרים הרבים בחג שמח ושנה טובה. השנה נערך האירוע בשיתוף 'מטה כחול לבן' שבמשרד הכלכלה והתעשייה והתאחדות התעשיינים בישראל, וכלל מגוון פעילויות לכל גיל בנושאי כלכלה ותעשיית ישראל, תצוגת מזל"טים ורחפנים תוצרת הארץ, מופעי שירה והפעלות לילדים ובהם מפגש עם רובוטים, ומוצרי כחול-לבן נוספים. סוכת הנשיא קושטה ועוצבה בשיתוף משרד החקלאות ופיתוח הכפר והציגה למבקרים את פירות וירקות הארץ.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      הנשיא ריבלין: הקשר שלנו לירושלים אינו צריך שום הוכחה

    2. 1

      הנשיא ריבלין: הקשר שלנו לירושלים אינו צריך שום הוכחה